Uitgerekend omtrent juni 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annebeth, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Hoi

Me bloed was nog steeds niet goed krijg vanaf maandag 2 keer in de week injecties met vitaminen b12 dus is weer een beetje een tegenvaller.

Woezel hopen dat het allemaal mee valt en dat de kleine een beetje op tijd komt anders moet je nog wachtten. En dat het strippen gaat helpen. Hier was de 1e 10 dagen overtijd en de 2e de dag na de uitgerekende datum dus ben benieuwd wanneer deze man komt.

Pinkflower hoge bloeddruk is ook.niet fijn hopen dat het geen zwangerschaps vergiftiging word. Word je ook eerder ingeleid ivm tweeling zwangerschap of laten ze de.natuur der gang gaan.

Rinskejoviella suc6 met de laatste loodjes

Groetjes

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.866
    8.511
    113
    Vrouw
    Patty; b12 injecties zijn wel heel belangrijk voor jezelf en ook voor de baby. Het is zeker balen dat je 2x per week een injectie moet maar door blijven lopen met een tekort levert nog veel meer narigheid op. Ben je van plan borstvoeding te gaan geven? En weet je toevallig wat je waarde was in je bloed?

3. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Hoi

Narcisje ja wil wel graag borstvoeding geven. De uitslag weet ik niet precies de vorige keer was het maar 3 te hoog maar er is nieuw bloed geprikt en daar weet ik het niet van zal ik.maandag eens vragen. Maar ik merk eigenlijk niks heb nergens last van.

Groetjes

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.866
    8.511
    113
    Vrouw
  5. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    patty, vervelend dat je B12 te laag is... Hoe zijn de injecties?

Pinkflower: vervelend van je bloeddruk, hoop dat het niet erger wordt..
    Inleiden was bij de eerste een drama, duurde 2 dagen, wee opwekkers, weenstorm, lange persfase etc etc.

Bij de 2e was het prima te doen, kreeg gel in de ochtend en daarmee is het allemaal keurig op gang gekomen en zonder wee opwekkers of pijnstilling. Ook maar 3 persweeen en toen was ze er al. Vond het heel goed te doen

2 verschillende ervaringen dus.

Vandaag precies 40 weken. Kleine dient zich nog niet aan dus wachten maar... Donderdag naar de verloskundige en hoop dat ze me kunnen strippen. We zullen zien.

Rinskejoviella: Al iets aan het rommelen? Ook bijna uitgerekend dus.. Spannend hoor

6. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Narcisje thnx voor de info

Woezel ze zijn niet fijn als tie erin gaat maar daarna gaat het gelukkig wel. Spannend hoor voor je ben benieuwd wanneer ze komt.Nog niks aan het rommelen.

Pinkflower hoe is het met je

Groetjes

7. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Patty; in ieder geval mooi dat je B12 injecties krijgt om het aan te vullen.
    Bij jou alles nog rustig?

Gisteren een echo en consult gehad. Bij het kleinere kindje is er gelukkig weer meer vruchtwater aangemaakt. Dus alles is prima! Mijn bloeddruk blijft helaas zo hoog. Omdat ik geen verder geen pre eclampsie klachten heb (behalve vocht in onderbenen, voeten) kan ik doorhobbelen. Wel 2x in de week controle en zelf goed opletten op eventuele klachten. Afwachten dus maar. Inleiden doen ze liever niet eerder dan 38wk als er geen medische omstandigheden zijn. Eventueel dinsdag een datum prikken. Maar goed dat ik vandaag geen controle heb, want dan had ik denk ik om inleiden gesmeekt :) Zit er even doorheen! Vind het allemaal onwijs spannend op het moment, ben moe, mijn lijf wil niet zo goed meer en ben gewoon emotioneel. Nou hopelijk morgen een betere dag.

Woezel; spannend zeg! En nog steeds geen gerommel? Succes donderdag!
    Inderdaad twee totaal verschillende ervaringen dus met inleiden. Enige voordeel lijkt mij dat je weet wanneer de bevalling gaat starten.

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is ook allemaal heel spannend hoor pinkflower. Emotioneel zijn mag best;)

Geen gerommel hier nog. Mijn lijf wordt steeds zwaarder, pijn in mijn rug etc. Vind het best pittig nu met nog 2 meisjes rondlopen. Gelukkig zit de oudste op school en nu lekker uit spelen dus dat scheelt wel...

Het is wel fijn om te weten wanneer je kindje komt maar is ook gek. De laatste avond is echt 'de laatste avond' zeg maar;)

Maar goed, het zal er wel weer op aan komen. Ga donderdag wel vragen hoe of wat en of we een datum kunnen prikken. Ben er echt wel een beetje klaar mee...

9. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe is het met jullie?

