Annejo, vind het helemaal niet zo stom klinken hoor. Ik heb hetzelfde wat kwaaltjes betreft. Je weet dat de hoeveelheid kwaaltjes niks zegt over hoe het gaat met je zwangerschap, maar toch is het een soort geruststelling als je wel kwaaltjes hebt. Zo werkt dat voor mij tenminste wel. Heb niet echt positieve ervaringen met zwanger zijn en weinig kwaaltjes. Zal de lijst wel ff voor je aanpassen.
Uitgerekende datum: Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september Liana - 30 jaar - 1e kindje - 1 september Annejo - 26 jaar - 1e kindje - 1 september Innas - 32 jaar - 1e kindje - 1 september Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Afspraken: Patries - 13 januari - 1e echo GYN - 27 januari - echo VK Liana84 - 15 januari - 1e echo VK Sanne - 16 januari - 1e echo GYN Wonderbaby1 - 19 januari - 1e echo VK - 29 januari - intake VK Annejo - 19 januari - 1e echo Altijd handig zo'n lijstje om het overzichtelijk te houden! Als het aan mij ligt zijn er nog 4 meiden welkom, anders wordt het absoluut onoverzichtelijk!
Liana84 het is inderdaad een soort bevestiging krijgen dat ik wel echt zwanger ben en of alles wel goed gaat!! Heb daarom vanmorgen nog mijn laatste test gedaan eerst dacht ik oneee hij is lichter dan vorige week!! Maar 2 min later waren ze allebij even donker Mijn vriend zei, wees blij dat je niet meer kwaaltjes heb!! Me zus hing elke dag kotstend boven de wc! Dat wil jij toch ook niet!! Hihi Hij heeft groot gelijk maar toch Hoe hebben jullie t je vriend/man eigenlijk verteld? Die van mij geloofde me eerst niet pas na de bloedtest van de dokter
Ha meiden! Gefeliciteerd allemaal! Ik heb 25 december positief getest. Denk dat ik rond 6 september ben uitgerekend. Dit is mijn tweede kindje, de eerste is 18 maanden. Super spannend weer! 26 januari de eerste echo! Zo laat pas omdat we donderdag eerst voor 2,5 week naar Thailand gaan.. Oh en ik ben 30 jaar.
Welkom marlousanne!! Ooh fijn lkkr nog even op vakantie met dit koude weer!! En ook gefeliciteerd!! Lianne84 nog danku voor t aanpassen
@ Innas en Marlousanne; Welkom en gefeliciteerd! @ Annejo en Liana; Met betrekking tot de kwaaltjes herken ik ook hoor! Hier vandaag weer iets nieuws... Heel veel afscheiding! Ik doe morgen nog een digitale Clearblue om te zien of 2-3 veranderd is in 3+, daarna stop ik hoor! P.S. Stond net in de Zeeman met een ubercute pakje in mijn handen. Wil echter eerst weten of we een of twee kindjes verwachten en dan ga ik hem halen, haha!
Annejo, ik heb mijn vriend de test voor zijn neus gehouden. Hij heeft de hele avond 'dom' zitten doen: flauwe grapjes maken enzo. Was best geinig. Ach, zijn manier om het te verwerken. MarlousAnne, gefeliciteerd en welkom hier. Wat lekker dat je eerst nog op vakantie gaat! Zal je zo ff op de lijst zetten. Sanne, afscheiding heb ik ook heel veel. Best irritant. Ik zie ook zoveel leuke kleertjes, maar wil eerst een goede echo voordat ik iets mag kopen van mezelf. Jij hebt door de mmm natuurlijk een vergrote kans op een tweeling, of niet?
Uitgerekende datum: Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september Liana - 30 jaar - 1e kindje - 1 september Annejo - 26 jaar - 1e kindje - 1 september Innas - 32 jaar - 1e kindje - 1 september Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september MarlousAnne - 30 jaar - 2e kindje - 6 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Afspraken: Patries - 13 januari - 1e echo GYN - 27 januari - echo VK Liana84 - 15 januari - vroege echo VK Sanne - 16 januari - 1e echo GYN Wonderbaby1 - 19 januari - 1e echo VK - 29 januari - intake VK Annejo - 19 januari - 1e echo MarlousAnne - 26 januari - 1e echo Altijd handig zo'n lijstje om het overzichtelijk te houden! Als het aan mij ligt zijn er nog 4 meiden welkom, anders wordt het absoluut onoverzichtelijk!
Ik had gisteravond roze afscheiding!!! Bleeghh geen fijn gevoel...vanmorgen wel niks dus valt vast mee.. En ooh jaaa kleertjes!! Bij de hema hebben ze ook zulke leuke dingen!! Zelfs mijn vriend zei gisteravond, nu besef ik t nog nie echt maar als je een buikje begint te krijgen vast wel, en kan nie wachten om van die mini kleertjes te kopen En sorry innas!! Jij ook welkom natuurlijk
Iets verliezen dat op bloed lijkt is nooit fijn, ook al weet je dat het niks hoeft te betekenen. Wat leuk dat je vriend dat zei!
Hoop echt dat het nix betekent probeer er ook niet teveel over te stressen want da zal ook weer niet goed zijn.. Maar toch! Vandaag ook nog geen enkel steekje of iets gevoeld!! En me baas is op vakantie dus zit alleen in de winkel dus heb veeel te veel tijd om erover te denken en op internet te zoeken!! Vandaaaar dat ik hier zoveel te vinden ben Zit te denken wanneer het tegen me ouders te vertellen....dag voor eerste echo..off wachten tot na de echo... Ze wonen 200 km bij me vandaan dus ff heenrijden op avond is nie simpel hebben jullie het allemaal al verteld?
