Uitgerekend op mn eigen verjaardag!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Haarlem03, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haarlem03

Haarlem03 Lid

19 okt 2008
    20
    0
    0
    Haarlem
    Het is zoooo grappig, ben gewoon uitgerekend op mn eigen verjaardag: 3 juli 2009! Ik word 3 juli 2009 zelf 30. Maar als alles goed blijft gaan, verwacht ik zelf dat het toch eerder zal zijn.. Juni is ook een leuke maand! Mocht het toch 3 juli zijn dan is dat het mooiste kado wat je je maar kan wensen :)

Btw: het kindje is denk ik verwekt op de verjaardag van mn man :D .

Groetjes!

2. Niet meer actief

Grappig, mijn jongste dochter is op mijn verjaardag geboren (inmiddels 5 jaar geleden)

En nu ben ik uitgerekent op de verjaardag van mijn man, waarschijnlijk verwekt op mijn eigen verjaardag :)

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat grappig haha gefeliciteerd

4. grappig zeg! :D
    Maar het is niet de bedoeling dat in dit forum onderdeel losse topics worden geopend, daarom verplaatst ik hem voor je! ;)

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    heey wat origineel zeg
    echt lollig :)
    ik ben trouwens uitgerekent op me moeders verjaardag ;)

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

:) Ik hoop voor het kindje dat hij of zij toch een eigen dag krijgt. Dat hoop ik voor die van mij ook, ik ben op eerste kerstdag uitgerekend :(

7. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Hey! ik ook! na een echo gehad te hebben omdat ik echt niet weet hoe lang ik al zwanger ben is er uitgerekend dat het op mijn verjaardag geboren gaat worden :) al heb ik het idee dat bij de eventuele volgende meting totaal anders is, dat hoop ik ook want dat zou niet leuk zijn voor die kleine vind ik, maar wel lekker in de zomer.

Ook bij mij is het waarschijnlijk verwekt op de dag van mijn vaders verjaardag haha .. bizar allemaal.

8. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik ben ook op mijn verjaardag uitgerekend!
    7 juni 2009 hihi ik wordt dat 26:)

9. Silverspoon

28 sep 2007
    73
    0
    0
    Office Manager
    Aaaaaaaaah wat leuk zeg!

Gefeliciteerd!

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Dat zou natuurlijk wel een fantastisch verjaardag/kerstcadeau zijn, maar (gelukkig) wordt maar 4% daadwerkelijk op de uitgerekende datum geboren!

11. worteltje2009

19 jul 2008
    59
    0
    0
    ik ben uitgerekend op de dag dat mijn oma is overleden (afgelopen maart is zij overleden).
    Ik was op dat moment aan de andere kant van de wereld dus kon niet terug komen naar Nederland, iets wat ik nog erg moeilijk vind.
    Ik vind het erg speciaal dat ik op deze dag ben uitgerekend, alsof zij van boven samen met mijn opa (die 3 maanden na mijn oma is overleden, dus reken maar uit) iets naar beneden hebben gestuurd.
    Niet grappig maar voor mij erg speciaal.

12. Milla

Milla Niet meer actief

Wat leuk, ik ben zelf ook op de verjaardag van mijn moeder jarig (koninginnedag 30 april) is erg leuk om samen jarig te zijn!

13. me78

me78 Lid

5 aug 2008
    14
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk om te lezen dat meer mensen zoiets hebben! Ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn vriend, 6 mei, en de eisprong die uiteindelijk voor de bevruchting heeft gezorgd was hoogstwaarschijnlijk op de dag dat we precies 4 jaar samen waren! :) Zelf ben ik 30 april jarig (leuke dag he Milla?!), dus dat kan het ook nog worden..

14. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    wat leuk zeg! ik was van mijn dochtertje precies op de uitgerekende datum bevallen! dus het kan wel ;)

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat apart zeg! :D

Mijn hummel is verwekt op dodenherdenking. Dat is iets minder :)
    Ik ben die avond wel nog netjes 2 minuten stil geweest hoor O:)

16. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik ben gelijk met mijn vader jarig en ik vind dat altijd wel leuk! Zeker toen ik klein was, ik kreeg altijd erg veel cadeau's omdat iedereen die voor mijn paps kwam voor mij ook wat mee nam.

17. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    grappig gefeliciteerd hihi

18. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Mijn beste vriendin kreeg haar 1e zoon op de verjaardag van haar broer (10 dagen overtijd) en haar 2e zoon op de verjaardag van haar moeder (13 dagen overtijd)... Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen hè?

Ik heb haar verteld dat ze nog maar voor een derde moet gaan zodat haar vader ook een kleinkind op z'n verjaardag heeft :D

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Grappig, ik ben ook uitgerekend op mijn eigen verjaardag, 4 juli!
    Ik word dan 32.

Pim

20. Pien27

Pien27 Lid

22 jan 2008
    70
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk onderwerp! Ik ben ook precies uitgerekend op mijn verjaardag. 24 maart 2009 word ik 29.

Deel Deze Pagina