Uitgerekend omtrent juni 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annebeth, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppytje

puppytje Actief lid

4 mei 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    en dames hoe staat het ondertussen met de symptomen? ;) Ik voel mij sinds enkele dagen echt mottig van smorgensvroeg tot een stuk in de namiddag.

Heb geen zin in eten, vooral als ik aan vlees denk walg ik al (ieuw) .

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Mottig???? Ken ik niet, haha.

Sommige symptomen zijn nog steeds weg, dus gelukkig vanavond de echo. Ben echt aan het aftellen.

Ik heb het idee dat ik mijn baarmoeder begin te voelen als ik lig. Als een soort balletje in mijn onderbuik. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, haha

3. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieflief spannend vanavond een echo!

puppytje; had ik bij de vorige 2 keer ook, kon geen vlees ruiken of eten. De baklucht ook vreselijk. NU gelukkig geen last van

Pinkflower: ja, het is best vermoeiend met nog 2 kindjes. Gelukkig gaat de oudste naar school en de jongste 2 ochtenden naar de psz en slaapt ze 's middags ook nog dus even rust dan. Weet van de vorige keren nog wel dat het na 3 maanden wel beter ging, minder moe. Dus hou me daar maar aan vast...:)

4. Lisa4

Lisa4 Lid

12 aug 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh vanavond een echo!! Altijd fijn 'even binnen kijken'.
    Hier pas 17 november een echo.

Baarmoeder voelen? Is dat niet pas vanaf 12 weken ofzo? Of ben je al zover? (sorry, heb even niet terug gekeken)

Kwaaltjes.. niet echt, wat weeïg en erg moe, verder niet...

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Niet van buiten hoor. Dat kan ook nog niet, maar van binnen. Ik leg het niet lekker uit, haha. Ik probeer het nog een keer.
    Als ik op mijn rug lig, mijn benen gestrekt en mijn handen onder mijn hoofd, voel ik mijn baarmoeder, denk ik. Alsof die tegen mijn sxhaambot aanzit, een soort balletje. Dus ik voel het niet met mijn handen, maar gewoon van binnen.

6. Lisa4

Lisa4 Lid

12 aug 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahzo, oké :)
    Dat zou kunnen, dat ken ik niet :)

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Kleine is goed gekeur. Goed gegroeid en al aan het bewegen. Zelfs weer een dag vooruit gezet.
    Ik ben helemaal blij en opgelucht 😊

8. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Puppytje; wat is mottig? Slaperig? Van rundvleesgeur werd ik zaterdag minder vrolijk. Voor de rest heb ik zo nu en dan wat meer last van misselijk gevoel en een vieze smaak in mijn mond naast de andere eerdere kwalen. Van het zien van bepaalde producten; o.a. nootjes, pindakaas en kokosbrood krijg ik al een weeïg gevoel. Echt een mooi feestje dit ;)

Hoop toch wel rond de 12 weken klaar te zijn met de kwalen. Voel mij best een zeur :) Ik ben ontzettend blij dat ik zwanger ben. Had denk ik gehoopt dat het wat rooskleuriger zou zijn i.p.v. licht grieperig voelen. Ik heb 1,5 jaar bijna non-stop aan de hormonen gezeten vanwege IVF, maar bijna geen klachten gehad. Van HCG raakt mijn lijf wel van slag. Nou genoeg gezeurd.

Lieflief; wat super fijn dat alles goed is! Heb je het zien bewegen? Lijkt mij heel bijzonder!

9. puppytje

puppytje Actief lid

4 mei 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi sorry voor de verwoording 'mottig' bedoel ik mee echt ziek, misselijk, ellendig hahaha :p .

En lieflief wat goed dat je een mooie echo had! Ik denk dat ik weet wat je bedoelt dat je de baarmoeder voelt, heb ik ook gewoon zo een aanwezig gevoel is het :).

