Veel succes en plezier @Poesmuis morgen bij de 20-weken echo! Ondanks dat het een medische echo is, wel leuk om eindelijk weer te mogen spieken! Hoe laat ben je aan de beurt?
Dankjewel ! We mogen gelijk om half 10. Dat vind ik wel heel fijn. Heb wel zin om weer te spieken. Over een zwangerschaps masker. Geen idee hoe het zit, ben er zelf ook bang voor. Smeerde me zelfs laatst netjes in, iets wat ik normaal niet doe en was verbrand in mijn gezicht. Ik zoek wel meer beschutting op, vind ik lastig omdat ik erg graag in de zon zit. Jij ook succes morgen!
Ik heb mezelf gejinxt met t zwangerschapsmasker. Lijk het nu toch heel licht te hebben hahaha. Maar het lijkt ook wel een beetje op een gebruinde / sproeterige huid in m'n gezicht, maar dan wat vlekkeriger
Hier vanmiddag controle gehad, alles goed en konden gelukkig ook vrij snel hartje vinden, vond het toch best wel weer spannend, alles was goed, volgende week 20 weken echo
Oh nee, is het heel erg ? Fijn dat alles goed is en dat het hartje snel te vinden is. Toch weer een geruststelling.
[QUOTE="Poesmuis, post: 24595115, Fijn dat alles goed is en dat het hartje snel te vinden is. Toch weer een geruststelling.[/QUOTE] ja scheelt toch weer, nu afwachten op de 20 weken echo spannend
Valt me zelf vooral op. Denk dat anderen niks zien. Denk dat het dus wel los loopt, trekt over een half jaartje vast weer weg.
Vandaag de 20 weken echo gehad. Wat een eigenwijze drommel. Lekker bewegelijk en lag met de rug naar mijn buik. Er moest echt moeite gedaan worden om alles na te kijken. Moest vaal van positie veranderen en later zelfs nog even schudden hahahaha. De kleine is gelukkig helemaal goed gekeurd. Iets kleiner dan gemiddeld maar alles binnen de lijnen. Hartje klopte ook heel mooi, ben helemaal verliefd!
Hier ook een goede 20-weken echo! Enorm beweeglijk kindje en (weer) groot ik voel een suikertest aankomen al hebben ze daar nu niets van gezegd, zal de volgende keer wel komen.
Wat goed al die mooie echo's! Hier merk ik dat ik het allemaal wel zwaar begin te krijgen, ben er een beetje down door. Trappen lopen is lastig, wandelen is lastig, fietsen is lastig. Moeheid speelt me ook erg te parten... Dat met 4,5 dag werken, vele afspraken (nu ook psycholoog in het zkh erbij door eerdere depressies ter voorkoming van terugval) en klussen in huis... Ik moet denk ik toch maar langzaamaan pas op de plaats gaan maken (wat ik heel lastig vind!), maar ben blij dat na deze maand het allemaal rustiger wordt ivm de zomervakantie. Excuus voor het geklaag
Absoluut geen excuses. Het is ook allemaal niet niets. Ik snap dat het heel moeilijk is. Misschien toch minder werken ? Ik weet niet of je fysiek zwaar werk hebt waar je wat winst op kan behalen .?
Ben je gek, het is hartstikke rot als je je zo voelt en juist fijn als je even je hart kunt luchten! Wees lief voor jezelf en probeer waar mogelijk dingen uit handen te geven of hulp te vragen. Supermoeilijk, weet ik alles van Hopelijk snel wat meer rust. Nog vakantieplannen?
@Eevie82 & @Poesmuis Dankjulliewel! Minder werken lukt niet heel goed helaas. Wel is mijn baas erg betrokken en werk ik wel regelmatig een dagje vanuit huis wat al heel fijn is! Het fysieke is voornamelijk veel traplopen op verschillende locaties en het werk met veelal jonge kinderen met een (vermoeden van) autisme. Wij hebben geen vakantieplannen, dus vanaf 24 juli gewoon lekker 4 weken in huis/babykamertje rommelen. Dan nog 2 weken terug voor werk en dan vanaf 4 september met verlof.
Nog even een klap op de vuurpijl gekregen vannacht. Paar gekken die hebben geprobeerd in te breken bij ons Gelukkig sloeg onze hond goed aan (wat ze echt NOOIT doet) waardoor ze snel wegrenden. Helaas heeft m'n vriend alleen nog een auto zien wegrijden. Wel om 2u 's nachts de politie over de vloer gehad ivm met schade aan de voordeur. Ik ben moe...
Oh jemig dat is schrikken! Wel echt een paar amateurs dan, proberen in te breken in een huis waar een hond is. Ik heb tenminste altijd begrepen dat een hond de állerbeste inbraakpreventie is. Goed dat ze aansloeg!! Maar wat een gedoe heb je daar dan weer van, bah bah. Hier ook erg geschrokken maar om een heel andere reden. Ben vanochtend met dochter en al gevallen met de fiets. Super domme actie, wilde niet zo ver lopen met vuilniszak dus ik dacht, die neem ik wel een stukkie mee met de fiets. Verkeerde stuurbeweging en daar gingen we, bijna in slowmotion. Mijn enige zorg was: zorgen dat dochter niet met haar hoofd op de grond klapt. Dat is gelukt maar ik heb nu zelf wel behoorlijk pijn. Omdat ik niet op mijn buik maar op mijn zijkant/achterkant ben beland vond de vk het na overleg niet nodig om me te zien, maar wel met belinstructie als ik klachten krijg als bloedverlies, buikpijn etc. Ik voel de baby ook bewegen dus in zoverre maak ik me niet echt zorgen. Maar fijn is anders!
Oei dat is ook schrikken! Hoop dat jij en je dochtertje er verder niets aan over hebben gehouden? Fijn dat de verloskundige zich geen grote zorgen maakte, maar wat je zegt; fijn is zeker anders!