Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties! Ga de ipad vdaag thuislaten dan kan ik me ergens anders op concentreren ipv elke x te zoeken! Hoop ook op een plakbeeb..ma zullen zien allemaal een super fijne dag!!
annejo dat is idd wel slim.. en zo min mogelijk hier op zp want anders denk je er ook steeds aan. het gaat goed komen hoor!! in sept een mooi kindje voor jullie debbie jeetje hier 2 mk gehad en dat is wel echt niet leuk en maakt het begin vooral erg spannend he.. hoop en duim voor je dat t goed blijft gaan en dat jullie zoon? een broertje of zusje mag krijgen!!
sanne bah vervelend dat je al misselijk bent maar opzich ook hierdoor merk je echt dat je zwanger bent he.. ik was bij beide echt ziek ook ben benieuwd nu.. marlousanne wat fijn dat je alvast hebt kunnen spieken!! ideaal innas fijn dat je vriend lekker gekookt heeft! even lekker van profiteren! hier last van mn darmen. heel prettig haha ik zit bij korfbal en gister vervanging geregeld. ben gewoon heel snel bekaf en vind t ook niet fijn om nu flink te rennen enzo ben dan bang dat dat niet goed is. volgende week nog even kijken hoe of wat en dan die week erop echo dus nog 1 weekje iets verzinnen.
He eigenlijk best iets vreemds haha.. Iedereen heeft altijd last van ochtendmisselijkheid, maar ik dus van avondmisselijkheid. Gister en eergister ook al het geval en nu gewoon weer. Hebben er hier misschien nog meer last van??/
Ik heb wel af en toe van die misselijkheidsgolven. Ook niet perse in de ochtend. Maar het trekt gelukkig altijd snel weer weg.
Hee dames! Tis moeilijk om hier weg te blijven gister met vriendlief gepraat en ben gestopt met zoeken!! Neem een afwachtende houding aan en hoop dat ik een van de zoveel vrouwen ben waar bruin bloed normaal is en is t niet dan heeft t zo moeten zijn! Ooh misselijkheid bij mij soms ook savonds! maar als ik iets eet is t sneller weg miss helpt dit bij jou ook!
Gratis Why's Zwangeragenda | Baby-Dump is een gratis 9 maanden agenda! is wel een leuke voor niks haha annejo goedzo.. wel makkelijker gezegd dan gedaan maar proberen kun je altijd he.. ik heb dat bij al me zwangerschappen gehad bruin verlies, nu ook voor nod tot een dag of 4 na nod toen is het volledig gestopt. hopelijk maak je je dan minder zorgen
@ Debbie; Die extreme moeheid is zoooo herkenbaar. Lig hier afgelopen week om half 9 gewoon knock out! Vanavond een personeelsfeest tot 23.00, dus ben benieuwd hoe ik dat ga volhouden! @ Annejo; Goede spirit denk ik. Je echo is gelukkig ook al snel. @ Patries; Die misselijkheid is bij mij ook op alle mogelijke tijdstippen op de dag. Heb het nu ook. Voel het gewoon zuur zijn daarbinnen, haha. @ Wonderbaby; Leuke agenda! Ga hem zeker bestellen na mijn eerste echo!
Hier ook hele dag door misselijk! Iets eten helpt mij ook. Daardoor wel hele dag door kleine beetjes aan t eten terwijl ik eigenlijk weinig trek heb. Ook extreem moe, om 21u in bed en sinds gister ook nog snip verkouden. Weerstand is natuurlijk stukje lager. Hopelijk wordt t langzaam beter voor ons allemaal!
Annejo, wat goed van je! Nog effies en dan heb je echo. Moeheid, daar heb ik ook best wel last van. Gisteren avond moest ik trainen en ik was zo moe dat ik me er eigenlijk niet toe kon zetten. Toch wel gegaan, want kan niet zomaar afzeggen. Moet zeggen dat het me een flinke energieboost heeft gegeven. Als ik op de bank zit, word ik alleen maar vermoeider.
Moest ff bijlezen.. Afgelopen dagen ook behoorlijk misselijk geweest, maar dat kwam door voedselvergiftiging. Bijna 2 dagen in t ziekenhuis gelegen met een hoop extra vocht. Maak me nu wel zorgen over ons kleintje 😞 Dokter zei iig dat alles nog wel positief testte, maar toch.. Nu heel de tijd steekjes in m'n buik
Och lieve Wiwi, wat ontzettend heftig! Hoe voel je je nu lichamelijk? Kan me voorstellen dat je je druk maakt over je kleintje, zeker zo in het prille begin. Die steekjes lijken me een goed teken. Heb ik ook vaak last van. Je bm wordt groter.
Vooral heel moe nu.. Maar dat heeft dan twee oorzaken nu hoop ik. Bedankt, hoop dat t dat is.... Maar ja t kleintje is nu nog zo zwak 😞.. Over 2 weekjes weten we meer..
gods das ook niet niks wiwi hoe heb je dat opgelopen of weet je dat niet? kleintje krijgt nog niks binnen via jou dus das een fijn idee!
liana ik maak me zorgen om incognito uit t andere topic jij? normaal post ze vaak en nu na echo nog niks?!
@ Wiwi; He wat rot zeg! Nu al een beetje beter? Hier vanavond veel buikpijn gehad op het personeelsfeest. Denk dat het komt door mijn strakke broek (laatste tijd vaak alleen treggings gedragen). Lig nu op bed en voel het niet meer. Herkenbaar?
Dat had ik ook ja, maar zie net gelukkig dat ze heeft gereageerd en dat alles godzijdank goed is. Zat gisteren al de hele tijd te kijken of ze wat had gepost