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Lieflief wat super fijn dat je van die zenuwen af bent en dat alles goed gaat met de kleine!

Mottig is normaal woord toch? Zelfde als bulken ( kokken/ bijna overgeven maar net niet )
    Zei dat woord in ziekenhuis mens ging diep nadenken wat dat woord kon zijn 😄

Boerin eerste klas hahaha zo heben we nogmeer woorden waarbij een buitenstaander denk ?!huh?!

Hier helaas steeds vaker misselijk maar this voor goed doel ! Gisteren kloppend hartje gezien elemaal trots !!!

Filmpje van onze ik zie onderschrift

11. Roli

Roli Lid

14 jun 2012
    78
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    Ik mag me ook aansluiten bij deze topic.
    Vanmorgen een echo gehad en ben 6,4 weken zwanger. We zijn zwanger geworden van een cryo terugplaatsing.
    Het is nog zo onwerkelijk. Ook omdat ik helemaal nergens last van heb. Ja ben een beetje moe. Maatgoed dat nemen we maar voor lief.
    toi toi toi

12. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Puppytje; vervelend dat je je echt ziek voelt :( Ben je wel aan het werk?

Thea; haha, mooie streekgebonden woorden :D Super zeg, een kloppend hartje! Leuk dat jullie een filmpje hebben gemaakt. Jij ook steeds misselijker.

Roli; gefeliciteerd! Fijn dat je bijna nergens last van hebt. Heb je lang in de mmm gezeten? En veel tp's gehad?

Hoe vergaat het jullie trouwens de combinatie werken met alle kwaaltjes?

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ja het komt en het gaat ! Ik persoonlijk zie het liever gaan hahahah

14. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Pfff ik ben zo misselijk en moe dat ik serieus overweeg om deze week mij ziek te melden. Vind het al een hele opgave om voor mezelf & dochter te zorgen ... zijn er anderen die zich ook ziekmelden? Of kan ik dat niet maken?

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier om 10 over 11 echo vanwege bloedverlies ( heb een hematoom ) da hopelijk komt daar vanaf 😔 duim duim duim op een kloppend hartje

16. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh spannend thea23, hoe was het??

Goldsword, als je je echt zo beroerd voelt misschien maar een dagje thuis blijven. Kan alleen jij bepalen hoe je je voelt toch!

Hier vanavond termijn echo en intake bij de Vk. Altijd spannend maar ook leuk. Voel me best goed gelukkig. Als ik regelmatig eet ben ik niet misselijk, alleen erg moe. * knijpt in haar handjes dat het zo mag blijven*

17. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Nou het dagje thuis heeft me echt goed gedaan! Gister de hele dag op de bank gehangen en misselijk, maar na een lange nacht (haha van 8-8) ben ik vandaag een stuk beter! Gelukkig niet zo vreselijk misselijk waardoor ik regelmatig wat kan eten. Morgen weer aan het werk dus :)

18. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL

Ah dat is fijn! Toch goed een dagje thuis bijkomen!

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Goed ! Mocht om 10 over 11 langskomen en kon gelijk liggen , bloed komt van de hematoom af maar onze kleine purkie doet het super ! Een prachtig mooi kloppend hartje gezien,super blij !

Kans is er dat ik weer ga bloeden en dan mag ik gewoon weer langskomen voor Een echo, maar hoop echt dat dit laatste keer was ( ijdele hoop)
    Aanstaande maandag hadden we al afspraak staan voor echo , mogen we weer even spieken !!

20. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thea: Wat fijn zeg!

Gister avond termijn echo en intake gehad. Helemaal goed gekeurd. ben zelfs wat verder dan gedacht, uitgerekend 30 mei 2016. Dus nu al 11 weken onderweg. Denk dat ik jullie moet verlaten in dit topic omdat ik niet meer in juni uitgerekend ben maar kom af en toe nog wel even spieken!

Groetjes!

Deel Deze Pagina