Hey Dames Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mag ik mij ook bijvoegen? Gister heb ik dik positief getest 35dgn na mijn miskraam we zijn zo blij maar ook erg angstig of het deze keer wel goed mag blijven gaan. (Op 22 september negatief getest om zo te weten of "oude" HCG uit mijn lichaam was, dus het is sowieso "nieuwe" HCG) Ik ben Loes 31 jaar en we hebben al een zoon van bijna 5. Na wat reken werk denk ik dat mijn uitgerekende datum 18 juni is maar ivm de miskraam zou het zomaar eerder of later kunnen zijn. Heb volgens mij nog geen echte kwaaltjes al moet ik zeggen dat sinds ik sinds gister weet dat ik opnieuw zwanger ben ik wel sommige dingen toewijd aan de zwangerschap (goed excuus )
het is jaren geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb. ik heb 10 jaar geprobeerd zwanger te worden vele behandelingen gehad. 4 maanden geleden een heftig ongeluk gehad waaronder ik mn nek op twee plaatsen had gebroken. totaal niet gedacht dat ik ooit zwanger zou worden. maar nu heb ik vrijdag positief getest. ik weet niet hoe ver ik ben. ik had op 6 september mijn laatste menstruatie. ik ben zo blij zo zo bang tegelijk!
sorry vergeet jullie te feliciteren! allemaal gefeliciteerd natuurlijk. het is zo onwerkelijk ik voel echt niks namelijk.
Hier ook Anlo, Misselijk en honger.... Veel honger! En dan niet kunnen eten. Ice, ziek geweest? Ook misselijk of Had je nog andere dingen? Ik neem aan dat wat de arts geeft geen kwaad kan voor de kleine. Bij twijfel altijd bellen!
Zo puck heftig! Van harte gefeliciteerd.... Na al die tijd. Hier ook geen kwaaltjes (denk ik)ja moe, maar dat komt door 2 kleine ongeregeldheden. 😂 Echo, met 5,5 (dacht 7 a 8 weken te zijn), met 6,5 week. Kijken of het gegroeid is, als dat zo is met 8 weken de intake en gelijk echo (zijn er 3 tussen de 6 en 10 weken gestopt, dus ben ik erg blij mee) daarna denk ik pas weer met 11 weken. En daarna weet ik nog niet. Meestal mag ik bij de gynaecoloog ook even kijken. Dus dat is denk ik met 14 weken. Daarna met 16 weken geslacht (ongeduldig...) met 20 weken,liggingsecho krijg ik en metingen van bmm. Ik moet in het ziekenhuis bevallen en ik word ingeleid (als ik dat haal). Hele medische circus, gelukkig heb ik vaste gynaecoloog en invaller. Die kennen mij en mijn geschiedenis.
Wow puck wat heftig, snap je angst heel goed. Ben je wel weer volledig hersteld van het ongeluk? Meijtje hopen dat dit een goed zwangerschap is, bij mij zijn de kindjes gestopt met 9,3wkn terwijl de hartjes klopte. Zelf heb ik 5 november mijn eerste echo ik schat dan 7.5wkn te zijn, deze echo krijg ik ivm MA in augustus 2015. 10 november heb ik de intake bij de verloskundige.
Ja verschrikkelijk he. Dan kijk je en kijk je.... Ow dat gevoel... Mn maag draaide om. Mijn gevoel wist al dat ze gestopt waren. Iedereen zei, doe niet zo gek, dat weet je toch niet, maar ik had gelijk. Bij deze weet ik het niet goed. Had wel get gevoel dat het niet klopte, nu ben ik bijna 2 weken terug gezet...Dat kan het zijn, maar zeker weten doe ik het niet. Dan te bedenken dat mn laatste ongi 4 augustus is geweest en nu net 6 weken zwanger zou zijn... Is allemaal mogelijk. Kan er niets van Zeggen op gran canaria heb ik geen test gedaan, pas nadat we een week terug waren, dus ik heb 1 test van de 26e controle streep lichter dan de teststreep.... Het zal wel... We wachten af. En jij had gelijk dubbel verdriet... 2 leventjes verloren. Wat erg intens verdriet.
loes en meisje bedankt voor je reactie. ik ben nog niet hersteld van mijn ongeluk ik ben nog aan het revalideren. ik ga een beetje meelezen met jullie maar merk dat het voor mezelf niet goed is als ik te veel post. succes allemaal!
