Ik ben uitgerekend op 1-12 Mijn verjaardag is 14-12 Mijn moeders verjaardag is 28-12 Roept ons pap gelijk heel hard dan moet het op 30-11 om echt om de twee weken te zijn!!
Hey allemaal, Ik ben 20 september uitgerekend.....de 23ste zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd en 29 september is mijn man jarig dus kan op een "speciale dag" maar ik denk maar zo.....de geboortedag van onze 2de zoon is altijd specialer dan de rest......papa's verjaardag vieren we toch eigenlijk nooit en voor opa en oma zou het een mooi huwelijkskado zijn. De geboortedag blijft altijd spannend....met onze 1ste zoon was ik 2 dagen overtijd (20 juli uitgerekend...22 juli bevallen) en viel het precies tussen alle belangrijke verjaardagen in en nu hebben we dus een drukke week van de 19de tot 26ste van juli....maar je kan er nooit wat van zeggen eigenlijk. De kinderen komen zoals ze zelf willen.....hebben al heel vroeg een eigen willetje....lol Groetjes
Uitgerekend op onze trouwdag super bijzonder! Daardoor had ik meteen het gevoel dat het zo heeft moeten zijn na MMM traject.
Ik ben uitgerekend op 02-11-2011. Zelf had ik er eigenlijk helemaal niet op gelet, maar mijn vk zei gelijk: ´Hé, allemaal nullen, enen en tweeën´ Vond ik op zich nog niet echt bijzonder. Maar toen we een week later bij het graf van mijn schoonmoeder waren (zij is vorig jaar overleden, en ik had was erg close met haar), viel mijn oog ineens weer op de datum waarop zij is overleden, 01-02-2010, waarop ik gelijk dacht: hé, allemaal nullen, enen en tweeën...
Hallo iedereen, ben momenteel zwanger van mijn derdje kindje . Mijn verjaardag is 10 oktober. De verjaardag van mijn dochtertje is ook 10 oktober. Voor mijn derdje kindje ben ik uitgerekend op 10 oktober. Dus misschien wel 3 jarigen op 1 dag ????
Hier ook iets heel erg speciaals meegemaakt! Mijn schoonzus was uitgerekend op 7 mei 2011. Ik ben zelf op 10 mei jarig en mijn zwager (de vader van het kindje) is op 11 mei jarig. Voor de grap had ik al gezegd 'Ze wordt geboren op mijn verjaardag of die van haar vader!!!'. En ik had gelijk: Mijn nichtje en tevens petekindje is op 10 mei geboren, om 20.50 uur Voor ons is het dus erg speciaal dat zij op deze dag geboren is
haha toen ik vorige zwangerschap aantelde was ik ook uitgerekend op mijn verjaardag.. maar helaas eindigde in een miskraam.. maar ben weer aangeteld op mijn verjaardag en moet nu bevallen rond de verjaardag van mijn (ex) partner (vader van de beeb).. wel lachen
Dat doet me er aan denken.. Mijn schoonvader was 25 en 8 maanden toen hij vader werd, en mijn vriend zal bij de uitgerekende datum ook 25 en 8 maanden zijn
Mijn dochter is ws verwekt op carnavalszondag. Ik uitgerekend op 11-11, de start van het nieuwe carnavalsseizoen! Een echt feestbeest dus . Uiteindelijk ben ik bevallen op vrijdag de 13e. Dat is vanaf nu dus onze geluksdag. Bij de huidige zwangerschap helaas geen speciale datum!
Hier is de uitgerekende datum precies 7 1/2 jaar na de eerste kus van manlief en mij (en dus ook de datum die wij aanhouden als 'verkeringsdatum' ).
Ik ben zoals het er nu naar uitziet uitgerekend op 02-02. Dit is de dag waarop ons zoontje dit jaar met 21.3 weken geboren is. Vind het best een mooi idee eigenlijk.
was op 3 dec uitgerekend dus 5 dec komt dan erg dicht bij !!!! maar ben gelukkig vooruit gezet naar 28 nov , als ie dan ook 2 weken eerder komt net als de eerste is t mooi . maar das afwachten
Mini is gelukkig niet gekomen op mijn eigen verjaardag Nu mag het (al is het natuurlijk lekker belangrijk )
ik had de vorige zwangerschap geen bijzondere uitrekendatum maar ben op een best wel speciale dag bevallen voor veel mensen namelijk op de sterfdag van Michael Jackson
hallo meiden, ik ben deze zwangerschap uitgerekend op 26 dec 2de kerstdag haha zal wel heel bijzonder zijn als dat ook echt uitkomt ben benieuwd groetjes en liefs joyce