Hallootjes! Ik ben 25 augustus uitgerekend van ons derde kindje! Ondanks dat het nu de derde keer is blijft het allemaal nieuw en wat onzeker hoor! Het blijft een wonder natuurlijk. Maar we zijn wel weer super blij! Zou het leuk vinden om met meiden te kletsen die ongeveer net zover zijn! Liefs Bianca Edit moderator: titel aangepast.
Hoi, Ik ben ook ietsjes eerder uitgerekend ( althans, volgens mijn eigen berekening ) Ga in het nieuwe jaar de verloskundige verblijden met een telefoontje en bezoekje.. Maar allemaal van harte gefeliciteerd... Het is mijn eerste kindje.. maar zo te horen blijft het een aparte belevenis..
Hoi Ik ben ook rond die tijd uitgerekend van de tweede Ik ben benieuwd, heb 13 januari mijn eerste echo, dan weten we het wat beter. Ik ben namelijk altijd onregelmatig met mijn cyclus. Laatste x was begin menstruatie op 5 Nov. Dus effe afwachten wat de uitgerekende datum ongeveer wordt. Groetjes Ine
Gefeliciteerd! Dit topic is echt alleen om felicitaties in ontvangst te nemen (ik zal je titel daarom aanpassen). Via onderstaande link kom je terecht bij alle mama's die in augustus zijn uitgerekend: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=121651
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!
hallo daar.. 25 aug.. dat is de dag.. Dan ben ik ook uitgerekend maar van ons 1e wondertje... Echt leuk om iemand te hebben die precies even ver is.. xx mar