Vandaag de eerste echo gehad. Alles was goed en het hartje klopt. Ik merk nu pas hoe zenuwachtig ik was.
Wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad! Snap wel dat je zenuwachtig was. Het is ook gewoon een hele spannende periode.
Ja dat is zeker waar! Je gaat echt van wachtmoment naar wachtmoment. Maar hopelijk is het ons straks allemaal waard
@Niens gefeliciteerd meid !! Super fijn ! Ja soms kom je er later pas achter hoe druk je je hebt gemaakt he? Geniet ervan @EnolaT dankjewel!! Halve nacht gedroomd erover, het is zo eng... Het is de zelfde verloskundige als de vorige keer de slechte termijnecho daar. Dus ik vind dat ook totaal niet fijn voelen, was niet echt een meelevend type. Had liever iemand waarmee ik me vertrouwd voel. Maarja ik hoop gewoon dat alles goed gaat met Mini en dan maakt dat allemaal niet meer uit En idd lekker veel plannen, en per week bekijken! Het moment komt.
Hallo allemaal! Ik hoop ook mee te mogen doen hier. Morgen de eerste echo en ik ben behoorlijk zenuwachtig. Vannacht had ik zo’n intense droom dat ze geen hartje konden vinden en ben er helemaal naar van Na de HG zwangerschap van onze 1e dochter hoop ik dat deze zwangerschap anders is. Tot nu toe lijkt het minder extreem, maar inmiddels wel uitgevallen op werk. Voelen jullie je allemaal nog goed? Liefs!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een nare droom inderdaad. Kan mij voorstellen dat je je er vervelend door voelt. Hopelijk krijg je vandaag een goede uitslag bij de echo! Een HG zwangerschap lijkt me zo pittig. Ik hoop voor je dat het niet zo erg word. Hier gaat alles nog goed. Ben wel heel moe en soms een beetje misselijk maar het is nog prima te doen.
Welkom en gefeliciteerd! Gatver wat een nare droom. Ik had ook de nacht voor de echos dat soort vreselijke dromen. En die gedachte schoot ook steeds door mn hoofd. Het is zon spannende tijd. Heftig van je HG zwangerschap, ik duim enorm voor je dat t nu beter is. Ben je uitgevallen nu al wel door de misselijkheid?
Ja helaas wel. Nu Domperidon gekregen van de huisarts. Hoop dat dit iets gaat doen. Op mijn echo was een stevig kloppend hartje te zien, maar wel wat terug gezet in dagen +\- 4/5. Dat maakt mij dan wel weer onzeker. Gerekend met de VK en zij maakt zich geen zorgen, maar vooruit worden gezet voelt toch beter. Nu dus ongeveer 6+4 zwanger. Hopen op het beste!
Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien op de echo! Ik snap wel dat het niet fijn voelt dat je achteruit bent gezet. Maar het is nog zo klein, kan net zo goed een meetfout zijn. Wanneer heb je weer een echo? Hopelijk krijg je snel baat bij de medicatie!
Wat fijn, de goede echo’s! En spannend @Noomp. Snap dat het wat onzeker maakt, maar het komt vast goed. Dat het hartje klopt is al een heel goed teken! . Hier gaat het oké! 6.2 inmiddels. Nog niet zo misselijk, wel heel moe en een beetje gevoelig. Soms moet ik ineens huilen. Dat heb ik niet zo vaak. Nou ja, hormonen zijn goed aanwezig dus. 20 maart de eerste echo. Het duurt maar lang.. dan ben ik 8 weken, en een paar dagen. hoe gaat het met jullie? Met hoeveel wk hadden jullie je eerste echo?
Spannend hoor! Hier ook wel wat meer gevoelig haha. Kan wel sneller huilen, en gewoon wat kwetsbaarder ofzo, had ik ook wel bij mn dochter. Fijn dat je de echo redelijk laat hebt, als het dan goed zit dan ben je gelijk behoorlijk zeker! Ik had m met 7+2. En je symptomen klinken iig hoopgevend
Super dat de echo goed was! Hopelijk trekt t aantal dagen volgende keer weer wat bij, zit je daar tenminste niet zo over te piekeren. Maar met een goede hartslag klinkt t gewoon helemaal goed, gefeliciteerd<3 En zeker jouw misselijkheid is tegelijkertijd ook wel een bevestiging dat t goed zit. Aangezien dat hormoon wat je misselijk maakt door t kindje gemaakt wordt. Maar rot dat t wel weer heftig is. Ik hoop enorm dat domperidon gaat helpen!!
Hi dames, ik voeg mij toe aan de oktober groep. Ik ben 31-10 uitgerekend maar ik beval altijd 2 weken eerder dus verwacht dit keer hetzelfde haha. Ik heb drie zoontjes van bijna 6-4-2 jaar. Het is super gezellig en mag echt niet klagen met ze. De oudste helpt mij met de kleine dingetjes en dat scheelt al een hoop als ik helemaal gesloopt op de bank lig. Ik heb vrijdag 14e eerste echo staan en dan ben ik 7 weken volgens mijn berekening. Vind het zo spannend lijkt net een eerste zwangerschap. Ben ook van alles vergeten, bijvoorbeeld de periode van positieve test tot eerste echo. Wat duurt het ineens enorm lang dat wachten.. terwijl normaal de tijd mega snel gaat. ook zijn er soms dagen dat ik mij helemaal niet zwanger voel. Heel apart. Maar hopen dat alles goed verloopt en dat we gezonde kindjes mogen krijgen. na drie jongens zou een meisje enorm welkom zijn en een jongen ook zo
Welkom!! Gevoel van je soms een dag niet zwanger voelen herken ik inderdaad wel . Wordt misschien meer als je het ook gaat zien?