Uitgerekend rond 1 september '15

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sannee006, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Leuk dat je ons groepje nog volgt Annejo! Fijn dat je alweer een eisprong hebt gevoeld, hopelijk kun je je binnenkort weer bij een nieuw groepje voegen! ;)

Hier vandaag 10 weken! Vind het steeds spannender worden richting de 12 weken, hebben jullie dat ook? Kan niet wachten tot ik volgende week weer voor een echo mag!

Veel succes vandaag Sanne! Hopelijk een mooie echo!

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hier ook 10 weken vandaag! Vind het ook nog steeds super spannend, ondanks dat ik al twee super goede echo's heb gehad. Gelukkig over een weekje weer. Hoop dat ik dan echt kan genieten.

3. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Ha dames,

Vandaag een super termijnecho gehad!
    Baby ligt precies op schema (10 weken), maar was uitwendig moeilijk in beeld te krijgen doordat hij met zijn gezicht naar voren lag en hoofd omlaag.
    Inwendige echo was veel duidelijker!
    Baby was aan het bewegen met armen en benen, zoooo leuk!
    Hier een mooie foto inclusief voeten en tenen. Het wordt echt al een mensje!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,9 KB
      Weergaven:
      1
  4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wauw, wat een mooie echo! Super fijn dat alles goed is!
    Leuk is dat he, als het kindje zo beweegt. Ik had dat vorige week met de echo ook. 1 kindje bewoog echt als een gek. Super tof!

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    ***Ledenstop***

Uitgerekende datum:
    ♥ Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september
    ♥ Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september
    ♥♥ Liana84 - 30 jaar - 1e kindjes - 1 september
    ♥ Innas - 32 jaar - 1e kindje - 1 september
    ♥ Born2bemom - 29 jaar - 3e kindje - 1 september
    ♥ Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september
    ♥ Wiwi - 26 jaar - 1e kindje - 4 september
    ♥ MarlousAnne - 30 jaar - 2e kindje - 6 september
    ♥ Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september
    ♥ Debbie81 - 33 jaar - 2e kindje - 9 september

Afspraken:
    Liana84 - 10 februari - 1e echo GYN
    Innas - 11 februari - termijnecho en intake VK
    Wiwi - 13 februari - termijnecho en eerste gesprek GYN
    Sanne006 - 25 februari - VK

Vlindertjes :(
    Annejo - (6+5)

6. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Ja echt heel erg tof. Dringt moeilijk door dat dat piepkleine mensje ook echt in mij beweegt.
    Volgende echo is trouwens 20 februari.

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    ***Ledenstop***

Uitgerekende datum:

Afspraken:
    Sanne006 - 20 februari - 2e echo - 25 februari - VK

Annejo - (6+5)

8. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Super Sanne!!

Ziet er heel mooi uit! Wat gaaf dat je de baby zo kon zien bewegen, leuk!!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hele mooie echo sanne!! super dat ie zo bewoog! wordt steeds echter he

innas ik vind het ook ontzettend spannend!! dinsdag termijnbepaling, ben dan volgens eigen berekening 10 weken hoop zo dat alles nog goed is

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    annejo ik hoop heel erg dat je weer snel zwanger mag zijn! fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je alweer je eisprong gevoelt hebt! goed teken he

11. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Ladies! Wat is het stil hier! Hoe is het met iedereen? ;)

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Stil hier inderdaad.

Hier gaat het goed. Gelukkig dinsdag weer echo. Heb weer zoveel angstige gedachtes over dat de kindjes niet meer leven en dat de hartjes gestopt zijn en blabla. Hopelijk dinsdag weer wat mooie beelden om me gerust te stellen.

Hoe gaat het met de rest?

13. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Hier gaat 't redelijk, nog steeds erg misselijk, bweh, maar goed, doe het hoognodige (vooral werk) en verder niet zo veel... Voel me er wel beetje gefrustreerd door, er blijft zoveel liggen, maar iedereen (incl VL) zegt dat ik me niet schuldig moet voelen, dus dat probeer ik dan maar... :)

Verder nu toch wel zenuwachtig voor onze echo woensdag, beetje zelfde als jij Liana, zo'n gedachten van 'het kan ook mis zijn'... Eigenlijk heb ik er wel vertrouwen in, maar zal blij zijn als het woensdag bevestigd wordt!

Fijn dat jij morgen al mag, heel veel succes!!

14. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Hier alles ok. Voel me eigenlijk steeds beter. Vrijdag de 13e! de termijnecho, dus dat is wel weer spannend. Daarna 19 februari de NIPT in Belgie. Zijn er meer mensen die de combinatietest of de NIPT test gaan doen?

