Uitgerekend op een speciale dag!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door janneke000, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neomi

Neomi Actief lid

11 dec 2010
    119
    0
    0
    Mijn oudste en jongste zijn op de zelfde dag geboren:p de oudste is vorige week 10 geworden en de jongste 1:D:D.. heb er totaal geen problemen mee:D

Nu ben ik 1 september uitgerekend en ben altijd overtijd:S...Ik hoop dat ik NIET op 3 september ga bevallen.. want dat is de datum dat mijn ouders getrouwd zijn, maar tevens ook de dag dat mijn vader vorig jaar is overleden...:S

2. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hallo allemaal;

Ik ben uitgerekend op 23 December 2011...dag voor kerst.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nee, de 24ste is de dag voor kerst ;)

Ik ben 6 aug uitgerekend, 2 dagen voor de verjaardag van mijn zoon, die op de uitgerekende datum is geboren :D

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Van mijn zoon was ik op 05-11-09 uitgerekend, nu ben ik op 05-09-11 uitgerekend, precies andersom dus. We gokken dus op de 3e want dan hebben we er eentje van 03-11-09 en eentje van 03-09-11 :)

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hoi dames.
    ook ik ben op een speciale dag uitgerekend :)
    En dat is op mijn eigen verjaardag 30 dec :)
    Zal wat zijn,word ik 33 en beval ik van een kleine :p

er zijn er die dagen daarvoor ook veel in de familie jarig.

6. Roos84

Roos84 Actief lid

24 jan 2010
    189
    0
    0
    Door de gyn ben ik uitgerekend op 18 juni, door de vk op 20 juni.
    Dus ik ga voor 19 juni, vaderdag!

7. mroos

mroos Niet meer actief

Ik ben ook uitgerekend op mijn verjaardag, ben benieuwd:D.

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ik ben uitgerekend op vrijdag de 13de! Maar denk niet dat ik dat ga halen, al lijkt het me wel erg leuk.

Ik ben tegelijk met mijn zus jarig en heb dit nooit erg gevonden. Oh, toch 1x toen ze op vakantie was. Voelde me zo alleen....;)

9. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was uitgerekend rond 1 april. Gelukkig is hij iets eerder geboren.

10. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was, zou mijn uitgerekende datum 10-09 zijn, de trouwdag van mijn ouders.
    Na de eerste echo werd dat verzet naar 14-09, de dag dat mijn vriend en ik eigenlijk zouden gaan trouwen (tot we erachter kwamen dat we in sept een baby zouden krijgen...nu wordt het iets later).

Mijn vriend en zijn tweelingzus zijn 21-09 jarig, dus als de kleine nog een weekje blijft zitten hebben ze een leuk cadeautje! :D Ik ben zelf bijna 4 weken te laat geboren, dus de kans zit erin.
    Bovendien was ik het cadeautje van mn vader op ZIJN verjaardag, dus wij zouden het allemaal erg leuk vinden als de baby een weekje later komt!;)

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Ik was niet uitgerekend op een speciale dag (29 april), maar mijn dochter is vorig jaar op moederdag geboren. Vond het het mooiste kado wat ik ooit gekregen heb op moederdag :D

12. nie82

nie82 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik ben uitgerekend op 31 december, dus het wordt of met vuurwerk geboren als het precies op dezelfde dag komt of het kan ook nog een kerstkindje worden :)

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Zoals het nu berekend is, dan ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn tante! Mocht onze uk zich later aan dienen dan komen we al in de richting van de verjaardag van mn schoonmoeder!

14. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik ben 11 juli uitgerekend. Niet echt speciaal maar als ze een week eerder komt zitten we precies rond de sterfdata van beide oma's.

15. Ziezo1980

Ziezo1980 Lid

14 dec 2010
    88
    0
    0
    Ik ben uitgerekend op de dag dat ik vorig jaar beviel van ons overleden kindje. Heel bijzonder dat deze uk net op die dag wil komen.

16. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Tja, mijn opa ligt op sterven en hij is jarig op 9-11. Hij zal de bevalling niet meer meekrijgen. Nu ben ik uitgerekend op 12-11, maar aangezien het de 3e is heb ik nu wel misschien eens kans dat ie ietsje eerder zou kunnen komen...
    Het kan natuurlijk ook nog 11-11-11 worden? Hoop niet dat sbs dan aan mn bed staat;)
    Oh en mn petekindje is ook op 15-11 jarig, dus een "riskante"week;)

Bij Hayden dacht ik te gaan bevallen op de verjaardag van mn overleden oma, op 18-1. Dat heeft oma mooi tegengehouden, ik werd snachts om 00.20 wakker op 19-1 en ook die dag bevallen ;)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nu ben ik uitgerekend op 1-11-11, erg mooie datum al zeg ik het zelf :D.

Nu het bizarre... mijn moeder was van mijn broertje ook uitgerekend op 1-11 (88), hij is op 30 oktober geboren, de verjaardag van mijn (toen al) overleden opa.
    Mijn moeder was van mij uitgerekend op 5-5 (81) en ik van mijn oudste dochter ook op 5-5 (01). Ik ben op 12-5 geboren... tsja wat zou mijn dochter doen??? die is op 11-5 geboren ;).
    Twee jaar geleden had ik een miskraam op 30-3, ook de verjaardag van een goede vriend van ons. mijn jongste is precies een jaar later op 30-3 geboren. Die goede vriend wordt vader en ze zijn uitgerekend op de verjaardag van mijn 3e...
    In eerste instantie was ik van mijn oudste ook op de 5e uitgerekend, dit is bijgesteld naar de 6e, hij is op de 6e geboren. Van de jongste was ik in eerste instantie ook op de 5e uitgerekend (Was wel heel bizar, 3x op de 5e) maar uiteindelijk bijgesteld naar de 3e...

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben uitgeteld op de verjaardag van mijn opa die een aantal jaren geleden overleden is. Zou wel heel speciaal zijn als de kleine dan geboren werd.

19. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben geboren op 5 december. Leuke verjaardag hoor, hele dag door cadeautjes en mensen vergeten niet snel wanneer je jarig bent.

De kinderen van mijn zus zijn met 1 dag verschil geboren (en 3 jaar, 't is geen tweeling al zou dat ook bijzonder zijn, net voor en net na middernacht). Voor de familie vieren ze het samen. De oudste had dit jaar ook al een partijtje apart, dat zal in de toekomst voor allebei wel gaan gebeuren, ze zijn nu 3 en 6.

Het jongste nichtje in de familie is net geboren, op de verjaardag van dat 6-jarige neefje.
    En mijn jongste is geboren op de verjaardag van een andere neef.
    Maar ja, het zat er wel in dat er verjaardagen samen gingen vallen, we hebben nogal een grote familie... (de kans is kleiner dat er niemand tegelijk jarig was geweest).

20. sarahay

sarahay Lid

14 okt 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn buurvrouw is uitgerekend op 11 september.

Deel Deze Pagina