Hoi, Ik ben 1 sept uitgerekend. Andere topic is bijna niet bij te houden... dus als ik nog welkom ben....
Gefeliciteerd! Born2bemom En welkom wat mij betreft zeker!! Weet alleen nie hoe dat werkt met dat lijstje
annejo dat moet je echt zelf bedenken.. weten je ouders dat jullie ermee bezig waren? wij wachten tot na de echo. mijn vader is ook mn baas en mn collega komt 20 aug terug van verlof en ik zou met 34 weken 28 juli met verlof gaan. preciea de bouwvak.. ik wil dus eerst graag weten of het goed zit voordat ze zich zorgen gaan maken we werken met 4 dames in kapsalon en mijn vader en oom. dus dat wordt ontzettend vervelend voor ze hier vandaag precies 5 weken en de test zegt vanmiddag 3+
Wij hebben ook nog niets verteld. Ik wil eerst de echo afwachten.. Nog weekje geduld. En weet ook al de manier waarop we het gaan vertellen. Bij hema tompouche bestellen met foto en tekst Hoera wij worden papa en mama.. Ben zo benieuwd naar de reactie's!! Heb nog steeds bijna geen kwaaltjes.. Vind het gewoon raar idee. Volgens mij had ik dat de vorige keer ook. Maar vind het gewoon eng. Hopen dat het snel de 13e is..
Wij wachten ook de eerste echo af. Weet nog niet hoe wij het gaan vertellen. We verzinnen wel wat Welkom ook hier, Born2bemom!
Uitgerekende datum: Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september Liana - 30 jaar - 1e kindje - 1 september Annejo - 26 jaar - 1e kindje - 1 september Innas - 32 jaar - 1e kindje - 1 september Born2bemom - 29 jaar - 3e kindje - 1 september Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september MarlousAnne - 30 jaar - 2e kindje - 6 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Afspraken: Patries - 13 januari - 1e echo GYN - 27 januari - echo VK Liana84 - 15 januari - vroege echo VK Sanne - 16 januari - 1e echo GYN Wonderbaby1 - 19 januari - 1e echo VK - 29 januari - intake VK Annejo - 19 januari - 1e echo Born2bemom - 22 januari - 1e echo MarlousAnne - 26 januari - 1e echo Altijd handig zo'n lijstje om het overzichtelijk te houden! Als het aan mij ligt zijn er nog 2 meiden welkom, anders wordt het absoluut onoverzichtelijk!
Uitgerekende datum: Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september Liana - 30 jaar - 1e kindje - 1 september Annejo - 26 jaar - 1e kindje - 1 september Innas - 32 jaar - 1e kindje - 1 september Born2bemom - 29 jaar - 3e kindje - 1 september Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september MarlousAnne - 30 jaar - 2e kindje - 6 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Afspraken: Patries - 13 januari - 1e echo GYN - 27 januari - echo VK Innas - 13 januari - vroege echo VK Liana84 - 15 januari - vroege echo VK Sanne - 16 januari - 1e echo GYN Wonderbaby1 - 19 januari - 1e echo VK - 29 januari - intake VK Annejo - 19 januari - 1e echo Born2bemom - 22 januari - 1e echo MarlousAnne - 26 januari - 1e echo
Thx allemaal en ook welkom Born2beMom! Heb mijn echo nog even aan de lijst toegevoegd, over een weekje! Nu ik sinds gisteren weer aan het werk ben gaat de tijd eindelijk wat sneller. Hier nu echt misselijk, gisterochtend overgegeven nadat ik met een nuchtere maag was gaan douchen (doe ik altijd na het opstaan), bweh, nu neem ik als ik nog in bed lig een cracker (tip van schoonzus) en gaat 't goed. Verder eet ik zo ongeveer de hele dag door kleine dingen, anders word ik echt misselijk. Ook continu oprispingen en boertjes enz... erg vervelend. Hebben jullie ook zo het gevoel dat iedereen aan je kan zien dat je zwanger bent? Collega's hebben gelukkig niks door... We hebben het ouders en broers & zussen wel al verteld, met Kerst, paar dagen nadat we het wisten. Vonden het wel een erg mooie gelegenheid en ook lastig om hele middag/avond samen te zijn en niks te zeggen. Reageerden allemaal erg leuk! Veel vriendinnen weten het ook al, ook omdat enkele daarvan ook zwanger zijn, dan is het wel leuk om ervaringen uit te wisselen. Het voelt voor mij nu ook gewoon goed, half jaar geleden vroege MK gehad, toen voelde het op een of andere manier niet goed en durfde ik niet echt enthousiast te zijn. Nu dus wel, maar ik laat me nog niet gaan met kleertjes kopen enzo, eerst volgende week een goede echo hopelijk! Ben dan 7+2, dus als het goed is een kloppend hartje.... spannend!
Jaa ze weten dat we ermee bezig waren en hoe weet ik ook al! Je hebt van die leuke mokken van blond amsterdam met opa en oma er op! Die wou ik inpakken en dan geven maar ze denken nogsteeds dat ik geopereerd ga worden en dat ik dan een week in de ziektewet zou zitten! vanaaf is met vriendlief bespreken! Miss dat de operatie maar laten "verplaatsen" naar een week later in hun agenda! maar denk niet dat me ma daar in trapt