Uitgerekend omtrent juni 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annebeth, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn Pinkflower dat je steeds een echo krijgt!

Hier vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed, helemaal goedgekeurd. En, hoe bijzonder, het is weer een meisje!:D

Straks gewoon 3 dochters <3

2. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Woezel; wat leuk, weer een meisje! Je man zal het zwaar gaan krijgen met allemaal vrouwen in huis haha ;) En super dat ze gezond is!

3. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

7 mrt 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames. Mag ik me hier ook even "aanmelden"?
    Ik ben nu 21 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik ben uitgerekend op 6 juni. Vorige week heb ik de 20 weken echo gehad en het is een jongetje!
    We hebben al een dochtertje van 2 dus die krijgt er een broertje bij!

Hoe verlopen jullie zwangerschappen tot nu toe?

4. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi mamascorpio, leuk dat je mee kletst. Misschien blazen we wat nieuw leven in dit topic (is een beetje rustig)

Hier verloopt de zwangerschap prima, weinig problemen of kwaaltjes en zelfs nog genoeg energie, wat heel fijn is met nog 2 meiden rond lopen

Wij krijgen, zoals je kunt lezen, weer een dochter, dus straks 3 meiden op rij. Het blijft op en top roze hier dus:D

Maar leuk dat het een jongetje is. Was de echo verder ook goed?

5. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Mamascorpio; leuk, een jongetje! Kindje verder ook gezond?
    Hoe verloopt jou zwangerschap?
    Die van mij prima op een lage HB waarde na met moeheid & kortademigheid bij inspanning. Maar ben er ondertussen aan gewend en pas mij aan.

Woezel; fijn dat je genoeg energie hebt! Weten je dochters dat ze een zusje krijgen?

Wij hebben maandag de 20wk echo gehad. Was wat eerder vanwege twee kindjes. Schijnt dat ze met twee soms wat lastiger alles kunnen zien als de kindjes eigenwijs zijn. Maar gelukkig de ene was voorbeeldig en de ander wat eigenwijs, maar uiteindelijk alles kunnen nakijken. Het zag er allemaal goed uit, dus wij zijn opgelucht :) Het blijft een verrassing qua geslacht. Krijg ondertussen nesteldrang haha. Heb zin om te gaan shoppen :D Vanmorgen nog bij de gyn geweest, niets bijzonders. Nog even naar de kindjes gekeken & hartjes geluisterd en bloedgeprikt voor de HB waarde. Omdat alles opzicht prima gaat hoef ik pas over 4 weken weer te komen.

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat alles goed gaat pinkflower en de 20 weken echo ook!

Ja, de meiden weten dat ze een zusje krijgen, vinden ze geweldig. Vooral de oudste is al helemaal bezig met wat ze allemaal met de baby gaat doen, helpen verschonen, in bad doen etc etc. Komt helemaal goed haha

7. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Woezel; wat leuk zeg dat ze blij zijn dat ze een zusje krijgen :) En schattig dat de oudste nadenkt over helpen met de baby. Inderdaad handig haha. Ze mag hier ook wel komen helpen...2 baby's :D

8. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    hoi hoi

na een tijdje super druk te zijn geweest. Wil ik iedereen die er nog bij gekomen is feliciteren met de zwangerschap.
    vind het leuk om te lezen dat het goed gaat met iedereen en dat de 20 weken echo's goed waren. Ik had bij 13 weken geslachtsbepaling laten doen toen werd bekent dat wij een zoontje krijgen. Gisteren hadden we de 20 weken echo en het was gelukkig nog steeds een jongen pffff had al zo veel blauwe spullen gekocht. Alles was gelukkig goed alleen bij zijn handjes aangekomen heeft onze kleine knul 6 vingers aan elke hand . Dus ben benieuwd onze oudste zoon is ook geboren met 6 vingertjes aan elke hand. En is allemaal goed gekomen.Maar was weer wel even schrikken.

groetjes patty

9. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Patty; wat fijn dat het kindje gezond is! Wat bijzonder dat dit jullie tweede kindje is met 6 vingertjes. Ik kan mij indenken dat het weer even schrikken is. Is jullie oudste eraan geopereerd?

