Uitgerekend oktober 2025!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door L0ts, 5 feb 2025.

1. EnolaT

EnolaT Actief lid

5 okt 2024
    120
    64
    28
    Helaas geen goed nieuws gekregen. Vruchtje is veelste klein. En ze konden het niet helemaal goed zien maar het lijkt er op dat er ook geen hartactie is.
    Volgende week moet ik terug komen en dan krijg ik medicatie om de miskraam op te wekken.

Ik wil jullie allemaal een hele fijne zwangerschap wensen, met straks gezonde kindjes!

2. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.114
    113
    Vrouw
    Jeetje wat verschrikkelijk nieuws!!
    Omg meid wat erg :cry:
    Had je een voorgevoel?

3. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    35
    25
    18
    Vrouw
    Oh nee wat erg, zo oneerlijk. Heel veel sterkte ❤️

4. EnolaT

EnolaT Actief lid

5 okt 2024
    120
    64
    28
    Nee ik dacht echt dat het goed zou zitten. Ik ben moe en heb last van misselijkheid. Borsten zijn gevoelig/doen zeer.
    En nou weet ik dat kwaaltjes niks zeggen maar de vorige 4x dat het mis ging had ik die kwaaltjes niet (en bij mijn gezonde zwangerschap juist wel).

5. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.114
    113
    Vrouw
    Jeetje ja dan komt de klap misschien wel nog harder aan. Dit is zó super oneerlijk. Je hebt je portie wel gehad zou je denken.
    Ga je voor onderzoek naar het buitenland? Zoals Cuijpers en Cuijpers?

6. LiefsvanIen

LiefsvanIen Actief lid

10 mrt 2023
    102
    118
    43
    Vrouw
    ach.. wat verdrietig nieuws! Naar dat je dit moet meemaken. Dikke knuffel en heel veel sterkte hoor!

7. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    35
    25
    18
    Vrouw
    Heb je normaal gesproken wel medicatie daarvoor? Kan me voorstellen dan inderdaad dat je bang bent om het te krijgen.

Haha ja sommige dagen was het wel een beetje overleven maar ik merk sinds dit weekend dat de heftige misselijkheid wat is gezakt dus hopelijk zet dit zo door.

Hebben jullie ook zo'n moeite met tanden poetsen? Ik vind het momenteel echt een drama.

8. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.114
    113
    Vrouw
    Ow wat fijn! Dat is heel lekker als dat afneemt zeg.. is opzich ook wel de termijn ervoor nu, de piek is met 8 weken ofzo volgens mij.

Hahah ja tanden poetsen.. ik ben nu voorbij de 12 weken dus merk echt dat t minder is genomen, maar helemaal in het begin kon ik bijna helemaal mn tanden niet poetsen :roflmao: nu zijn alleen mn verstandskiezen nog lastig :p

9. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    35
    25
    18
    Vrouw
    Ik zie dat je een jongetje krijgt? Wat leuk, Gefeliciteerd!
    Maar twaalf weken alweer, gaat toch ook wel weer snel he.

Ja volgens mij ligt de piek inderdaad zo rond de negen weken en dan zou de placenta het moeten overnemen, daar hou ik mij in ieder geval aan vast.

Ah goed om te weten dat het beter wordt haha. Gelukkig pas over een half jaar weer naar de tandarts

10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.114
    113
    Vrouw
    Hahah ja dat word nu niks he :roflmao: ik had vorige maand afspraak bij de mondhygiënist, ook maar paar maanden verzet haha.

Ja 12 weken alweer.. al gaat t voor mn gevoel niet super snel ofzo maar ook niet langzaam.

Maar inderdaad de kans is groot dat t dan afneemt. Gewoon echt per week bekijken. En spieken in de app hoe het babytje er nu uitziet, krijg je ook weer motivatie door :p

Jaa we hadden n echo om even extra te kijken! Maar ze zettende echokop erop en toen begon ze gelijk over het geslacht, en ik zag het ook :roflmao: ze was een beetje verrast dat t zo duidelijk was, maargoed ik ben eigenlijk 3/4 dagen verder wel qua groei dus al richting de 13 weken.

11. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    35
    25
    18
    Vrouw
    Haha hij maakte er geen geheim van dus. Wel heel leuk zeg!

