oh wat ontzettend leuk what are the changes dat je gewoon uitgerekend bent op je iegen verjaardag Hoop je nu ook dat je baby komt op die datum of zeg je van nou doe maar later/eerder omdat die verjaardag mijn verjaardag is?
Op de dag zelf lijkt me voor het kindje niet zo leuk. Maar maakt eigenlijk weinig uit hoor. Als het later wordt, dan is het precies tussen mijn verjaardag en die van mijn man in. Dus gewoon 1x groot feest!
ik was ook uitgerekend op mijn eigen verjaardag. Mila is alleen te laat geboren (en uiteindelijk ook wel prettig dus)
Hier is het zo gepland ik zelf ben 31 Januari jarig mijn man 26 Januari mijn moeder 8 Januari en ik ben \uitgerekend 25 Januari ben benieuwd
Volgens deze site ben ik ook uitgerekend op mijn verjaardag, 22 juli, volgens de gyn een dagje later. En ik had een positieve test op mijn vaders verjaardag. Bestaat toeval?
Ik ben drie dagen voor mijn verjaardag uitgerekend, ik ben 13 mei jarig en ben 10 mei uitgerkend. 10 mei 2009 is het moederdag en ik ben zelf in 1984 op moederdag geboren Dus ik hoop dat ik op de uitgerekende datum beval!