Hier ook zo een.... Was van ons zoontje uitgerekend op 14 augustus 2008 en bevallen 2 dagen ervoor.... Nu uitgerekend op de 17e, dus ben benieuwd wanneer dit dametje zich gaat melden. Zou zomaar een verjaardagskadootje voor Thomas kunnen zijn!
Ik loop nagenoeg gelijk met mijn moeder toen ze zwanger was van mij, ik ben precies 1 week na mijn verjaardag uitgerekend
Mijn verjaardag is op 10/10. Mijn tweede kind ( dochter) viert ook haar verjaardag op 10/10. Nu ben ik voor het derde kind uitgerekend voor 10/10. Mijn man verjaart trouwens op 04/04.
ik ben in feb uitgeteld, dus kan een mooi verjaardagscadeau worden voor mezelf, man,schoonvader,stiefbroer of tante
mijn zoontje is geboren op 22-11-2009 en nu ben ik weer uitgerekend voor 22-11 Ik hoop echter een weekje eerder te bevallen
Hier niet uitgerekend op de datum van de oudste maar wel maar 5 dagen van haar verjaardag af. Ben nu 13 aug uitgerekend en onze dochter is 8 aug jarig. Daarbij is opa 1 aug jarig. Vorige keer met 37 weken bevallen, dus ben benieuwd wanneer nu.
Was van mijn zoontje op 15 augustus uitgerekend, uiteindelijk op de 21e bevallen. Nu ben ik 10 augustus uitgerekend, dus ben heel benieuwd wanneer ons meisje komt. Ben zelf ook nog op 23 augustus jarig, ook een drukke maand voor ons dus.
Beetje een andere situatie maar voor mijn gevoel toch ook wel heel bijzonder... Als ons kindje een paar dagen eerder komt dan is dat precies op dezelfde datum als we afgelopen jaar een curretage hebben gehad. Op zich wel handig twee tegelijk jarig. Maak je er een groot knalfeest van! xxx
Ik ben gelijk met mijn moeder zwanger toen ze zwanger was van mij.. ik was mooi op tijd en ben nu ook op mijn eigen verjaardag dus uitgerekend... 23 augustus! Ik ben benieuwd, ik ben benieuwd!