Hoi meiden, Ik heb eindelijk een gewicht dat ik maat 48 van positiebroeken pas! (bij de vorige zwangerschappen had ik echt moeite om broeken te vinden (maat 54). Toen was ik in de zomer zwanger dus had ik een aantal leggings) Nu heb ik alleen het probleem dat de bovenste rand van de broek (dus waar de knoop zit zeg maar) strak zit, zelfs als de broek op de meest losse stand staat. Wat zou ik daar aan kunnen doen? Want voor de rest passen ze wel, dus beetje jammer... Ik weet, misschien kan ik beter een maat 50 kopen, maar deze heb ik via marktplaats gekocht... en verder zitten ze wel lekker...
Ik vouw de band vaak om naar beneden zodat die net boven mn heup zit,dan drukt het niet zo op mn maag.
Hier niet maar ik ben nu pas 12 weken zwanger,de vorige keer had ik er geen last van en als ik thuis ben draag ik piamabroeken.
Kun je de broek niet naar de kleermaker brengen( of misschien ben je zelf handig) en er een stukje tussen laten zetten in de taille? Dan zit ie waarschijnlijk goed!
ik had dat ook met m'n broeken dat ie zat te knellen bij die rand terwijl ze verder toen nog wel goed zaten. toen maar een maat groter gekocht, zat veeeeeel fijner (ik kreeg ook harde buiken trouwens van die knellende rand...en was ineens binnen een week dat t knelde)...
ik zou een maat groter kopen, het gaat alleen maar meer knellen, echt hoor. En een maat groter zit echt veel lekkerder voor jezelf!
Ja de winkel waar ik heen ga (Noppies in Groningen) heb je keuze. Bij bijvoorbeeld prenatal moet je soms mazzel hebben dat er verschillende lengtematen zijn (op voorraad). Je kunt natuurlijk ook online bestellen...