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Dankje Innas. Het blijft spannend he? Konden we af en toe maar even via een buikluikje naar binnen spieken.

MarlousAnne, fijn dat je je steeds beter voelt. Ik weet nog niet precies wat we gaan doen met de combinatie test. Wil ik het morgen in het ziekenhuis over hebben. Hoe kom jij zo direct in aanmerking voor de NIPT?

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    ***Ledenstop***

Uitgerekende datum:

Afspraken:
    MarlousAnne - 13 februari - termijnecho - 19 februari - NIPT in België
    Sanne006 - 20 februari - 2e echo - 25 februari - VK

Annejo - (6+5)

17. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ Liana; Hoe was je echo vandaag? Ben heel benieuwd!

@ Innas; Vervelend zeg die aanhoudende misselijkheid! Moet je ook overgeven of dat niet? Dat bankhangen is helaas ook mijn grootste nachtmerrie come true. Ben niet misselijk, maar zooooo moe. Gisteren had ik eindelijk het idee dat ik 's avonds wat meer mens was. Probeer mijn schuldgevoel ook maar op zij te zetten, maar is inderdaad niet makkelijk.

@ Marlousanne; De NIPT kom ik voorlopig ook nog niet voor in aanmerking. Afgelopen echo hebben ze bloed afgenomen en de 20e doen ze de nekplooimeting. Ik verwacht niks bijzonders, maar is toch wel een beetje spannend. Hoe is dat bij jou?

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Alles goed hier! Beide kids zijn bijna 5 cm. Ben 5 dagen vooruit gezet. Ben nu dus 11+5 en ud staat nu op 27-8. Ze waren allebei ontzettend druk aan het stuiteren de hele tijd. Moest echt huilen van blijdschap. De kans is 99% dat ze 2 eiig zijn. Arts assistent gyn had de gyn er nog even bij geroepen om mee te kijken. Tussenschot was al moeilijk te zien, ze hadden me liever eerder gezien. Maar ze kwamen wel allebei op hetzelfde uit. Van 1 van de kindjes leek de navelstreng wat verdikt, maar dat konden ze niet goed beoordelen. Ik hoefde me er in elk geval geen zorgen over te maken, dikke kans dat het niks is. Volgende week dinsdag terug voor de nekplooi meting en dan krijg ik ook de vervroegde 20 weken echo die ze met 13 weken uitvoeren. Kan ik 2 uur lang naar de beebjes kijken. Is nog in de onderzoeksfase, maar ik heb er niks op tegen om testpersoon te zijn, haha. Met 20 wkn krijg ik waarschijnlijk een GUO in verband met medicatiegebruik. 25 februari heb ik weer een controle echo bij iemand van de pop poli. Lekker veel controles. Heb nog ijzer tabletten en een hogere dosis foliumzuur meegekregen.
    Echt, ik ben zo opgelucht. Niet dat er nu niks meer mis kan gaan, maar de eerste belangrijke hobbels zijn genomen.

19. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Wat een super nieuws Liana. En gewoon 5 dagen vooruit gezet. Hier ff een beetje rustig aan doen. Daarom reageer ik ook niet veel. Heel erg moe. Lig soms om half 7 sávonds al op bed. En ben ik totaal niet gewend. Misselijkheid verschilt echt per dag. Gisterochtend bv heel erg beroerd en vandaag weer nergens last van. Maakt me wel beetje onzeker. En moet nog tot de 20e wachten voor de termijnecho. Nog 1,5 week dus. En hoop zo dat alles goed gaat.

20. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Super Liana! Wat fijn allemaal!

Hier vanochtend ook n goede echo gehad! Weer sterk kloppend hartje, alles erop en eraan, ook al zien bewegen, mooi is dat zeg! Heel erg opgelucht!!

Combinatietest gaan we niet doen, ben er persoonlijk voor de natuur zoveel mogelijk zn gang te laten gaan, dus we zullen n zwangerschap niet afbreken bij 'negatief' resultaat na onderzoeken, dan maakt t niet zoveel verschil plus het is in eerste instantie kansberekening die bij leeftijd van 30+ sowieso al wat hoger uit kan vallen en ken mezelf, dan zou ik ook al gaan stressen terwijl de kans misschien nog steeds relatief klein is. We zien het wel!

Wel ff over getwijfeld hoor, snap het zeker ook als je t wel doet, is aan ieder voor zich.

Succes voor degenen die nog even op echo moeten wachten!

Oh ben trouwens een dagje teruggezet, datum is nu 3/september. En nieuwe controle is 10 maart. :)

Deel Deze Pagina