Hier gaat het met de zwangerschap z'n gangetje. Ik voel de kindjes steeds vaker bewegen, wat bijzonder! Ik ben al wel een week ziek en dat i.c.m. een laag hb is wat minder prettig.
    Hebben jullie de meeste babyspullen al gekocht? Wij hebben al wat dingen zoals een wandelwagen, maxi cosi's, wipstoeltjes en beddengoed. Nu nog de babykamermeubels. We hebben besloten deze bij Ikea te kopen; degelijk en niet zo duur.

10. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Pinlflower: ja onze oudste zoon is nu 3 keer eraan geopereerd nu gaan ze weer verder kijken als hij 12 jaar is of er last van krijgt. 23 februari naar de vk ben benieuwd wat zei er van zegt.Ik voel onze kleine man ook steeds vaker bewegen echt speciaal.

Wij hebben ook al wat babyspullen gekocht een kinderkamer en een kinderwagen en baby badje met toebehoren een klamboe een box bedden goed kleertjes hydrofiele luiers en washandjes en nog een hoop andere spulletjes. eind van de maand gaan we na de 9 maanden beurs zijn er nog meer die daar heen gaan.en daarna gaan we behangen en het kamertje klaar maken. Vandaag gebeld door de kraamzorg 30 maart komen ze intake doen.

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Patty; heftig dat je zoon er al 3 keer aan is geopereerd. Hopelijk hoeft het niet nog een keer.
    Ik moet begin maart contact opnemen met de kraamzorg om een kennismakingsafspraak te maken.
    Ik ga niet naar de negen maanden beurs. Wel over nagedacht, maar het lijkt mij zo'n commercieel gedoe net als bij een bruidsbeurs.

Heeft iedereen al kleertjes aangeschaft? Ik vind het zo lastig in te schatten of er vooral shirtjes met lange mouwen gekocht moeten worden. Het is in juni nou niet altijd mooi lenteweer.

12. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Patty, kan me voorstellen dan het even schrikken is ja..

Hier ook alles zijn gangetje. We hebben nog helemaal niets aangeschaft, maar ja, de babykamer is (nog) klaar, hoeft alleen maar een ledikantje is.
    Maar eerst nog verbouwen, gaan de zolder verbouwen zodat de oudste naar zolder kan, de middelste naar de kamer van de oudste en de baby op de babykamer. Dus we kunnen nog even aan de bak haha

Wbt kleertjes, ik zou wel dingen met lange mouwen doen, maar niet van die dikke boxpakjes zoals je in de winter zou doen. Maar denk dat het voor de baby('s) wel lekker is lange mouwen. En mocht het nu echt bloed heet worden kan je altijd nog wat korte mouwen doen.

Hier nog zoveel van de eerste 2 kids en omdat dit ook weer een meisje wordt heb ik nog zoveel... Dus hoef ook niet zo veel te kopen denk ik hihi

13. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Woezel; jullie hebben dus nog heel wat werk te verrichten voordat de baby komt. Succes!
    Wel handig dat je voor de rest bijna niets hoeft aan te schaffen. Ik heb tot nu toe alleen wat kleertjes gekocht met lange mouwen. Ik ga er van uit dat de kindje een paar weken eerder komen, dan is het vast nog geen zomerweer ;)

14. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Woezel: bij ons is de oudste ook naar zolder gegaan en de jongste naar zijn kamer. over 2 weekjes gaan we de babykamer behangen en klaarmaken.

pinklflower: wat betreft kleertjes heb ik ook l met lange mouwen maar niet zulke dikke en rompertjes heb ik de meeste zonder mouwen. vind het wrl moeilijk maar mocht het echt warm worden tegen die tijd ga ik toch maar wat shirts en korte broekjes halen.

15. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Patty; jullie ook al druk met kindjes verhuizen naar andere kamers. Wat voor behang heb je uitgekozen? Wij laten de muur denk ik wit en gebruiken qua kleur dekentjes, canvas, lamp etc. Vind het anders moeilijk om een kleur te kiezen voor op de muur.
    Ik wacht ook nog met zomerkleertjes kopen. Ik denk dat ze in het begin vooral nog lange mouwen zullen dragen.

16. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    hoi hoi

Pinkflower: de kindjes zijn al over verhuisd. Wij hebben gekozen voor turquoise behang en een naam sticker de klamboe is wit met zilver en de baby kamer zelf is wit dus denk dat ik veel met zilvere spulletjes ga werken.

Volgende week dinsdag weer naar de vk en zaterdag naar de 9 maanden beurs en dan gaan we zondags behangen denk ik en anders die week erop.

17. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh wat zijn jullie lekker bezig! Hier wachten we nog op de dakkapel. Aanvraag is nu goed gekeurd en dan is het officieel nog 6 weken dat er tijd is om bezwaar te maken door mensen. Dan gaan we beginnen. Gelukkig hebben we veel hulp maar het zal krap worden om alles op tijd af te krijgen:)

18. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Patty; leuk zeg turquoise!
    Wij hebben gisteren de meubeltjes gekocht. Ook alles wit. We moeten alleen nog een bed afbreken voordat we alles kunnen neerzetten. Een kast is al verplaatst naar een andere kamer.
    Jij hebt morgen weer een controle afspraak. Ik donderdag weer. Heb er weer zin in om na 4 weken even te mogen kijken naar de kindjes. En mijn moeder gaat mee...zij wil zo graag een keertje meekijken tijdens een echo.
    Veel plezier op de 9 maanden beurs!

Woezel; ooh, jullie moeten nog 6 weken wachten vanwege eventuele bezwaren. Dat is minder fijn. Lijkt mij stug dat één van de buren bezwaar heeft, maar ja regels. Zal even doorbikkelen worden aankomende tijd, maar komt vast allemaal goed!

Ik heb trouwens sinds een paar dagen wat last van mijn middenrif. Beetje spierpijnachtig met soms een beetje maagzuur, meestal vanaf het einde van de middag. Heb het idee dat het komt door bepaalde zithouding. Jullie hiermee bekend?

19. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    hoi hoi

gisteren weer naar de vk geweest alles was goed onze kleine man wilde niet graag dat we naar zijn hartje deden luisteren hij was allemaal tegen de doptone aan het schoppen. Nu pas weer 29 maart naar de vk er word dan bloed afgenomen omdat ik rhesus heb. Hopen dat de baby dezelfde bloedgroep heeft anders moet ik nog een spuit met antistoffen.

woezel fijn dat de aanvraag voor de dakkapel is goedgekeurd wij hebben er ook 1 op de zolder is echt ideaal en geeft extra ruimte. Hopen dat er niemand bezwaar gaat maken

pinklflower de spierpijn in mijn middenrif heb ik niet maar wel vanaf het eind van de dag brandend maagzuur neem dan altijd een beetje vanille vla dat helpt bij mij heel goed.

20. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Patty; inderdaad hopen dat het kindje dezelfde bloedgroep heeft. Ik hoefde niet te prikken op Rhesus aangezien ik O positief heb. Een lekker eigenwijsje dus haha. Het hartje nog wel kunnen horen?

Donderdag een groei echo en controle gehad. De kindjes lopen mooi op schema :) Voor de rest niet veel bijzonders. Hobbelen maar door en vooral met het werk. Heb er niet zoveel energie voor merk ik. Hopelijk zit ik het uit tot aan mijn verlof.

Deel Deze Pagina