Ik was eerst op Valentijnsdag uitgerekend maar toen opzij geschoven naar 9 februari. Maar goed ik heb nog nooit de 40 weken gehaald dus had zoiezo Valentijnsdag niet gehaald.
Zo bijzonder als de meesten hier was het bij ons niet! Ik was uitgerekend op 03-10-13, vond ik wel een mooi rijtje getallen! Daarnaast zijn mijn man en ik ook nog eens beide jarig in oktober, is dus een drukke maand geworden!
ik ben bevallen op 4-8, ben zelf geboren op 5-10 en mijn broer op 2-4. allemaal optelsommetjes Wat wel grappig is, we noemden onze baby "kromo" als werktitel. we wilden een leuke naam en niet de hele tijd baby zeggen, maar echt al een naam geven, maar we wisten niet wat het zou worden. Uiteindelijk kwamen we aan bij zwemmers (tja de snelste heeft toch gewonnen he) en kwam we op Kromo, naar zwemster kromowidjojo. Uiteindelijk is onze zoon geboren op de dag dat zij goud won op de olympische spelen. Dat vond ik dan wel weer erg grappig!
Ik ben uitgerekend op 20 december, opzich geen speciale dag, alleen het is 5 dagen voor 25 december, dat houdt in 1ste kerst dag, Opa (mijn vader) is jarig en mijn trouwdag allemaal op die dag. Nu zit ik dus te hopen dat babylief, niet 25 december kiest om naar buiten te komen. Er is al genoeg op 1 dag te doen. Alhoewel opa het wel leuk zou vinden denk ik.
Ik ben uitgerekend op 11 november, start van de carnaval en sint maarten, maar verder ook de verjaardag van Leonardo DiCaprio. Vlak voor mijn zwangerschap had ik niks te doen en mijn man en ik hebben iets met auto's. Ik ging Googlen in welke auto bekende mensen rijden. Als eerste zocht ik de auto van Leonardo DiCaprio op, hij rijdt in een karma, echt een pracht van een wagen. Deze auto zagen we voor het eerst in Nederland een half uur voordat we een positieve test in handen hadden! 14 weken later voelde ik ons kindje voor het eerst in mijn buik, de dag dat mijn man me verraste om in deze auto een rondje te rijden! Vind het heel toevallig en leuk, ben benieuwd of de kleine man 11 november komt.
Ik ben uitgerekend op de sterfdag van mijn moeder, afgelopen jaar op 23 februari overleed mijn moeder! het bijzondere vind ik dat bij de oudste twee er minimaal 10 maand over heb gedaan voor ik zwanger was en dat ik nu bij de derde in 1 keer zwanger ben.
Ben2 dagen na mn eigen verjaardag uitgerekend en zal dus voortaan mn verjaardag samen met mn zoon/dochter vieren. Bijzonder is ook dat mn vader 2 jaar geleden is overleden en dat ik met hem ook maar 3 dagen scheelde qua datum en dus vroeger zelf altijd met hem mn verjaardag heb gevierd. Nu dus met mn eigen kindje
Op vijf mei! Op Bevrijdingsdag ben ik nu uitgerekend. En ik ben zelf op 7 mei jarig dus wie weet een verjaardagscadeautje.
Onze dochter is geboren op de sterfdatum van de opa van mijn man, onze jongste zoon is geboren op de sterfdatum van de oma van mijn man. Allebei de ouders van zijn moeder. En van de middelste was ik uitgerekend op 1 april. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord, Geintje zeker! Heel vaak dus.
April 2009 vmk, aug 2009 vmk, april 2010 vmk, in augustus 2010 raak ik weer zwanger. Ik was op 30 april 2011 (koninginnedag toen) uitgeteld maar ik wist zeker dat ik ging bevallen op 22-04. Die dag ben ik inderdaad bevallen op een 'Goede vrijdag'. Nu vind ik het niet zo heel bijzonder omdat op die dag de kruisiging en dood van jezus werdt herdacht. Maar laat nu net zijn dat onze jongste zoontje N.athan heet en zijn naam ' Geschenk van God' betekent. Verder niet zo'n bijzondere datums. Ik geloof er in dat een ziel zelf bepaald wanneer het komt en bij sommige hier zijn het echt mooie betekenissen
Mijn moeder is overleden, ik ben nu uitgerekend op de verjaardag van mijn oudste broer...dus dat was haar eerste kind. Mijn eerste kind ook..heb het gevoel dat ze er iets mee te maken heeft
Van mijn zoon was ik in december uitgerekend, maar hij besloot dat de geboortedag van mijn opa die ik nooit heb mogen kennen, een mooie geboortedag was! Mijn zoon en opa zijn dus van dezelfde datum alleen een ander jaar, haha!
ik vind het bijzonder het had zo moeten zijn ben 28 jan uitgerekend en zei tegen mijn vriend het zou wat zijn als het de 16 zou komen ben dit jaar toen geopereerd aan een eug met 11 weken
Mijn jongste zoontje is geboren op 10 juli, op die datum ben ik 12 jaar ervoor mijn eerste kindje kwijtgeraakt/ingeleid met 16 weken zw.