Hallo Allemaal, Wij zijn zwanger door zelfinseminatie ! Al super snel raak. 2e ronde, nou eigenlijk de eerste. In de eerste ronde had ik mijn ei gemist denk ik. Ik ben helemaal overdonderd en besef het helemaal nog niet. Ben wel blij maar het is nog niet helemaal doorgedrongen alsof het iemand anders overkomt.... Hoe kan ik eigenlijk mijn uitgerekende datum berekenen? Froukje
Gefeliciteerd Froukje wat leuk! Ook dat we aardig gelijk opgaan en dat ook ik zwanger ben door middel van zelfinseminatie Je kan links in het menu bij de calculator kijken wanneer je uitgerekend bent!
Bedankt voor de tip ! Wat bijzonder dat wij gelijk op gaan en ook nog ZI. Tot voor kort dacht ik echt dat ik een van de weinigen was, maar er zijn veel meer vrouwen zo zwanger geworden als ik dacht ! Bijzonder om dit te kunnen delen ! Vind het vreselijk moeilijk om het niet aan mensen te vertellen maar mijn man wil het echt nog even voor ons zelf houden. Het is natuurlijk ook nog super pril.... aar op het forum kan ik er toch lekker over kletsen Hoe voel jij je? Froukje
hee meiden, van harte gefeliciteerd! geniet ervan... Heb vanmorgen ook positief getest en kan het gewoon niet geloven... groetjes rensje
Gefeliciteerd meid ! Vreemd he als er dan opeens een streepje staat..... Kan er ook nog niet bij hoor met mijn verstand Hoe voel je je? Froukje
hee... Tja voel me op zich wel goed, heb alleen last van af en toe wat buikkrampjes en heb wel veel honger! Als ik niet op tijd eet, word ik erg slapjes... Dat is eigenlijk het enigste... En jij? Vind het ook zo raar, kan het gewoon niet bevatten. xxjes rensje
Ik voel eigenlijk niks. Beetje gevoelige borsten, maar verder niet echt bijzonder geloof ik. beetje buikpijn, maar dat komt ook omdat ik aan niks anders kan denken als aan mijn buik Froukje
Hey Froukje, ik voel me eigenlijk net zoals jij! Wat gevoelige borsten, en een beetje raar gevoel in mijn buik, te vergelijken met vlinders ofzo Het klinkt misschien gek, maar ik zou best een beetje misselijk willen zijn, is toch een soort van bevestiging! Nu is die test (in mijn geval 3 haha) het enige bewijs dat je hebt! Wanneer ga jij de huisarts/verloskundige bellen voor een afspraak?
Maf he... Ik zie ook eerlijk gezegd heeeeel erg op tegen misselijkheid. Dat vind ik zo ontzettend naar..... Wie niet natuurlijk. Ik weet eigenlijk niet goed wanneer ik de VK moet bellen.... Jij ? Froukje
he allemaal wat leuk zeg al jullie reacties pffff vandaag aan mijn schoonouders verteld wij waren toch wel hun enige hoop om ooit opa en oma te mogen worden dus zij waren heeeeeel blij, gisteren mijn ouders al verteld dat was ook heel leuk ze waren heel blij en heel emotioneel, zo gaaf.... heb vandaag de hele dag zitten sjouwen na de wc jeetje zeg moet zo vaak plassen hahahaha ook bedankt voor de tips tav de banner etc nu maar kijken of het me is gelukt gr x monkey
he sjors en froukje spannend allemaal he wij zijn dus allemaal zo´n beetje gelijk zwanger wel leuk kunnen we beetje elkaar misschien vertellen hoe en wat toch? heb vandaag de huisarts gebeld en een afspraak ge maakt voor as vrijdag heb er zin in hihi heb wel veel last van mijn borsten en moet veel plassen ook ik denk laat me maar misselijk worden inderdaad als soort echte bevestiging whaha en ook ik heb 3 testen gedaan grappig gr x monique
Hee meisjes.. ten eerste voor jullie beide..Proficiat! Ik heb een vraag!.. misschien een beetje brutaal, maar toch Wanneer ''begin'' je aan zelfinsemineren? En wanneer is dit nodig? Ik kan me voorstellen wanneer het zaad bv niet snel genoeg is? Man en ik zijn vanochtend bij de huisarts geweest, na 13 ronde's klussen gaan we toch een andere weg inslaan, en kijken of alles ''goed'' is! vandaar mijn vraag X Monique