Veel pijn gehad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mams255, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,Allemaal

Ik was gisteravond op mijn werk en kreeg ineens vanaf 21;00 uur veel pijn in onderbuik en tegen 2300uu nog niet weg ik ha post gebeld en moest komen lang wachten niks uitgekomen had heel misschien blaasonsteking want had heel erg weining dat te zien was aan urine,maar moest van ha verloskundige bellen dus gebeld en moest op bed gaan met iets warms tegen me aan en pcm en weer bellen mocht het niet gaan was zooo moe dus tegen half vier vannacht eindelijk in slaap gevallen nu heb ik even geen last gelukkig ,zou ik toch vk bellen om te kijken of alles goed is?? want strax zit ik er vanavond/vannacht weer mee??

Sorry lang verhaal.
    Liefs

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Zou ik zeker even doen, beter een keertje te vaak dan een keertje te weinig bellen! Succes!

3. happymama

happymama Niet meer actief

nou ik had t ook gister !!!
    denk wel dat ik teveel gedaan heb .
    was gestreken badkamer goepoets, gestofzuig, de oven gepoetst naar t dorp gelopen .
    naa een warme douche en een paar uut op de bank was t gezakt

4. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel

Hallo Meiden

Bedankt voor jullie reacties
    heb volgens mij helemaal niet veel zwaars gedaan en
    ik heb nu nog af en toe pijn dus ik bel wel even want niet dat ik vanavond weer zo is want moet werken
    En jeetje wat naar is die pijn he
    liefs

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gewoon bellen meid. Ook al alleen al voor je eigen geruststelling. Dan kunnen ze ook even kijken

6. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel

Heey,Hoi

Heb gebeld moet nog meer rusten en als het vanmiddag nog niet over is weer bellen en dan kijken ze ze denken aan groeipijn en blaasontsteking bij elkaar.

Bedankt voor de reacties

Liefs

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Hoop dat het met wat rust minder wordt, en als het blaasontsteking is met een kuurtje. Verwen je zelf maar lekker, voetjes omhoog, kruikje tegen je buik. Beterschap igg!

8. Alita

Alita Niet meer actief

Luisteren naar je lichaam hoor! Er zit een klein babytje in en als je lichaam aangeeft dat iets niet goed gaat altijd bellen en rustig aandoen.

Moet je nu gaan werken? Is het niet verstandig om vandaag te rusten meid....

9. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    Heey,Hoi

Dank je wel en ga zeker rustig aan doen en laten verwennen hah.
    En ja heb kuurtje gekregen idd,.

Liefs

10. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel

Heey,Hoi

Ik luister zeker naar mijn lichaam en ga niet aan het werk moet rusten vandaag en mocht ik strax nog pijn hebben weer vk bellen om te bekijen hoe of wat maar heb nog wel wat pijn wel al veel minder gelukkig.
    Bedankt
    Liefs

11. Alita

Alita Niet meer actief

Gelukkig:)
    Rustig aan doen meid je moet nog lang genoeg he;)

Deel Deze Pagina