Ik zie dat er veel geschreven is in dit topic, maar mag ik ook meeschrijven? Ik heb gisteren positief getest en vanmorgen nog een keer met een digitale test. Ik ben nu 4wk & 4dg. Uitgerekende datum is 22 juni. Ik vind het allemaal erg spannend! Wij hebben 3x een IVF traject doorlopen en nu eindelijk resultaat!
Hoi, ik wil me wel toevoegen op de facebook groep. Alleen kunnen andere zien als ik me hierbij aanmeld. En aangezien nog (bijna) niemand weet van de zwangerschap wil ik niet dat andere het al weten.
Hier 19 juni uitgerekend leuk!! Dat jullie ook mee willen kletsen hebben jullie de eerste echo al gepland??
Hi meiden! Is dit clubje ook voor mij? Denk dat ik 26 juni ben uitgerekend. Of is er ook een eind juni club, kan ik zo niet vinden... Vandaag positief getest, ben nu 4 weken zwanger, dus echt net Ben 24 jaar en zwanger van m'n tweede kindje. Heb al een prachtig zoontje die eind oktober 1,5 jaar jong is
Welkom Ć flower natuurlijk mag je hier ook bij iedereen Tog hihi wat leuk dat je eerste kindje 1,5 is !! Mijn meisje wordt volgende week 1 dus lekker vlot op elkaar hebben ze veel aan elkaar hihi
Hoi dames, Hier uitgerekend 23 juni 2016 ( officieel nog geen datum gehoord) Super spannend , 1ste kindje en 3de ronde dus momenteel nog erg onwerkelijk ! Gefeliciteerd mama's to be !!
oh meiden ik spuug me leeg vanmorgen weer heel me maag is van streek en darmen donderdag intake en eerste echo...
Oh bah joh. Dat lijkt me zo naar. Ik begin echt zenuwachtig voor de echo van morgen. Ik hoop zo dat het hartje klopt. Of, wat ik vannacht droomde, hartjes.
spannend he lief lief ik vind ook spannend donderdag hang nu aan de lijn bij de dokter heel me maag is van streek nog nooit gehad bij eerdere zwangerschappenmisschien ook een virus kan ook nog
leuk topic. ik ben uitgerekend op 18 juni. op 17 okt positief getest en online een afspraak gemaakt bij een verloskundige. ben nu 5w3d zwanger. nu las ik dat ik sowieso niet thuis mag bevallen. daar gaat mijn droom. iets met richtlijnen van de ambulancedienst. ik woon op de 3e etage. iedereen gefeliciteerd, en dat we maar een leuke zomer tegemoet zullen gaan.
Dag dames! Ergens vind ik het een beetje eng om me hier aan te melden omdat ik nog zo onzeker over de situatie ben. Maar ik ga het toch maar doen. Ik ben nu al sinds donderdag in shock. Mijn vriend en ik zijn al een hele lange tijd bezig en sinds mei zitten we in de MMM. We hebben twee IUI pogingen gehad. Vervolgens hebben we een rustmaand genomen omdat ik een training had. En nu is het juist in de rustmaand gelukt Donderdag had ik voor het eerst een licht positieve test en tot op de dag van vandaag lopen ze alleen maar op. Gisteren was mijn NOD en nu begin ik het toch te geloven dat het echt zo is. Vanochtend daarom maar het ziekenhuis gebeld dat we voorlopig geen IUI meer nodig hebben. Ik krijg nog wel een echo in het ziekenhuis en als het goed mag gaan, ga ik voor het vervolg naar een verloskundige. Als het goed is ben ik uitgerekend op 26 juni en ik zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven.
Wat super leuk om jullie verhalen allemaal te lezen! Ben toch benieuwd of hier iemand ook al lid is van de facebook mama's juni 2016. Als iemand hier lid van is, zou die mij dan even een betichtje willen doen. Ik heb namelijk een vraag.
@Loolaaa, wat fijn dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik zou gisteren ook ongesteld worden en ben ook zwanger! Vandaag gebeld met de verloskundige en ze heeft me op 27 juni gezet, we lopen gelijk! @andere zwangeren, gefeliciteerd! kan niet alle namen terughalen anders gaat mijn getypte verhaaltje weg, heel vervelend is dat Wat leuk ook dat er meerdere mama's zijn met kindjes! Hoe vinden jullie de zwangerschap tot nu toe? Ik vind het net zo leuk en spannend als de eerste keer! Denk alleen wel dat ik het in de toekomst zwaar ga krijgen met een dikke bolle buik en het tillen van mijn steeds zwaarder wordende boef @meiden met een echo, heel veel succes en plezier! spannend zeg! vandaag heb ik met de vk gebeld en heb de eerste echo op 02 december, duurt dus nog even. Heb me ook aangemeld voor MvM(moeders voor moeders), hebben jullie dat ook gedaan? Fijne avond verder allemaal! Ik ga nu maar eens de speeltuin in de woonkamer opruimen