Het mag van mij ook wel sneller gaan inderdaad. Voelt alsof het bij andere veel sneller gaat haha.
    Ja ik vind het zo grappig om te kijken welke fruitgrootte het deze week is:roflmao:. Deze week is het een aardbei.

Milena92 vindt dit leuk.
  12. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.114
    113
    Vrouw
    Hahah ja leuk is dat he :roflmao: Ik check ook mn beide apps waar je de baby in 3D ziet :p

Gister goede 13 weken echo gehad :D en de dag daarvoor goede nipt!! Dus de ergste spanning is er nu af !!! Toch weer migraine aanval gister tm vanochtend dus ik denk eerder dat t de hormonen zijn. Bij mn dochter duurde het tot een stuk na de 14 weken voordat het afnam.

13. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    35
    25
    18
    Vrouw
    Ooh wat fijn zeg! 2x een goede uitslag dat stelt toch wat geruster denk ik. Hopelijk neemt de migraine deze keer dan ook binnenkort af!

Ik had vrijdag de termijnecho en alles was weer goed. Nu 3x een echo gehad met elke keer 2 weken er tussen en het is zo bijzonder om te zien hoe snel de baby zich ontwikkeld. Lijkt nu al echt op een mensje.
    Deze week de nipt en over twee weken de 13 weken echo dus dat is nog even spannend.

Milena92 vindt dit leuk.
  14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.114
    113
    Vrouw
    Super!! Dat gaat de goeie kant op :)
    Ja het is zo bijzonder he hoe die ontwikkeling steeds weer zo snel is gegaan. Ik heb over een week een geslachtsecho gepland, omdat ik graag zeker wil weten of de echoscopiste gelijk had met haar overtuiging van een jongetje. Ik ben zó vreselijk nieuwsgierig.

15. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    35
    25
    18
    Vrouw
    Ik snap je helemaal! Vooral omdat het al zo duidelijk is uitgesproken.
    Ik heb mijn vriend nu ook zo ver gekregen dat we over een paar weken een geslachtsecho gaan doen. Wachten tot de 20 weken echo duurt in mijn ogen veel te lang:roflmao:

Milena92 vindt dit leuk.
  16. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.114
    113
    Vrouw
    Hahah ja dat duurt ook veel te lang :roflmao:
    Ik vind het al lang om tot maandag te wachten hahaha. Maar ik snap ook dat met 14.5 week geen absolute zekerheid qua geslacht is. Maargoed met 12.5 week zeiden ze jochie, dus als het dat weer is, lijkt me de kans wel gewoon heel groot. Toch wacht ik denk ik met kleertjes kopen tot 20 weken:) (ik heb wel wat unisex maar dat vind ik toch vaak beetje saai ofzo)

17. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    35
    25
    18
    Vrouw
    Ja ik denk als ze maandag weer jongen zeggen dat de kans idd heel groot is.
    Ja ik snap je helemaal met kleertjes kopen. Heb zelf nog niets gekocht want ik wil ook eerst het geslacht weten.

Ik heb afgelopen woensdag de nipt test gehad. Duurde het lang voordat je de uitslag had? Ik vind 10 dagen best lang maar dat komt misschien ook omdat ik het toch weer spannend vind.

Milena92 vindt dit leuk.
  18. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.114
    113
    Vrouw
    Ah fijn dat je m gehad hebt!! Ik ging bloedprikken op donderdag ochtend en donderdag middag een week later kreeg ik bericht van de verloskundige.
    Snap ik helemaal. Ik verging echt van de zenuwen. Vond dat zo eng.

Hoever ben je nu? Ga je al snel voor t geslacht spieken? :)
    Wij morgen dus! Ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig :roflmao: (vandaag precies 14 weken) En mega benieuwd of het nou heel duidelijk een jongen is (of toch niet :roflmao:)

19. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    35
    25
    18
    Vrouw
    Oh wat spannend! Heel veel plezier vandaag!

Ik ben nu 12 weken en wil een afspraak inplannen voor 16 weken voor de geslachtsecho. Zaterdag kreeg ik al de uitslag van de nipt en die was goed!

20. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    35
    25
    18
    Vrouw
    En @Milena92 , klopte het wat ze de eerste keer hadden gezien m

Milena92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina