Uitgerekend rond 1 september '15

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sannee006, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiwi

Wiwi Lid

18 dec 2014
    28
    0
    1
    Nekplooi meting achter de rug en de uitslagen waren goed dus das fijn 😊
    Gelijk een mooie collage van onze kleine.. Bij deze even één vd foto's

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      1
  2. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Fijn Wiwi!! En mooie foto! :)

3. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Sorry voor de late reactie. Wist me wachtwoord niet meer dus kon niet inloggen op me telefoon. Maar echo was goed gegaan!! De kleine bewoog mooi was meteen in beeld. Had de hik. Zo blij met deze mooie echo!! Nu totaal niet meer onzeker.

4. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Mooie foto Wiwi!
    Hier de uitslag van de nipt binnen: alles goed en we krijgen een meisje 💓💓

5. Wiwi

Wiwi Lid

18 dec 2014
    28
    0
    1
    Marlousanne super nieuws en wat leuk dat je weet dat de kleine een meisje is!! Geniet ervan!

6. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Fijn dat alles goed is MarlousAnne! En leuk dat je weet dat het een meisje wordt!

Hier gaat het sinds een weekje echt super, sinds vorige week niet meer misselijk, veel minder moe, echt precies zoals ze zeggen, rond de 14 weken voel je je beter, erg blij mee!

Hoe voelen jullie je verder? Volgende week ook weer een controle bij de VK, ook wel blij mee, want behalve dat m'n buik heel voorzichtig begint te groeien zijn er verder weinig signalen of alles goed is natuurlijk.. Kijk er naar uit weer een hartje te horen :)

7. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Het is stil hier meiden, hoe gaat het met jullie??
    Wij hebben gisteren controle gehad en het hartje gehoord, erg mooi! Was voor de verloskundige nog best moeilijk om te volgen, want de baby was blijkbaar erg beweeglijk. :D

Verder alles goed, uitslagen van bloedonderzoek enz. Krijg wel met 27 weken extra bloedonderzoek want blijk rhesus-c negatief te hebben... (wist hier niks van, maar blijkt een bepaald risico op te leveren dat je antistoffen gaat aanmaken wat bloedarmoede bij het kindje kan veroorzaken) Maar niks om ons zorgen over te maken zei de VK.

Mijn volgende afspraken:
    8 april: 20-weken echo (gaat toch wel snel hè!)
    13 april: controle bij VK

8. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Ik mag morgen ook weer naar de verloskundige. Dan gaan we als het goed is ook voor de eerste keer het hartje horen!! Krijg ik ook de bloeduitslagen en de info voor de 20 weken echo. Volgende week zaterdag gaan we naar Lommel en dan geslachtsecho. Ben zo benieuwd!! Denk zelf een meisje. Nog eventjes geduld.

Innas was denk wel apart om het hartje te horen?
    Waarschijnlijk heb ik ook hetzelfde met de bloedgroep. Weet dat ik negatief ben. Zijn we achtergekomen na me miskraam. Bij curretage hadden ze bloed afgenomen en zelfs nog discussie overgehad. Omdat ik toen nog niet meer dan 10 weken was hoefde het niet.

9. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    @patries Leuk, morgen naar de VK, probeer t echt even in je op te nemen, want is snel weer voorbij. Dat hartje klopt heel snel, echt niet normaal! :)

En spannend zaterdag geslachtsecho! Voor ons blijft t n verrassing, dus ben er niet zo mee bezig wat t wordt, lijkt me heel speciaal dat bij de bevalling pas te weten en heb nu al genoeg om aan te wennen, hihi. Maar vind t wel altijd leuk om van anderen te horen als ze t weten. Ook benieuwd hoe de verdeling j/m hier in de groep zal zijn... :)

Mijn gewone bloedgroep was O-positief, maar dit was specifiek voor dat rhesus-c. Heb er nog over gegoogled, want kon t niet helemaal volgen. Maar ben benieuwd wat jij dan precies hebt.

Succes en veel plezier morgen!

10. Wiwi

Wiwi Lid

18 dec 2014
    28
    0
    1
    Goed om te horen dat alles goed is Innas.. Zelf heb ik ook de resus c-
    Ze testen hier ook nog maar sinds een paar jaar op bij ons..
    Ook afwachten.

Suc6 morgen Patries!

11. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Sorry, sorry voor de late reactie!
    Zijn net terug uit New York, dus heb geen tijd gehad om te reageren!

Ik lees van iedereen positieve berichten, super fijn!

Hier gaat het ook super goed.
    Heb sinds een paar weken weer veel meer energie en begin al echt rond te groeien.
    Vandaag pretecho gehad bij de VK en we krijgen een jongen 👶!
    Was wederom erg beweeglijk en hartje klopte lekker door.
    Ze zijn er wel achter dat de moederkloek aan de achterkant zit, waardoor de baby heel ver vooraan in mijn buik ligt.
    Dit is ook de reden dat ik en ml de baby al enkele weken goed kunnen voelen. Erg leuk!

