Kan het zo zijn??? =)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door danger26, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danger26

danger26 Lid

31 mei 2011
    13
    0
    0
    Hi,

Ik ben nu een jaar gestopt met mijn pil.
    Ik heb nu al 2 weken buikkrampen, het voelt als menstruatiekrampen maar dit kan het niet zijn aangezien ik pas moet menstrueren over anderhalve week.
    Ook was ik anderhalve week misselijk, en dan niet alleen s'ochtends, maar gedurende de hele dag...en voelde me dan heel naar...me buik is hard!
    Ook heb ik nu sinds een paar dagen hele gevoelige borsten.
    Nu wilde ik van de week al een zwangerschapstest halen, maar daar stond opgeschreven dat je het pas kan testen vanaf de eerste dag dat je overtijd bent...

Nu ben ik afgelopen zaterdag bloed verloren...en zondag ochtend was het al weg...gewoon echt weg...
    Ik heb nog steeds dezelfde symptonen ben misselijk, last van me borsten, hoofdpijn....en me buik doet hele rare dingen...soms zelfs het gevoel alsof er iets op me buik staat
    Ik word snachts wakkeer van me buikpijn!!

Ik ga vanavond maar een test halen en doen, en morgen naar de dokter!

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou heel even wachten met testen en naar de dokter gaan. Normaal gesproken heb je een cyclus van ongeveer 28 dagen. Pas na ongeveer 2 weken heb je een eisprong en kun je zwanger worden. Een paar dagen later nesteld zich dat eitje in in je baarmoederwand. Vanaf dat moment "weet" jouw lichaam dat je zwanger bent en vanaf dat moment kun je ook pas symptomen voelen die door je zwangerschap komen. Als je zegt dat je al 2 weken last van buikpijn hebt, maar pas over 1,5 week ongi moet worden, dan is die buikpijn niet van de zwangerschap! Daarbij zou het bloedverlies van afgelopen weekend misschien een innestelling kunnen zijn, maar dan kun je nu echt nog niet testen.

Oftewel, ik zou echt nog rustig afwachten tot je NOD en dan een testje wagen. De HA zal je zeker ook nog laten wachten voordat hij iets gaat testen. Als je buikpijn erg is, dan zou ik mss even naar de HA gaan om daar specifiek naar te laten kijken.

Succes!

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik sluit me aan bij Gentle. Hoewel ik het natuurlijk van harte voor je hoop!

Hou ons op de hoogte.

Groetjes, Mama in spe.

4. danger26

danger26 Lid

31 mei 2011
    13
    0
    0
    Nou we zijn ondertussen paar weken verder, en heb nog steeds last van buikkrampen, ben ondertussen al naar de paar x naar de dokter geweest, die heeft 2 weken geleden een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief maar omdat de klachten niet weg gaan, wilde ze me toch nog even zien....na een onderzoek kwam ze tot de conclusie dat ik naar de gynacholoog moet...voor een echo, de klachten en de pijn vind ze raar, dus nu even afwachten volgende week maandag de 11e moet ik er heen...errug zenuwachtig!!
    Ondertussen ben ik 2 dagen overtijd!

5. Jacqy86

Jacqy86 Nieuw lid

8 jul 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 Jacqy86, 8 jul 2011
    Laatst bewerkt: 8 jul 2011
    Hey,

Al vanaf maandag heb ik bijna de hele dag door kramp in m'n onderbuik en onderrug.. Verder voel ik me minder energiek dan normaal en moet ik mezelf er soms toe dwingen iets vrolijker te zijn... Kortom, ben niet helemaal mezelf en voel me een beetje een vreemde in m'n eigen lichaam.
    Nu is het zo dat ik vorige week ongesteld ben geweest, de eerste twee pillen vergeten ben door de drukte maar wel sex heb gehad (2x in drie dagen).. In de 13 jaar (wat lang al, eigenlijk) heb ik de dagen voor en na de menstruatie nooit last van kramp of iets dergelijks.. Tijdens de menstruatie heb ik soms een beetje kramp maar mag mezelf gelukkig prijzen, wat klachten betreft.
    Omdat ik pas over twee weken ong. ongesteld moet worden vraag ik me af of ik nu maar gewoon moet wachten.. Niks doen of is er iets dat ik kan doen?? Hoe groot (of klein) is de kans dat ik zwanger ben??

P.s. Het voelt ook verre van prettig als ik m'n arm(en) op m'n buik leg, of iets anders tegen m'n buik drukt.. Krijg dan een brok in m'n keel en het gevoel dat, wanneer ik harder druk, ik over m'n nek zal gaan....

6. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij sterk dat je zwangerschapsverschijnselen hebt (maar je weet nooit). Uit je verhaal begrijp ik dat je nu op hooguit week 2 van je cyclus zit. Net op of rond de eisprong dus. De meeste klachten ontstaan over het algemeen pas na innesteling en dat is meestal zo'n 10 tot 14 dagen na de bevruchting.

Maar goed, als ik me de bijsluiter van de pil herinner is het wel link om net in de eerste week je pil te vergeten (pil is hier al weer lang de deur uit), dus ik vrees dat je toch zult moeten wachten tot je NOD.

Sterkte ermee in ieder geval!

Monique

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het goed is ben je vandaag naar de gyn geweest? Zijn ze wat wijzer geworden????

Deel Deze Pagina