Uitgerekend omtrent juni 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annebeth, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden, eerst en vooral proficiat voor de nieuwe zwangeren onder ons!

@ lolaa, wat bijzonder zeg! Ik kan me voorstellen dat het een beetje eng is. Wij hebben voor de oudste ook IUI behandelingen gehad en nu (na 5,5 jaar opnieuw spontaan zwanger)... Moet mezelf ook steeds weer voorhouden dat een test niet zo maar positief is :) geniet er maar van! Wanneer krijg je eerst echo?

@ a flower, idd fijn dat er nog zijn met al meerdere kindjes. Hier hoeven ze niet meer getilt te worden maar vragen ze ook veel aandacht en zijn ze momenteel heel druk (lijkt wel of ze aanvoelen dat er iets niet klopt).

Wat FB betreft, zijn jullie zeker dat dit niet zichtbaar is voor anderen als je je aansluit? Zou niet willen dat vrienden en kennissen het opmerken via FB voor we onze kinderen iets verteld hebben... Maar ik ben wel actief op FB en groepen dus zou het wel leuk vinden.

2. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk
    hoi hoi allemaal
    ik weet nog niet goed mijn uitgerekende datum aangezien het nog een beetje een onzekere periode voor me is wel ergens in juni als het goed mag gaan
    ik heb een vroege echt gehad afgelopen vrijdag maar was alleen een lege vruchtzak te zien ....:( dus nu tot 2 november w8en op de volgende echo.......het kan 2 kanten op of miskraam of volgende keer wel iets te zien .....ik durf er niet meer op te hopen ben zo bang ben zwanger van mijn 4e kindje en totaal 4 * miskramen

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Vlindertje; ik heb op 9 nov de eerste echo. Nu nog bij de fertiliteitsarts i.p.v. bij een verloskundige vanwege ons IVF traject. Jij ondertussen een afspraak gemaakt?

Priscilla; wat vervelend dat je erg misselijk bent. Spannend zeg, morgen de eerste echo. Succes!

Lieflief; hoe was de echo? En 1 of 2 kindjes?

Loolaa; wat super dat het zonder de mmm is gelukt! Wij hebben een IVF traject achter de rug. En ik vond het ook een beetje eng om mij bij een zwangerschapsclub aan te melden. Ik zit dan psychisch nog behoorlijk met mijn hoofd in de fertiliteitswereld. Moet echt nog omschakelen.

A flower; ik merk tot nu toe weinig van de zwangerschap, behalve grotere & gevoelige borsten. Maar ik ben ontzettend blij! We wachten al 3 jaar op een zwangerschap.
    Ik heb mij nog niet aangemeld voor MvM, maar ga dat zeker doen! Ik ben alle vrouwen die voor mij hebben deelgenomen erg dankbaar aangezien ik medicatie heb gebruikt voor IVF.

Ik ben vast vergeten te reageren op sommige van jullie, maar ik moet nog even inkomen...zijn zoveel dames die meeschrijven.

4. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    A flower: we lopen idd gelijk. Leuk! Ik krijg de echo nog in het ziekenhuis en die is op 17 november. En ik heb me zondag ook meteen aangemeld voor MvM. Maar heb nog geen bericht gehad van ze. Jij wel?

Lieflief: jij hebt vandaag je echo? Hoe is het gegaan?

Marisha: Dan zitten we in hetzelfde mentale schuitje. Het nieuws is al wel geland. Ivm de maatregelen die je moet nemen; zkhs bellen, aanmelden bij verloskundigen praktijk, huisarts bellen enz. Voelt toch heel raar. Dat is dan ook echt bijzonder, de eerste met IUI en dan nu spontaan!! Superleuk voor jullie.

Annemarieddd: dat is ook spannend. 2 november lijkt dichtbij, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou een eeuwigheid moet duren. Ik duim voor je.

