Het is zoooo grappig, ben gewoon uitgerekend op mn eigen verjaardag: 3 juli 2009! Ik word 3 juli 2009 zelf 30. Maar als alles goed blijft gaan, verwacht ik zelf dat het toch eerder zal zijn.. Juni is ook een leuke maand! Mocht het toch 3 juli zijn dan is dat het mooiste kado wat je je maar kan wensen Btw: het kindje is denk ik verwekt op de verjaardag van mn man . Groetjes!
Grappig, mijn jongste dochter is op mijn verjaardag geboren (inmiddels 5 jaar geleden) En nu ben ik uitgerekent op de verjaardag van mijn man, waarschijnlijk verwekt op mijn eigen verjaardag
grappig zeg! Maar het is niet de bedoeling dat in dit forum onderdeel losse topics worden geopend, daarom verplaatst ik hem voor je!
Ik hoop voor het kindje dat hij of zij toch een eigen dag krijgt. Dat hoop ik voor die van mij ook, ik ben op eerste kerstdag uitgerekend
Hey! ik ook! na een echo gehad te hebben omdat ik echt niet weet hoe lang ik al zwanger ben is er uitgerekend dat het op mijn verjaardag geboren gaat worden al heb ik het idee dat bij de eventuele volgende meting totaal anders is, dat hoop ik ook want dat zou niet leuk zijn voor die kleine vind ik, maar wel lekker in de zomer. Ook bij mij is het waarschijnlijk verwekt op de dag van mijn vaders verjaardag haha .. bizar allemaal.
Dat zou natuurlijk wel een fantastisch verjaardag/kerstcadeau zijn, maar (gelukkig) wordt maar 4% daadwerkelijk op de uitgerekende datum geboren!
ik ben uitgerekend op de dag dat mijn oma is overleden (afgelopen maart is zij overleden). Ik was op dat moment aan de andere kant van de wereld dus kon niet terug komen naar Nederland, iets wat ik nog erg moeilijk vind. Ik vind het erg speciaal dat ik op deze dag ben uitgerekend, alsof zij van boven samen met mijn opa (die 3 maanden na mijn oma is overleden, dus reken maar uit) iets naar beneden hebben gestuurd. Niet grappig maar voor mij erg speciaal.
Wat leuk, ik ben zelf ook op de verjaardag van mijn moeder jarig (koninginnedag 30 april) is erg leuk om samen jarig te zijn!
Leuk om te lezen dat meer mensen zoiets hebben! Ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn vriend, 6 mei, en de eisprong die uiteindelijk voor de bevruchting heeft gezorgd was hoogstwaarschijnlijk op de dag dat we precies 4 jaar samen waren! Zelf ben ik 30 april jarig (leuke dag he Milla?!), dus dat kan het ook nog worden..
Wat apart zeg! Mijn hummel is verwekt op dodenherdenking. Dat is iets minder Ik ben die avond wel nog netjes 2 minuten stil geweest hoor O
Ik ben gelijk met mijn vader jarig en ik vind dat altijd wel leuk! Zeker toen ik klein was, ik kreeg altijd erg veel cadeau's omdat iedereen die voor mijn paps kwam voor mij ook wat mee nam.
Mijn beste vriendin kreeg haar 1e zoon op de verjaardag van haar broer (10 dagen overtijd) en haar 2e zoon op de verjaardag van haar moeder (13 dagen overtijd)... Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen hè? Ik heb haar verteld dat ze nog maar voor een derde moet gaan zodat haar vader ook een kleinkind op z'n verjaardag heeft