Ik was precies een jaar na mijn eerste 'echte' menstruatie uitgerekend. Ze is die dag ook geboren. Vroeger was het een feestdag. Tegenwoordig helaas geen vrij meer in Nederland op 15-08.
ik ben 7juli uitgerekend is mijn moeder jarig. ben 30 augustus voor t laatst ongesteld geweest de verjaardag van me schoonmoeder (die helaas 3jaar geleden overleden is) en hoop stiekem dat t kindje 13juli komt dan zijn wij 7jaar samen hihi
De oudste is dezelfde dag jarig als zijn oma. Beste cadeau wat ze ooit heeft gekregen, maar praktisch is anders. Vervolgens was de jongste uitgerekend op de verjaardag van opa! Echt, hoe krijg je het voor elkaar. Was dus uiteindelijk wel blij dat dochter nog ruim een week is blijven zitten
Hier ook zoiets. Oudste is geboren op mijn schoonma haar verjaardag. Nu ben ik uitgerekend voor begin februari. Mijn mama verjaart eind januari. Vorige keer keizersnede, nu misschien ook?? Dat zou tof zijn!
Ik ben zelf van 02-02-1982 en ben nu uitgerekend op 4-4-2014. We gaan zien wat hij/zij in haar hoofd heeft.
Ja... 9 april 2014 uitgerekend op de verjaardag van mijn opa en 17 mei 2014 gaan wij trouwen op de verjaardag van mijn oma .. En beval ik 3 april is de trouwdag van mijn opa en oma dus vond het heel bijzonder .. Alleenlijk ouders van mijn moeders kant.. Terwijl we eigenlijk nog niet zwanger wilde worden (wel zijn) heb ik gewoon het gevoel deze baby wilde er gewoon al bij zijn.. Het heeft zo moeten zijn..
Ik ben bijna precies (kan 2 dagen schelen) op de dag uitgerekend waarop ik 2 jaar geleden mijn laatste pil genomen heb.
De jongste is op mijn eigen verjaardag geboren. En ook nog op vrijwel hetzelfde tijdstip. Mooi cadeautje
Ik had helemaal niet meegekregen dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Mijn dochter is geboren op de verjaardag van mijn moeder. Vind ik heel mooi.
Hier net zo! met beide kindjes was ik uitgerekend op 14-10 bij hun zat er precies een jaar tussen dus 14-10-2011 en de ander 14-10-2012 Mijn zoontje is op 04-10-2011 geboren, vond ik al bijzonder omdat ik jaren lang in een dierenspeciaalzaak heb gewerkt en ik veel met dieren heb Mijn dochter is op 26-09-2012 geboren d.m.v een inleiding, de datum heb ik zelf uit mogen kiezen en dat werd op de verjaardag van mijn vader, mijn vader heeft het nooit mee mogen maken omdat hij helaas dit jaar alweer 30 jaar dood is daarom vond ik die datum ook erg speciaal. daarbij zijn mijn kindjes elk jaar samen nog 1 week de zelfde leeftijd omdat mijn dochter natuurlijk eerder kwam
Ik was uitgerekend op 13-10-'13. Vond ik ook wel een mooie datum, maar Babymuis besloot anders hahaha
Mijn dochter is geboren op 21 mei en nu uitgerekend op 21 oktober. Dat is het enige wat ik kan bedenken
Deze zwangerschap uitgerekend op 4 juni 2014, de verjaardag van mn vader. Vind ik heel speciaal omdat mijn vader heel sterk is, pas geleden een hele zware open hart operatie overleefd en dat dit kindje ook heel sterk is, zie handtekening!
Bij de eerste uitgerekend op 26 september 2009. Uiteindelijk is op deze dag mijn moeder overleden en ben ik 3 dagen later bevallen.
ik was bij de eerste uitgerekend voor de overlijdensdatum van een lievelingsoom, wat heel raar was, net voor ik zwanger was, heb ik nog van die oom gedroomd! Uiteindelijk ben ik te vroeg bevallen, op de huwelijksverjaardag van mijn ouders! (papa was wel al gestorven) voor de 2e was ik uitgerekend voor manlief zijn verjaardag Nu ben ik uitgerekend voor de verjaardagsdatum van manlief zijn oma. Dus hier telkens wel bijzondere datums!
Ik ben op de verjaardag van m'n oma uitgerekend. Ze zou dan 95 geworden zijn. Bij m'n zoontje testte ik positief op de dag dat m'n andere oma overleed.
Ik was uitgerekend op dezelfde datum als dat m'n moeder van mijn zusje was uitgerekend. Hij kwam uiteindelijk 2 dagen eerder, op de trouwdag van m'n schoonouders!
Ik was 24-12-2012 uitgerekend, mijn eigen verjaardag!! Uiteindelijk 21-12-12 is ons ventje geboren, ook een mooie datum! (Ingeleid)