Pinkflower: vond jij het ook eng om je aan te melden? Hebben we dat toch weer mooi samen overwonnen:). Doordat ik een maand rust heb gehad was ik iets meer verwijderd van het fertiliteits gebeuren. Maar ik had zo in mij hoofd dat het nooit zou lukken en ik was me psychisch aan het voorbereiden op het injecteren en de zkhs bezoekjes. Zo blij dat dat allemaal niet meer hoeft.

5. puppytje

puppytje Actief lid

4 mei 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

mag ik er ook bij? :)

Ik zal me even voorstellen, ik ben 29 jaar en woon in België, aangezien er op de belgische forums bijna niks word geschreven en het hier een stuk gezelliger is kom ik hier lekker meekletsen. :)

Wij verwachten ons tweede kindje!

Eind augustus heb ik een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap en aangezien ik daarna geen menstruatie meer heb gehad weet ik niet precies hoeveel weken ik zwanger ben, maar vorige week vrijdag stond mijn hcg op 2170.

Mijn symptomen : duizelig, verschrikkelijk moe, en sinds vandaag ook een klein beetje misselijk. :)

Ik wens jullie allemaal een dikke proficiat en een gezonde zwangerschap toe!

x x x

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Welkom nieuwe dames. Erg gezellig.

Ik zit nog te wachten. Vanmiddag om 15.45 uur heb ik de echo en de zenuwen slaan flink toe. Wat als er nou niets te zien is? Oh brrrr, ik moet daar gewoon niet aan denken.
    Nog een paar uurtjes geduld.

7. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    @ Marisha, ik zit zelf ook op een facebookclub van de mama's van 1-15 april 2014. Het is een geheime club dus volgens mij kunnen anderen echt niet zien dat je er lid van bent geworden ;) Wel is het zo dat we de club op fb hebben gestart toen we allemaal al mama's waren, dus ik had sowieso niet het probleem met dat anderen het niet mochten weten.

@annemarieddd, wat vreselijk spannend voor je zeg! hoop met je mee dat je kindje te zien is op de echo op 2 november.

@Loolaa, nee, ik heb ook nog geen bericht van MvM, maar ze bellen me vast wel binnenkort. Had gister al een onbekende gemiste oproep, misschien was dat het wel ;) Vandaag mijn telefoon maar goed bij me houden.

@puppytje, welkom en gefeliciteerd! :D

@LiefLief, oooe wat spannend! Heel veel succes! Hoop op goed nieuws! :)

8. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Mag ook ik me aansluiten?

Even voorstellen, ik ben 22. Dit wordt ons eerste kindje, ik denk dat ik 20 juni uitgerekend ben. Precies weet ik het niet, nadat mn spiraaltje verwijderd is was ik de 1e ronde zwanger! Deze datum haal ik waarschijnlijk niet omdat ik waarschijnlijk in week 38 word ingeleid.

9 november heb ik een afspraak bij de gynaecoloog, spannend! Kan het nog steeds nauwelijks geloven, en ook zo snel, heb 3 testen gedaan!

9. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk
    lief lief hoe was de echo ik hoop zo dat je een goede echo hebt gehad

10. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Mag ik me ook aanmelden?
    Ik heb vandaag de eerste echo gehad, 7w5d. wrs uitgerekend 2 juni 2016. Echo was weer helemaal goed, mooi kloppend hartje gezien. Helemaal blij.

Het is ons derde kindje, onze dochters zijn bijna 5 en 2,5 jaar.

11. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Gefeliciteerd mamainspe2016 en woezel25! Dit wordt een gezellig grote club zo!:D

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    gefeliciteerd met de goede echo's hier morgen echo en intake gister bloedverlies na de sex schrok wel even maar is nu weg zal wel vaate geraakt hebben maar schrok me rot...;)

13. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Loolaa; ja goed hè dat we ons hebben aangemeld :D Ontzettend fijn dat jullie een fertiliteitstraject bespaard is gebleven.

Puppytje; gefeliciteerd! Spannend voor jou wbt het aantal weken dat je zwanger bent.

Lieflief; hoe was je echo?

