Ik ben niet uitgerekend op een feestdag of verjaardag ofzo, maar ik vind wel dat ik op een leuke datum ben uitgerekend, namelijk 10-09-2011. Daarnaast vind ik het wel een bijzondere datum, omdat ik vorig jaar op 10-09 een miskraam heb gehad.
mijn zoon is geboren op 08-09-2008 op de verjaardag van mijn opa (die er helaas niet meer is) en dit keer ben ik uitgerekend op 08-09-2011. ergens hoop ik dat ik niet op de verjaardag van mijn zoontje beval, weet zelf hoe vervelend het is... so who knows?
Ik ben precies uitgerekend op onze trouwdatum!! Echt super toevallig, zou wel een erg mooi kadootje zijn . We zijn getrouwd op 22-05-2008 en ik ben uitgetekend op 22-05-2011. Hihi maar aangezien minder dan 5 % vd kindjes op de uitgerekende datum komt, is de kans vrij klein. Maar stiekem hoop ik er toch een beetje op Xxx
Mijn zoontje is geboren op 2e kerstdag. Ik was toen uitgerekend op 1 jan. Nu ben ik weer zwanger...en kom ik met een eige berekening uit op 23dec.....dat word dus ook spannend! Misschien direct 2 kerstkindjes???
Ik ben uitgerekend op de verjaardag van m'n (half)broertje. Hij is 10, dus vond het niet zo heel leuk toen ik het vertelde: "Maar... dan kom je nooit meer op mijn verjaardag?"
Niet op een speciale dag maar wel 10 dagen voor mijn eigen verjaardag uitgerekend 3 Juni en ben zelf 13 Juni jarig dus het zit er wel redelijk dicht op maar ja de uitgerekende datum zegt natuurlijk niks kans is klein dat het op die datum geboren wordt.
Ben uitgerekend op moederdag, zal een leuk cadeautje zijn! Zelf ben ik op dezelfde dag jarig als Elvis Presley 8 januari, niet heel bijzonder maar wel grappig vind ik zelf.
Ik was uitgerekend op 11 juli 2010. De dag dat Nederland tegen Spanje de Wk finale moest spelen. Heb weken lopen roepen 'ohnee, niet die datum!'Dan zit manlief voetbal te kijken terwijl ik lig te puffen.. En ja hoor...11 juli, 's ochtends begon het, maar om 13.45 is hij geboren, dus we konden 's avonds met zijn 3en de finale kijken, ook leuk Dat ze verloren hebben was niet erg...voor ons was het toch een topdag!
Ik ben ook uitgerekend op mijn eigen verjaardag!!! Ik hoop voor het kind echter dat het een andere dag wordt...
Mijn dochter is geboren precies een jaar nadat ik een miskraam heb gehad. Ik ben nu zwanger en ong 19 dec uitgerekend. Mn moeder is de 21e jarig. het kan ook nog 13-12-11 worden.... ook leuk
Mijn zoontje is geboren op 01-02-2010 ook speciaal.. En afgelopen week de echo gehad en uitgerekend op 13-12-11 maar ik denk dat dat nog gaat wijzigen omdat ik veel verder zou moeten zijn
Wij waren van onze dochter uitgerekend op 11-10-09 Is het niet geworden Nu ben ik rond mijn eigen verjaardag uitgerekend, 3 daagjes later. Vrienden van ons zijn uitgerekend van hun 2e kindje op de 2e verjaardag van hun 1e kindje, dat vond ik ook wel erg knap gemikt!