Hooi , ik ook 4 oktober als het allemaal goed mag blijven gaan ! Mijn eerste symptomen waren met name concentratie problemen. Als iemand tegenover me aan het praten was , dwaalde ik af. Verder moe en een soort spierpijn in mijn borsten en steekjes in mijn linker
Hallo allemaal Bloedverlies hier is gestopt. Alleen nog wat bruin verlies. Test is weer donkerder dan vrijdag en nog steeds misselijk. Toch maar de verloskundige gebeld. Kan 2 kanten op. Of toch mis en dan zullen de testen gaan aflopen of toch goed. We hebben nu een echo gepland voor 21 februari. Kan hem altijd nog afzeggen als de testen toch gaan aflopen. Ik durf mezelf nog niet op de lijst te zetten.. eerst alles maar even afwachten..
Mijn vorige post is een oude die ik niet heb geupload vorige week ( iets met vergeetachtig) maar goed. Nu nog steeds nergens last van eigenlijk behalve vermoeidheid en pijnlijke borsten. Finkers crossed dat het zo blijft. De steken in mijn lies zijn ook weg. Soms maakt het me wel onzeker dat ik zo weinig klachten heb. Dan bedenk ik me maar dat het misschien wel echt geluk is. We shall see... 22 feb de eerste echo
Oh dan durf ik het niet te zeggen, je zou denken dat hij nu dan wel moet knallen Maar ik heb ook wel is gelezen dat er mensen zijn die echt pas 2 weken na nod een knaltest hebben. Het kan dus nog wel alle kanten op gaan!
Ja, dat vroeg ik me ook af inderdaad. Maar denk het haast wel? Als ik je andere foto's bekijk, dan is deze wel weer wat opgelopen, toch?
Ja, maar dat scheelt wel echt van persoon tot persoon dacht ik? En ook of je de 25miu of de 10miu test gebruikt?
Ja dat klopt. Ik zelf zou er geen goed gevoel bij hebben als mijn test niet knalde zolang na nod maja het verschilt idd van persoon tot persoon.
Dit klinkt wel hard nu ik het terug lees, sorry zo bedoel ik het niet. Ik duim natuurlijk voor je mee.
Ik kan wel ergens tegen hoor! Mijn testen knallen vaak pas met 6 weken.. Maar ik had ook weleens gehoord dat de testen van sensitest minder snel 'knallen' Heb ook nog maar kruidvat testen gehaald en nieuwe sensitest besteld dan kan ik her in de gaten houden.. als het af gaat lopen dan zegt her genoeg Maar goed het kan nog alle kanten op vanzelf en daar hou ik ook rekening mee. De verloskundige gaf me het advies om volgende week nog een keer te testen. Maar ik waag er deze week nog wel een keer een testje aan.
Ik had bij ons zoontje de testen van action (25miu) en toen pas een dag of 5/6 na NOD dat het streepje echt even donker was. Nu nog voor NOD en wel al een heel donker streepje (Sensitest), dus het scheelt misschien ook per zwangerschap/persoon? Heb jij de 10 of de 25 van Sensitest? Want ik heb dus de 10 van Sensitest (en je kunt hierboven zien hoe die er bij mij uit ziet met de DPO's erbij)
Het is de 25 van sensitest. Bij jou zijn ze wel erg donker ja. Maar dat komt misschien omdat dat de 10 is?