A flower; wanneer heb je je aangemeld bij MvM? Wil mij binnenkort ook aanmelden, maar wil eigenlijk pas dat ze komen als ik de echo heb gehad.

Mamainspe; gefeliciteerd! Wat een geluk gelijk in de eerste ronde raak. Waarom word je waarschijnlijk ingeleid?

Woezel; gefeliciteerd! Super dat je een mooi hartje hebt gezien :)

Priscilla; dat lijkt mij ook wel even schrikken haha. Gelukkig niks aan de hand.

Ik heb vanmorgen een laatste test gedaan en het streepje was nu net zo donker als de teststreep. Helemaal blij!

14. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Pink flower: ik heb diabetes waardoor het kindje wat meer risico's loopt o.a. een zwaar kindje. Vooral de laatste periode van de zwangerschap speelt hierbij een rol. Met 38 weken is het kindje er al klaar voor en zo loopt het wat minder risico dan wanneer ik tot 40 door zou lopen.

15. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey.
    Gefeliciteerd nieuwe meiden en meiden met een mooie echo.

We hebben een klein knipperend hartje gezien. Ik ben 2 dagen terug gezet.
    Ik ben een beetje teleurgesteld door mijn eigen reactie. Bij zl voelde ik enorme vreugde en nu is het wat matter. Alsof ik het nog niet besef ofzo. Is dit herkenbaar voor de mamma's met 1 of meerdere kindjes?

16. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Lieflief, wat lijkt me dat fijn/mooi een kloppend hartje te zien! Misschien is dit de 1e keer meer bijzonder en ben je er meer door overweldigd?

17. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik kom me hier ook aanmelden :) Vanmorgen een positieve test, dus hopen dat dat zo blijft! Volgens mijn eigen berekeningen ben ik op 29 juni uitgerekend ... Gezellig!

18. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Gefeliciteerd Goldsword en welkom! :D

@ LiefLief, gefeliciteerd, wat fijn! :) de vreugde komt vast nog wel! ;)

@Pinkflower, fijn zo'n knaltest!
    Heb me de eerste dag na de positieve test aangemeld bij MvM. Moet nog zolang wachten op de eerste echo, en ik kan heel veel moeders nu al helpen, dus dan doe ik dat :) Ga ook van het beste uit, hoop dat dit kindje bij me blijft. En mocht het niet zo zijn, dan kan ik me altijd afmelden.

@Priscilla1987, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! zal inderdaad een vaatje geweest zijn. Gelukkig is het weer over :)

19. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Goldsword, gefeliciteerd!!

20. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Flower: ik heb ze gisteren gebeld met de vraag waarom ik nog niets heb gehoord. Ze gaven aan dat ze binnen eenweek contact opnemen. Te ongeduldig dus, als ik dingen in mijn hoofd heb, moet het meteen geregeld worden. En dan weet ik dat er altijd urine tekort is, dan snap ik niet dat ze niet meteen actie ondernemen. Maar ja, ik laat het maar gaan en hoor het vanzelf.

Puppy: gefeliciteerd!! Zal voor jou wel extra spannend zijn zo na die miskraam.

Mamainspe: bijzonder dat het bij ronde 1 raak is. Gefeliciteerd!! Krijg je door je diabetes ook extra controles?

Woezel: ook jij gefeliciteerd!! Fijn dat je een kloppend hartje hebt mogen zien.

Pinkflower: Heel goed van ons!! We hebben twee keer een getimuleerde IUI gedaan, ben idd blij dat de rest van het fertiliteits traject ons bespaard is gebleven.

Priscilla: succes morgen met de intake en echo!! Spannend.

Lieflief: fijn dat ook jij een kloppend hartje hebt mogen zien. En maak je geen zorgen om je reactie. De ene keer is je reactie op iets anders dan de andere keer. Dat maakt je heel menselijk;).

Goldswordd: gefeliciteerd!! Je scheelt een paar dagen met mij en a flower. Zitten dicht bij elkaar. We zitten natuurlijk allemaal dicht bij elkaar in dit topic:).

Deel Deze Pagina