Hier alweer 4 dagen bloedverlies... Wordt nu steeds meer. Heb zelfs nu inlegkruisje nodig. Waarschijnlijk zal er donderdag weinig meer te zien zijn. Ik had ook bloedverlies voor de eerste echo, ook 4 dagen. Maar volgens mij is het nu wel iets meer. Ik maak me klaar voor een slechtnieuws gesprek.
Dat meen je niet mietje wanneer zou je de eerste echo krijgen? Heb je ook buikpijn? En is het echt.bloed of meer roze? Heel veel sterkte! Ik denk aan je en leef met je mee!! X
Hi allemaal, mijn eerste post hier. Vanochtend na 4 rondes heel erg positief getest. Omdat mijn zwangerschap volledig door de gyn begeleid moet gaan worden (vanwege medicatie) vanmiddag al bij de huisarts geweest om doorverwijzing te regelen. Uitgerekend op 22 juni (hoewel ik betwijfel of ie rekening heeft gehouden met het schrikkeljaar, maar dat zal me even worst wezen nu ). Jullie ook enorm gefeliciteerd! Wat een surrealistisch gevoel he?
Heydames Thea 30 jaar 4e kindje 8e of 9e zwangerschap . Met twijfelend en angst kom ik me melden omdat ik het toch leuk vind om dingen te delen
k neem afscheid, hartje is gestopt. Mini zat er nog wel, dus ik hoop dat het met 1,5 week er uit is, anders word ik weer gecurreteerd, geen cytotec meer voor mij. Meiden heel veel succes en plezier met jullie zwangerschappen!
heel veel sterkte de aankomende tijd en hopelijk kan je voor jezelf het allemaal een beetje een plekje geven. Helaas kan ik niks anders doen dan aan je denken in deze periode waarin je nu terecht komt. Sterkte
Welkom nieuwe dames. Hoe gaat het verder met iedereen? Ik heb zelf de afgelopen week weer wat bruinverlies gehad. De vk vindt het nog geen reden rot zorg, maar ik vind het wel heel spannend. Dinsdag de echo en dan hebben we voor even duidelijkheid. Verder heb ik wat kleine kwaaltjes, maar het is goed te doen.
Hoi meiden, mag ik me ook bij jullie aansluiten? Heb vandaag totaal onverwacht positief getest en ben er nog een beetje beduusd onder (maar wel voorzichtig blij )... vooral heel veel vragen over wat de impact gaat zijn op ons leven. Onze twee jongens zijn nu al wat ouder en we hielden er (gezien onze MMM geschiedenis) geen rekening mee dat we zomaar nog eens zwanger zouden kunnen worden. Ik weet de datum van mijn laatste ongi ook niet maar ga ervan uit dat mijn uitgerekende datum rond 20 juni zal zijn.
Hoi allemaal! Ook ik kom me hier melden. Ik denk dat ik rond 14 of 15 juni uitgerekend ben. Dit is mijn 3eigen zwangerschap. Ik Vind het heel erg spannend deze keer, maar heb er een goed gevoel over. Ik heb 2 november de eerste echo. Ben wel wat misselijk, vooral in de ochtend. En mijn borsten doen zeer! Jullie al kwaaltjes..?
Dank jullie meiden, gelukkig is mini zelf gekomen, dooierzakje gepakt met garnaaltje eraan. Samen met mijn man afscheid genomen van ons sterretje. Dank jullie voor de steun, we gaan verder, hopen snel weer zwanger te worden en te blijven. Allemaal mooie en voorspoedige zwangerschap het is jullie zo gegund.