JAAAAAAA, op vakantie op Aruba een vage positieve test bij 1 dag overtijd. Inmiddels 1e afspraak bij de verloskundige gemaakt. 29 mei, ik ben dan 9 weken, is dat niet vroeg, ik lees overal dat je bij 10 of 11 weken voor de 1e afspraak gaat? Groetjes Citroentje
Ik had het ook met 9 wk + 5 dgn...Is nu zo vroeg omdat je voor de keuze staat om eventuele nekplooimetingen etc te gaan doen... Met 9 wk zien ze al genoeg hoor
Claudia23 en Maria 79, bedankt voor jullie reacties. Nu ik erover nadenk een keuze te moeten maken wel of geen nekplooinmeting enz vind ik die keuze toch moeilijk. Wat doe je als je weet dat je kindje het downsyndroom heeft en heeft het meerwaarde dit te weten.....beslis je een zwangerschap af te breken? hoe kun je dat beslissen als je weet dat er zoveel stellen echt moeite hebben met een kindje krijgen......wat een keuze's zeg. Nou in ieder geval genoeg om over na te denken. Claudia23 geniet verder van je zwangerschap en Maria79 succes met het zwanger worden en de hele MMM er omheen. Liefs Citroentje
Gefeliciteerd. Met 9 wkn. Kunnen ze alles al heel goed zien hoor! Heb gisteren bij 9w5 een echo gehad (Zie album) en je hoort het hartje, ziet het beebje bewegen, Helemaal geweldig! Veel succes met wachten, want dat duurt het langste!
GEFELICITEERD! Ik ging ook al zo vroeg naar de verloskundige. Dat is nieuw vanwege die nekplooimetingen. Jente