Opzich bij mij niet de bevaldatum bij mijn huidige zwangerschap. Maar ik had mijn eisprong op de dag dat een hele goede kennis waar we een paar keer per week kwamen, die dag "besloten" (weet het even niet anders "uit te leggen") had dat hij het leven niet meer aan kon, en rust wou.. Ik ben nu uitgerekend op de "verjaardag" van mijn eerste eigen paardje, waar toevallig diezelfde man mij mee geholpen heeft haar op te halen en stalling te regelen. Opzich de verjaardag van het paard niet heel bijzonder, maar goed haha Mijn zoontje is geboren op de verjaardag van mij overleden oma.
Niet uitgetekend maar zwanger geworden op een bijzondere datum. 3 echo's wezen de datum van overlijden van mijn oma (waar ik bij aanwezig was) aan als bevruchtingsdatum. Ik weet zeker dat ik toen niet vruchtbaar was en die periode hebben we door de heftige periode ook geen sex gehad.
Dit jaar was ik in februari uitgerekend van ons kindje, werd helaas een vmk. In februari raakte ik weer zwanger. Ben op 2 november jarig, de hond op 7 november. & ben uitgerekend op 7 november. Wordt spannend of ze op een van onze verjaardagen komt
Ik ben op 15 december uitgeteld wat op zich niet bijzonder is, maar heel knap want dat is zowat de enige dag van december dat er geen verjaardag, crematie, trouwdag, overlijden of feestdag is, vind dus goed uit gekozen van haar
Grappig! Ik ben op 2 juni bevallen van onze eerste (zij was 10 dagen "te laat") en nu met de tweede uitgerekend op die datum. (maar moet de eerste echo nog krijgen dus dit is een schatting...)
hier uitgerekend op 8 april op zich niet zo bijzonder maar vriendlief en opa waren helemaal blij want vriendlief is op 12 april jarig en opa (mijn vader ) op 13 april dus er werd al geroepen blijf nog maar even zitten tot 12 of 13 april we zullen het zien he hahaha groetjes daisy
Op 31 december uitgerekend. Tis niet alleen de jaarwisseling maar ook de geboorte datum van mijn pas overleden schoonvader...Hij heeft net helaas niet meegemaakt dat we zwanger zijn geraakt.
Mn allereerste zwangerschap werd een miskraam met ik dacht dat ik 13 weken was maar was 10 weken bleek op 1 juli (zover de berekeningen kloppen) gestopt te zijn met leven..het mag dan wel al veel eerder zijn gebeurt maar op 1 juli 2004 is mijn oma overleden..beide 1 juli.. En nu ben ik 16 december uitgerekend de dag dat me oudste broer geboren is, overleden na 3 maanden. En mijn oudste dochter die is van Mei die is 5 dagen eerder jarig dan haar opa (mijn vader) niet zo speciaal maar vind het wel mooi
De maand dat ik zwanger ben geraakt wilden we eigenlijk eventjes een maandje niet proberen ivm de sinterklaasperiode, dat leek ons niet zo leuk voor ons kindje en onhandig voor ons. Nou bleek ik dus wel zwanger te zijn geraakt die maand en de uitgerekende datum zou zelfs 5 dec zijn! Met de termijnecho zijn we wat vooruit gezet en is het 28 nov geworden
op 7 maart zou ik eigenlijk uitgerekend zijn van ons oudste dochtertje* op 7 maart hadden we een eerste echo van ons 2e dochtertje op 7 maart dit jaar hebben we een miskraam gehad.. Ons oudste dochtertje* is uiteindelijk geboren op mijn oma's verjaardag Op de geboortedag van mijn 2e dochter is mijn opa overleden En nu zijn we uitgerekend rond de sterfdag van mijn vader...
Ik ben 13 december uitgerekend, op deze dag vorig jaar kregen wij bij de 20 weken echo te horen dat onze dochter een ernstige hartafwijking had... De maand december was dus super triest vorig jaar, maar hopelijk wordt het dit jaar een mooie en bijzondere maand
Niet uitgerekend. Maar met mijn dochter was de bevruchtingsdatum 30 december. Mijn verjaardag en tevens overlijdensdatum van mijn moeder.
Ik was van mijn 2e dochter uitgerekend op de sterfdag van mijn vader. Uit eindelijk is ze 16 dagen daarna geboren, maar 't was wel een apart gevoel.
Ik ben bijna 3 jaar later uitgerekend dan van ons sterrenkindje. Zou 28-01-2011 bevallen van I.sabella, maar heb met 14w5d een MK gehad op 4-8-2010 of ja bevalling. Afgelopen 4-8-2013 kregen we te horen dat ons kindje (in mijn buik) 2 dagen vooruit gezet was. Dus dat ik 24-01-2014 uitgerekend ben, anders was het nog dichter op elkaar. Wie weet beval ik wel 28-01-2014
Dit kindje is precies 9 maanden nadat de eerste geboren had moeten worden uitgerekend. Met een beetje pech komt ze op de verjaardag van ons eerste petekindje ter wereld, die had precies dezelfde uitrekendatum 2 jaar geleden.
25/04/12 was mijn ovulatie van derde dochter. Precies 4 jaar eerder werd onze eerste dochter* geboren...
Onze eerste zoon is gemaakt op moederdag en geboren (met 41 weken) op valantijnsdag. Nu ben ik met pasen (het was een paasei!) zwanger geworden van de tweede. De uitgerekende datum is 23 december, de verjaardag van mijn lang geleden overleden oma. Maar ook wanneer hij 24, (kerstavond) of 25 of 26 (kerstmis) geboren wordt is het natuurlijk bijzonder.
Was 7 januari 2012 uitgerekend. ..precies een jaar later als de uitgerekende datum van ons sterretje.