Is dat dan zo’n ‘pret’ echo die kan vanaf 6 weken? Wij zijn namelijk aan het twijfelen om zoiets te doen?
Ja denk ik, heb een bureau opgebeld waar stond dat ze vroegere echo’s maken (als je bijvoorbeeld een miskraam heb gehad of andere redenen) dus ik had gebeld en het uitgelegd en mocht daar een afspraak maken! Dan maar zelf betalen maar stelt me iets meer gerust dat we dan al kunnen! Duurt al zo lang
Fijn dat je eerder kan! Met hoe veel weken ga je nu? Volgens mij is bij zo'n vroege echo alleen het hartje en een soort klein blobje te zien omdat de baby nog zo klein is. Wij hebben die over 1,5 week met 7 weken vanuit ons fertiliteitstraject. Kan ook niet wachten
Kon het niet laten om nog even een testje te doen aankomende woensdag onze eerste echo, kan echt niet wachten!
Vandaag heb ik weer getest Bij sensitest lijk ik geen oploop te zien, Bij de kruidvat test wel.. Zucht..... ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.... Bovenste sensitest van maandag onderste van vandaag Bovenste kruidvat test van maandag onderste van vandaag
Zouden ze niet beter op moeten lopen dan? Ik schat dat ik nu 5 weken zwanger ben. Maar het bloedverlies van vorige week maakt me gewoon onzeker..
Als deze testen van mij waren geweest had ik me geen zorgen gemaakt hoor ze zien er heel mooi uit vooral die van vandaag... Iedereen maakt ook verschillende hoeveelheid hcg aan het kan zo zijn dat je over 2 dagen en nog donkerdere test hebt. Maar ik vind deze nu ook echt al knallen hoor.
Dit was mijn test vanmorgen, ik was aan het laatste beetje van mijn plas toen ik mij ineens bedacht dat ik urine zou opvangen omdat ik een CB wilde doen: dus afknijpen en laatste beetje opgevangen. Week geleden had ik 1-2 en nu dus 2-3. Ben benieuwd hoe hij er van binnen uitziet als ik hem straks openmaak. Vind het al knap van mijzelf dat ik de laatste 2 dagen helemaal niet getest heb
Zo ik ben weer bij met alle berichten lezen haha. Even druk geweest de laatste dagen. Wat leuk dat er weer een aantal nieuwe leden bij zijn! Gefeliciteerd allemaal! Voor degenen die twijfelen over de testen; volgens mij zien ze er allemaal goed uit hoor. De ene test kleur gewoon wat donkerder of lichter en het moment waarop je test maakt natuurlijk ook uit. Ik hoop dat jullie snel zekerheid krijgen met de geplande echo’s.
Oeh ik zie deze ook nu pas! Wij via onze eerste iui gelukt! Daarvoor waren we ruim een jaar bezig. Ik ben vrij snel naar de huisarts gegaan omdat ik het idee had dat het hele proces van huisarts afspraak tot eerste iui ook nog wel een paar maanden zou beslaan (en dat was ook zo ). En jij?
Hoi allemaal, Ik lees al 1,5 week een beetje mee en ik heb nu het moment bereikt dat ik durf mee te schrijven Ik ben in verwachting van ons derde kindje, volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 2 oktober, dus nu 5+4. We hadden wel een gevoelswens voor een derde kindje, maar we wisten nog niet zeker of we er ook echt voor gingen en er was nog een hele belangrijke factor waardoor we het nog hadden uitgesteld. Ik weet sinds afgelopen jaar dat ik een nierziekte heb en bij veel van die vormen is het verloop bij jongens vele malen ernstiger dan bij meisjes. Gelukkig hebben wij twee dochters, maar we durfden het risico absoluut niet te nemen dat we een zoon zouden krijgen. Ik wist zelf nog niet welke vorm ik precies had, dus ook niet wat voor een risico onze kinderen zouden hebben. Nu had ik twee weken geleden ineens heel sterk het gevoel dat ik zwanger was, ik voelde het aan mijn lijf. Voor mijn gevoel kon het niet, omdat ik dacht dat ik mijn eisprong nog niet had gehad. Drie dagen later toch maar een test gedaan en hartstikke positief. Mijn gevoel was zo gemengd, heel erg blij met het kindje, maar zo bang en bezorgd dat we misschien een jongen zouden krijgen en/of een heel ziek kindje. Ik was echt verdrietig omdat ik dacht, dit kan nu echt nog niet, het gesprek met de klinisch geneticus voor onze kinderen en kinderwens stond nog op de planning. En toch vond deze kleine het blijkbaar tijd om zich aan te dienen en is het ook zo erg welkom en gewenst. Ik heb wel heel sterk het gevoel vanaf de test dat het een meisje is, dus dat stelde mij wel gerust. En ik was wel erg bezorgd, maar ik had er ook wel een heel goed gevoel over. Wij hebben woensdag het gesprek gehad met de geneticus en godzijdank heb ik een hele milde vorm en maakt het niets uit voor onze kinderwens en maakt het ook niet uit als het een jongen is. Ik val gelukkig in de kleine groep met de mildste vorm van deze ziekte. Ik ben dus ongelofelijk opgelucht en blij en nu kijken we ontzettend uit naar een hele goede zwangerschap en ons kindje in oktober We hebben dus al twee dochters, waarvan onze oudste 7 oktober jarig is, dus dat wordt nog spannend. Van haar was ik ook 2 oktober uitgerekend, hoe toevallig is dat! Echter ben ik wel bij allebei mijn meiden drie dagen vooruit gezet, dus ik denk dat dit nu ook wel gaat gebeuren. Sorry voor de lange introductie, maar ik moest het even kwijt
♡Uitgerekend oktober 2023♡ 1 oktober Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje Marleenvdw - 27 jaar - 2e kindje 2 oktober Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) Daan3 - 32 jaar - 3e kindje 3 oktober 4 oktober EvievdB - 38 jaar - 2e kindje Sam0601 - 32 jaar - 1e kindje AuroraMoon - 30 jaar - 1e kindje krisje123 - 24 jaar - 1e kindje 5 oktober 6 oktober Ploop - 29 jaar - 2e kindje 7 oktober 8 oktober 9 oktober Mama Croco - 30 jaar - 2e kindje DaniK - 30 jaar - 2e kindje 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober 16 oktober 17 oktober 18 oktober 19 oktober 20 oktober 21 oktober 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Afspraken: Februari 08-02 marleenvdw - eerste echo ( 6+3 ) 08-02 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo (7 weken) 15-2 EvievdB eerste echo (7 weken) 15-2 Daan3 - eerste echo (7 weken) 20-1 krisje123 - 1e echo (7+4) 21-2 Ploop - 1e echo (7,5 weken) 21-2 AuroraMoon - 1e echo (7+6) 21-2 DaniK - 1e echo (7 weken) 23-2 Sam0601 eerste echo + intake (8 weken) ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Welkom @Daan3! Klinkt alsof je flink in de spanning hebt gezeten de afgelopen weken maar wat een mega goed nieuws dat je ziekte niets voor je aanstaande kindje betekent! Nu dus vooral het lange aftellen naar de echo. Hoe voel je je fysiek? Fit of veel zwangerschapsklachten?