Ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn schoonmoeder ( 09-07 ) Ben benieuwd wanneer ze geboren word.
Och ja, dat is waar ook. Ik was bij m'n oudste ook uitgerekend op de verjaardag van m'n schoonmoeder. Uiteindelijk is onze zoon een paar dagen later pas geboren, op 04-04-08. Ook een fijne datum!
Ik ben bevallen op 31 dec vorig jaar. Toevallig is een neefje van mij dan ook jarig, maar die is nooit heel blij geweest met deze dag. Hele dag(en nacht) mensen over de vloer. Wij moeten nog even afwachtten hoe dit bij ons zal gaan.
ik ben tegelijk met Maxima jarig. Hebben best wat paralellen. We waren even oud toen we trouwden, even oud toen de eerste kwam , tweede was ook een dochter. alleen loopt ze nu uit met een 3e dochter en natuurlijk met inkomen( hihi) Van Emma was ik op 11 januari uitgerekend maar die is op 30 december geboren. Scheelde maar iets of het was zelfs 31 geworden. Niet echt een leuke dag om jarig te zijn. Iedereen is aan het bijtanken van de kerst of oliebollen aan het bakken.
Ik ben voor mezelf uitgerekend op 11-11-2011, heb vrijdag een termijnecho dus dat is nog eventjes afwachten maar hoop wel dat die datum blijft staan!!
Ik ben bevallen van onze zoon op de 2e verjaardag van onze dochter. Ik was 4 dagen later uitgerekend, dus de kans zat er al in... en het gebeurde dus ook. En misschien vinden ze het later helemaal niet leuk, maar ja... ik kan er niks meer aan veranderen.
Mijn dochter is geboren op mijn broertjes geboortedag en op mijn geboortetijd, hoe is het mogelijk he
mamamuts: dat is helemaal bijzonder zeg! Mijn vader en moeder zijn allebei op de 16e jarig en ik ook vonden we ook wel toevallig. Mijn broertjes zijn lekker afwijkend.
Wij zijn 1 dag voor de verjaardag van mijn man uitgerekend. Eingelijk hopen we beide dat ons kleintje of op de uitgerekende datum of na zijn verjaardag komt. Om dezelfde reden als jij al aangeeft. Wel zo leuk als een dag speciaal voor 1 persoon is bedoeld. Gebeurd het toch op zijn verjaardag is het jaarlijks dubbel feest
Ik ben samen mijn mijn tante jarig op 13 Juni. Afgelopen zomer was ik 19 juli uitgerekend en mijn moeder is op 5 juli jarig. Ze hoopte heel erg dat onze dochter ook op 5 juli zou komen. Gelukkig is ze op 3 juli geboren en heeft ze haar ' eigen' datum. Wat ik wel erg bijzonder vind is. De tante waar ik samen mee jarig ben is mijn ' lievelngs' tante. Ze heeft een dochter die in Juli jarig is en een zoon die in Oktober jarig is. Onze dochter is in Juli geboren en onze 2e baby wordt verwacht in oktober. Vind ik toch wel grappig.
Ik was van de 2e uitgeteld op Koninginnedag en ben bevallen op goede vrijdag (22-04-11). Vind het wel iets hebben. Mijn vriend zelf is met kerstavond geboren. Ikzelf ben jarig op dezelfde dag als mijn schoonmoeder en 3 dagen later op 11-11 is mijn schoonvader jarig Wat ik wel nog het meest bijzondere vind van de laatste zwangerschap: Ik was in April 2009 zwanger werd een vmk, daarna in Aug. 2009 zwanger weer een vmk, daarna in April 2010 zwanger opnieuw een vmk, vorig jaar aug 2010 weer opnieuw zwanger en eindelijk bleef het goed gaan en bevallen in April 2011! Hoe is dat nu mogelijk steeds in dezelfde maanden alsof het zo moest zijn
Ik ben ook uitgerekend op mijn eigen verjaardag 21-10 Nu heb ik qua zwangerschap denk ik iets met verjaardagen. 1e zwangerschap werd vmk maar was uitgerekend op verjaardag man 2ezwangerschap werd ook een vmk maar was uitgerekend op verjaardag van mijn moeder. En dan nu op mijn eigen verjaardag, hoe kan je het plannen.
van mijn vorige zwangerschap die helaas is afgelopen met een miskraam was ik vandaag op moederdag uit gerekend. Dus beetje dubbel vandaag. Van mijn zoontje was ik op 29 februari uit gerekend, als hij dan gekomen was zou hij maar 1 keer in de 4 jaar jarig zijn. En nu ben ik uitgerekend op 28 juni en mijn schoonvader is 27 juni jarig een hele goeie vriend van ons is 1 juli jarig en mijn man 4 juli dus ben benieuwd. Als ze nou beslist iets eerder te komen net al mijn zoontje en op 10 juni komt is dat onze trouw dag. Dus rond een boel verjaardagen, ben benieuwd!
Ben bevrucht op mijn eigen verjaardag (13 maart) en uitgerekend op die van mijn broer: 4 december!! Mijn moeder en ik vinden dit echt heel speciaal! Hoop zelf eigenlijk dat de beeb iets eerder komt, of een paar dagen later omdat ik 4 en 5 december (weet ik dus uit ervaring van mijn broer) niet heel erg leuk vind voor een kind om jarig te zijn....maar als het zo is, is het zo en dan maken we er gewoon toch een leuk feestje van!!!
Ik ben uitgerekend op pakjes avond, 5 december. Mijn dochter kwam één dag na de uitgerekende datum dus ik hoop echt dat deze dat ook doet, iets later of vroeger mag natuurlijk ook! Maar op 5 dec. zelf lijkt me echt vreselijk, al die mensen die dan niet op je verjaardag kunnen komen...
Mijn zoontje is geboren op de verjaardag van mijn moeder. En maar steeds zorgen maken: oooh alsie maar niet geboren wordt op je verjaardag mam! En ja hoor...zucht
op 28 nov, 1 dag na mijn verjaardag uitgerekend.. Zelf ben ik 1 dag na mijn vaders verjaardag geboren.. best bijzonder