Wellicht een rare vraag maar ik heb nog niet zoveel mensen waaraan ik het kan vragen, dus daarom even aan jullie.. Ik heb bijna altijd bij liggen, staan of onverwachtse bewegingen een stekende pijn aan de rechterkant, onderin m'n buik. Als ik hierop Google kom ik uit op bandenpijn. Weten jullie of dat ook heel specifiek op 1 plek kan zijn? Heel af en toe heb ik het links ook maar dat is zelden. Het is geen onoverkomelijke pijn maar het steekt gewoon. En denken jullie dat veel niezen kwaad kan? Niezen gaat natuurlijk wel gepaard met een bepaalde kracht dus ik weet niet of dat invloed heeft op de baby?
Hoi! Ja daar is deze groep voor! Dat klinkt inderdaad als bandenpijn! Ik heb het zelf ook weer. Als ik me plots omdraai, of snel opsta, is het soms een best heftige pijnscheut in mn lies. Op een plek inderdaad. Het is iets anders dan menstruatiekramp oid. En bij niesen of hoesten heb ik het ook ja haha. Soms is het dan kuch kuch Au! En nee niesen kan geen kwaad voor de baby. Dat heeft geen invloed op je baarmoeder en/of kindje.
Gefeliciteerd! Op de valreep oktober haha. Ik ben vorige keer 9 dagen eerder bevallen dus er is kans dat k buiten deze groep val dan grappig dat je iedere keer 2 weken eerder bevalt, zal vast nu ook idd!
Ah, ja 7.2 is goed op tijd! Maar ook wel lekker, dan heb je gewoon je zekerheid ook vroeg. Hoe is het met jou? Dat klopt. Ach aan mn symptomen te merken denk ik dat het wel goed zit haha, sinds dit weekend echt beroerd. Had nog goede hoop dat het deze zwangerschap niet zo zou zijn.
Dankjewel ja de eerste 2 exact met 38 weken en 1 dag. En de derde 38+3. zou het raar vinden als ik de 39 zou halen
Ach ja super lastig is het he. Dat eerste trimester is mentaal zo zwaar ! Je hebt geen garanties dat je baby gezond ter wereld gaat komen maar je voelt je wel vreselijk. Ben je vooral misselijk? Hier is de misselijkheid te doen, de vermoeidheid lijkt wat minder heftig. Mn borsten zijn wel nog steeds pijnlijk, zijn wat voller. Verder wel heel veel migraine gehad deze week. Maar daarvoor ging het daar wel goed mee. Bij mn dochter had ik het enorm vaak dus ik hoop dat deze week een uitzondering was.. want kan nu alleen paracetamol nemen en dat doet amper iets.
Migraine Migraine lijkt mij ook pittig zeg.. je hebt ook nog een klein meisje rondlopen. Hopelijk valt het mee deze keer! Hebben jullie al een gevoel bij of het een jongen of een meisje is? Uiteraard maakt het niet uit, maar ik wist bij mijn dochter echt vrijwel zeker dat het een meisje was en heb nu dus het idee dat het een jongen is. Ik weet het is 50/50, maar ben benieuwd of jullie dit ook hebben?
Ik vind deze begin van de zwangerschap wel anders dan de zwangerschappen van de boys. Nu merk ik verschil maar wil allemaal niks zeggen haha. Bijvoorbeeld ik ben deze zwangerschap een echte koukleum tot bibberen aan toe. De vorige keren proefde ik altijd bloed/ijzer smaak en nu niet. De eerste weken ervaar ik normaal veel menstruatie achtig krampen en nu ook niet. Blijft dus spannend, mijn twee oudste zoontjes roepen dat het een zusje is.
Ja klopt.. het is echt hel en niet te doen eigenlijk. Maar als t heftig blijft dan kan ik nog langs de huisarts, er is nog een optie van een middel dat tijdens de zwangerschap kan. Wat leuk dat je het zeker wist. Ze hebben weleens onderzoek gedaan en 50% van de vrouwen had t goed, toeval dus. Maar, heb ik zelf t idee dat niet iedere vrouw het aanvoelt, maar sommige wel. Ik ken iemand die t nu voor de vierde keer goed geraden heeft, dat klinkt niet meer als toeval. Haha ik heb precies hetzelfde als vorige keer, rationeel denk ik dat de kans op een jongen groter is, gevoelsmatig toch ergens het idee dat t een meisje is. ben enorm benieuwd! En ben nieuwsgierig of jij het weer goed hebt haha.
Oh grappig dat er onderzoek naar gedaan is! Ik geloof er ook allemaal niet zo in hoor, kan beide kanten op. Ik hoor in mijn omgeving inderdaad ook dat vrouwen niet echt een gevoel hebben. Een meisje zou voor ons wel praktischer zijn en een jongensnaam zou ik heel ingewikkeld vinden
Hier gisteren gelukkig weer een goede echo gehad. Ik ben niet naar voren gezet in dagen (nu 7+2), maar de kleine stip groeit wel op het tempo van de eerste indicatie mee en het hartje klopt stevig weer een geruststelling. Verder heb ik inmiddels zofran (ondansetron) gekregen en dat is echt een verademing. Nu kom ik de weken wel door. Hoe gaat het met jullie?
Ah wat een top berichten! Super zeg wat lijkt me dat een mega opluchting als je medicatie krijgt die ook echt werkt. Ondansetron is ook wel een sterk middel, super dat je dat mag gebruiken. Én een goede echo gefeliciteerd meid! Gaat hier wel goed, maar ben wel alvast zenuwachtig voor dinsdag. Dan 11+2, wordt n spannende dag. Als het dan nog steeds allemaal goed gaat, durf ik wel wat meer te gaan vertrouwen denk ik. En een weekje later kan ik dan zelf al proberen om de hartslag te horen doe ik dan 1x per week max hoor. Maar is heel fijn om te kunnen doen tot je beweging gaat voelen.
Maandag een goede echo gehad bij de vk, een kloppend hartje gezien. Dus best wel hoopvol weggegaan daar. Vandaag een extra echo in het ziekenhuis en daar zagen ze geen kloppend hartje meer. Dus is helaas voor de 2e keer een miskraam, dus ik ga de groep verlaten. Ik wil iedereen een gezonde en fijne zwangerschap toewensen en hoop dat iedereen in oktober haar baby in haar armen mag sluiten. Liefs!
Aahhh nee wat verschrikkelijk meid hoever ben je nu? Ach wat had ik je anders gegund, zo erg... Heel veel sterkte met dit weer te verwerken meid liefs vanuit hier
Wat fijn dat de echo goed was! En ook dat de medicatie aanslaat en je zo de tijd wat beter doorkomt. Ik mag nog steeds niet klagen. Heel moe en soms wat misselijk maar dat lijkt vooral door maagzuur te komen. Dus nu probeer ik vettig eten te laten staan en na het eten rechtop te blijven zitten en dat lijkt wel goed te werken.
Wat ontzettend oneerlijk! Hoe snel blijdschap om kan slaan in verdriet. Heel veel sterkte om dit te kunnen verwerken.
Haha je leert ermee leven he die klachtjes ik heb er nu ook echt soort van aan gewend om heel de dag licht misselijk te zijn en te blijven eten Wel heel zenuwachtig voor dinsdag weer
Haha ja en ik merk ook als ik aan het werk ben dan gaat het ook beter. Denk dat ik dan daar minder op gefocust ben haha. Kun je de misselijkheid wel goed weg eten? Ik snap dat je zenuwachtig bent! Hopelijk heb je een goede echo en geeft dat meer vertrouwen.