♡Uitgerekend oktober 2023♡ 1 oktober Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje Marleenvdw - 27 jaar - 2e kindje 2 oktober Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) 3 oktober 4 oktober EvievdB - 38 jaar - 2e kindje Sam0601 - 32 jaar - 1e kindje AuroraMoon - 30 jaar - 1e kindje 5 oktober krisje123 - 24 jaar - 1e kindje 6 oktober Ploop - 29 jaar - 2e kindje 7 oktober 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober 16 oktober 17 oktober 18 oktober 19 oktober 20 oktober 21 oktober 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Afspraken: Februari 08-02 marleenvdw - eerste echo ( 6+3 ) 08-02 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo (7 weken) 15-2 EvievdB eerste echo (7 weken) 21-2 Sam0601 eerste echo + intake (7,5 week) 21-2 Ploop - 1e echo (7,5 weken) 21-2 AuroraMoon - 1e echo (7+6) ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Hi Dames, Wat leuk dat deze groep er is! Voorzichtig durf ik mij hier te melden onze uitgerekende datum is 4 oktober. De wens voor een kindje bestaat al enige tijd alleen zijn wij erachter gekomen dat het op de natuurlijk manier niet lukt. Sinds november/december zijn wij gestart met IVF en de eerste terugplaatsing hadden wij een positieve test. Helaas bleven de testen erg licht en is dit helaas geëindigd in een zeer vmk. Gelukkig mochten wij gelijk weer door en hebben wij ook deze maand weer een positieve test en lopen de testen ditmaal wel goed op. Wat ik wel merk is dat ik heel erg veel moeite heb om echt blij te zijn omdat de angst dat het weer mis gaat nog steeds heel erg aanwezig is. Het blijft gewoon spannend tot de echo de 21e. Qua symptomen heb ik eigenlijk alleen pijnlijke tepels en soms pijn in mijn onderrug, dus dat valt mij alles me Groetjes, Aurora
♡Uitgerekend oktober 2023♡ 1 oktober Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje Marleenvdw - 27 jaar - 2e kindje 2 oktober Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) 3 oktober 4 oktober EvievdB - 38 jaar - 2e kindje Sam0601 - 32 jaar - 1e kindje AuroraMoon - 30 jaar - 1e kindje krisje123 - 24 jaar - 1e kindje 5 oktober 6 oktober Ploop - 29 jaar - 2e kindje 7 oktober 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober 16 oktober 17 oktober 18 oktober 19 oktober 20 oktober 21 oktober 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Afspraken: Februari 08-02 marleenvdw - eerste echo ( 6+3 ) 08-02 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo (7 weken) 15-2 EvievdB eerste echo (7 weken) 20-1 krisje123 - 1e echo (7+4) 21-2 Sam0601 eerste echo + intake (7,5 week) 21-2 Ploop - 1e echo (7,5 weken) 21-2 AuroraMoon - 1e echo (7+6) ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Dit lijkt me helemaal prima. Net als met héle lichte testen is het op een gegeven moment lastig om oploop te zien. Inderdaad nog even wachten als je nog meer oploop wilt zien, maar als ik jou was zou ik gewoon stoppen
@Ploop ja met keizersnede kan ik me voorstellen dat borstvoeding nog een slag moeilijker is en dat je het ook spannend vindt voor een volgend kindje of het mogelijk die vaginaal ter wereld te brengen of niet. Je verloskundige zal je hier vast goed in begeleiden, klinkt alsof dat voor jullie zoontje ook zo is. En wat betreft de verwachtingen: dat je studeert en al een kind hebt zou niet uit moeten maken! Met je studie kom je er vanzelf. Ik hoop van harte dat het je lukt voor juli af te studeren. Stapje voor stapje kom je daar vast. Je hebt het eerste semester in ieder geval al overleefd, nog maar de helft van de taken te gaan. Ik heb zelf zeven jaar over mijn studie gedaan en kijk daar met heel veel plezier op terug, juist omdat ik er de tijd voor heb genomen. En ja, het kan eventjes pijn doen voor de collega op werk die in een medisch traject zit, maar dat betekent niet dat die niet ook blij voor jou kan zijn! Jouw zwangerschap heeft natuurlijk niets met de kansen op haar zwangerschap te maken. Mijn partner en ik hebben nu ook via iui onze eerste positieve zwangerschapstest gehad. Toen een collega mij een paar weken geleden vertelde dat ze van de eerste poging zwanger was dacht ik even: 'Au' en daarna 'Wat mega leuk voor je dat je een kindje krijgt!' Ik hoop dat dat op je werk ook zo is Een lauwwarme reactie van mijn ouders zou ik wel echt heel rot vinden... Fijn dat je schoonouders er anders in stonden. Hoe zijn je ouders nu met je zoontje? Soms is het ook gewoon even wennen als je kind niet meer alleen je kind maar ook moeder is