20 weken echo krijg ik op 17 april.

Zijn jullie al aan het kijken naar een zwangerschapscursus?

12. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Nou gisterochtend eindelijk de geslachtsecho gehad.

We krijgen een jongen!!

Totaal het omgekeerde van mijn gevoel. Ik dacht nl voor 100% dat het een meisje zou worden. Maar met een jongen zijn we zeker zo blij!! Wordt de achternaam in ere gehouden. Wij waren de enige mogelijkheid nog dat het kon. Super leuk. Vanmorgen de schoonouders gaan vertellen. Zo benieuwd naar de reactie!!

13. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Alweer even geleden, maar Sanne en Patries; leuk dat jullie een jongen krijgen! Patries, zeker ook als dit nog speciaal is in de familie, hoe reageerden de schoonouders?

En Sanne, wat bijzonder dat jullie de baby al zo goed kunnen voelen. Ik moet zeggen dat ik nog niet echt iets voel. Soms rommelt er wel wat, maar ik kan het nog niet echt plaatsen... Toch ligt mijn placenta ook aan de achterkant, dus hoop dat ik binnenkort meer voel. Probeer me er af en toe wel op te concentreren als ik rustig ben.

Wat zwangerschapscursus betreft heb ik iets gezien gebaseerd op haptonomie. VK was er positief over en een vriendin die het ook gedaan heeft ook. Is 5 privé-bijeenkomsten met partner, 4 voor de
    bevalling en 1 erna. Denk dat we ons hiervoor gaan aanmelden. Wat gaan jullie doen?

Zal ook eens even ons lijstje weer plaatsen, met geslachten erbij. Bij ons blijft het een verrassing (hoewel ik ook al mensen heb gehoord die zeggen dat je het met de 20-weken echo sowieso ziet..?), maar ik vind het wel leuk om te zien wat het wordt bij degenen die het weten, toch?

14. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Uitgerekende datum:
    ♥ Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september
    ♥ Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september
    ♥♥ Liana84 - 30 jaar - 1e kindjes - 1 september
    ♥ Born2bemom - 29 jaar - 3e kindje - 1 september
    ♥ Innas - 32 jaar - 1e kindje - 2 september
    ♥ Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september
    ♥ Wiwi - 26 jaar - 1e kindje - 4 september
    ♥ MarlousAnne - 30 jaar - 2e kindje - 6 september
    ♥ Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september
    ♥ Debbie81 - 33 jaar - 2e kindje - 9 september

Vlindertjes
    Annejo - (6+5)

15. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ik jullie hier schandalig verwaarloosd heb :(
    sorry sorry sorry

First of al , zijn we trots te mogen vertellen dat we een meisje verwachten! :D

leuk dat steeds meer dames weten wat ze verwachten!
    En leuk dat er ook zijn die het nog niet willen weten.. man wat lijkt dat me moeilijk hahahaha

Hier voel ik de baby wel bijna elke dag en soms meerdere keren.:D Man kan het nog niet voelen.

Bij de eerste heb ik zwangerschapsyoga gedaan . Bij de tweede niks en nu ook weer niet. Wilde eigenlijk op zangles, maar vind het toch een beetje zonde van mn geld hahaha

Net een buikgriep gehad, niet zwangerschapsgerelateerd kotsen tijdens de zwangerschap. .. lekker weer!!
    Energieniveau blijft laag :(

Ik zal mn best doen een beetje gezelliger actiever te worden hier :D

16. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Vandaag 19 weken! En vanmiddag 20-weken echo :D
    Kan niet wachten!

Wie van jullie heeft deze al gehad? Of binnenkort? Ben zo benieuwd of alles goed is, en denk dat het ook allemaal weer wat meer binnenkomt als ik de baby weer een keer zie. Want omdat ik nog niet echt veel voel is het nog steeds een beetje onwerkelijk. Hebben ook zelf nog niks gekocht eigenlijk :( Krijgen wel al veel cadeautjes en spulletjes, da's dan wel weer leuk.

Herkenbaar? Of juist helemaal niet?

17. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanmiddag vk, volgende week pas 20wkn echo ...

Nog niet zoveel gekocht of in huis gedaan vind ik zelf... bij de oudste veeeel meer hahaha

18. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Echo was helemaal goed! Superblij mee!
    Kleine lag met z'n rug naar voren, waardoor we niet echt een mooie profielfoto hebben, maar alles wat gecontroleerd moest worden kon ze nakijken, en was allemaal goed. Daar gaat het om, dus erg fijn!

Geslacht is niet voorbijgekomen (tenminste heb niks gezien :D) dus blijft een verrassing. :)

19. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Afgelopen dinsdag controle vk gehad volgende week donderdag 20 weken echo. Ben ook echt benieuwd!!

20. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Fijn al die goede echo's! En leuk dat steeds meer geslachten bekend worden. Hier nu 19 weken en mijn buik is veel dikker als bij mijn eerste zwangerschap! 20 april de 20 weken echo.

Deel Deze Pagina