Hier gister bij de verloskundige geweest, strippen niet gelukt want de baby lag nog te hoog. Niet volledig ingedaald nog pfff

Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog voor ctg en echo en kijken we wanneer het inleiden wordt. Wordt weer geen spontane bevalling lijkt het dus... Ff doorbijten nog:)

10. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Heey

Woezel wat balen dat het strippen niet gelukt is. Ik heb bij beide een spontane bevalling gehad dus over inleiden kan ik niet mee praten. Misschien dat het nog kan mijn 1e was 10 dagen ye laat de dsg dat ik ingeleid zou worden begonnen de nacht ervoor de weeen dus heb nog hoop. Maar wel fijn dat je dinsdag een datum krijgt.

Pinkflower wep fijn dat je.nu weet dat er bij de.kleinste wat meer vruchtwater bij is.gekomen maar.lijkt mij ook.zwaar de laatste loodjes van een 2ling hoop voor.je.dat je ze.snel.in je armen kunt sluiten dan kun je er echt van gaan genieten.

Vandaag me 2de injectie gehad en ben voor de helft minder gaan werken begon het toch echt te voelen nu hoef ik alleen dinsdag ochtend en donder ochtend nog. Dinsdag weer naar de vk hoop dat de kleine man nu is ingedaald. Van mij magde bevalling nu toch ook wel beginnen ben het ook een beetje beu aan het worden heb veel krampjes en steken van onder en ben ontzettend moe. Maar ga er eigenlijk ook een beetje vanuit dat ik over tijd ga geen van beide waren ze optijd dus denk deze ook.niet.

Groetjes Patty

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Dit is alweer de derde dag in het ziekenhuis. Ik ben opgenomen vanwege hoge bloeddruk. Ik kwam voor bloeddrukcontrole en moest gelijk blijven met toeters en bellen. Daarbij ook het gewoon op zijn. Krijg elke dag allerlei onderzoeken en gelukkig zijn de uitslagen allemaal nog redelijk prima. Wel veel vocht in benen en voeten en daarom nu een vochtbalans qua drinken en plassen bijhouden. Wat ik zo hoor is het de bedoeling om mij één deze dagen in te leiden. Het is goed dat ik hier ben. Ik kom meer tot rust dan thuis. Met de kindjes gaat het goed.

Woezel; vervelend rugpijn! Balen dat het strippen niet is gelukt en dat je nog geen datum hebt. Succes deze dagen!

Patty; goed dat je minder bent gaan werken! Hopelijk is de kleine ingedaald en hoef jij ook niet lang meer. Succes met de laatste loodjes!

12. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Pinkflower wat balen.zeg dat je in het ziekenhuis ligt met een te hoge bloeddruk. Wel fijn dat ze je.nu extra in de gaten houden. En dat als je van de week ingeleid word je kindjes eindelijk mag vast houden.

Heb de laatste paar dagen flink.last van voorweeen dus ben benieuwd wanneer het door gaat zetten. Hoop snel

13. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pinkflower: balen zeg, dat je bloeddruk te hoog is.Hoe is het nu? Wel fijn dat ze het in het ziekenhuis goed in de gaten houden.

Patty: Hoe is het? Nog steeds veel voorween?

Hier nog alles rustig. Weinig gerommel. INmiddels 8 dagen overtijd. Morgen naar de gyn. Ben benieuwd...

14. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Woezel Ja s àvonds heb ik er veel last van dus weet het ook niet we kunnen alleen afwachtten. Heel veel suc6 bij de gyn morgen. Ik mag morgen weer naar de vk. Vandaag weer een spuit gehad.

Groetjes Patty

15. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de gyn geweest. Alles was goed gelukkig met de baby. Donderdag wordt ik ingeleid. Morgen avond naar het ziekenhuis, dan een ballon en donderdag morgen vliezen breken en verder.

Vind het heel fijn eindelijk een eind datum te hebben maar wordt nu wel zenuwachtig...

Patty; inderdaad, het blijft afwachten

Pinkflower: hoe is het met jou??

16. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Vandaag naar de vk geweest en de kleine man was een stuk ingedaald voor de rest was alles goed.

Woezel morgen en donderdag heel veel suc6 snap heel.goed dat je zenuwachtig bent zou ik zijn.

Pinkflower hoe is het met je

Groetjes Patty

17. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Even heel kort; ik ben maandag bevallen van twee dochters :) Ik reageer binnenkort weer.

18. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Pinkflower gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Geniet er lekker veel van.

19. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gister ochtend om 7.54 is onze dochter geboren!

Na het balonnetje geplaatst te hebben op woensdag avond is de bevalling op gang gekomen. Rond middernacht zwakte het af, maar rond 03.00 kwam het weer op gang en is het doorgezet. Behalve de ballon geen vliezen hoeven breken of wee opwekkers nodig gehad. De persfase was heel kort en heftig maar na max 5 min persen was ze er.

We mochten gelijk lekker naar huis dus om 11.15 waren we al weer thuis.

Het gaat erg goed met haar, drinkt goed, is wel wat misselijk doordat ze wat vruchtwater ingeslikt heeft.

Pinkflower: gefeliciteerd met jullie dochters!

Patty; fijn dat alles nog goed is. Laatste loodjes...;)

20. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Pinkflower, gefeliciteerd met jullie dochters. Lekker gaan genieten van de meiden.

Deel Deze Pagina