Uitgerekend rond 1 september '15

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sannee006, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annejo

Annejo Niet meer actief

Oei wiwi!! Veel beterschap!! En zal vast niks zijn met je beeb!! ookal duurt 2 weken nog lang!

buikpijn ook nooit fijn!! hier vandaag opeens ook geen steekjes meer maar alsof ik ongesteld moet worden!!verder is alles nogsteeds zelfde..bruinverlies blijft..nog 2 daagjes en ik weet meer!!

2. Annejo

Annejo Niet meer actief

Heb de moed al verloren.. Heb echt steken in me buik en ben al 5 hele dikke slierten donkerrood bloed verloren (sorry fijne omschrijving) ben benieuwd wat ze morgen nog ziet..hoop dat we snel verder kunnen!!

Hoop dat bij jullie alles nog goed is :) en geen rare toestanden als bij mij! Hoop echt dat jullie allemaal fantastische wondertjes mogen verwelkomen in september :)

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ohnee toch annejo!!! :( geef de moed nog niet op wie weet zit t toch goed! ik duim voor je morgen

4. Wiwi

Wiwi Lid

18 dec 2014
    28
    0
    1
    Ohh annejo toch!! Hopelijk gewoon een kleine bloeding in je baarmoedermond ofzo.. Daar zetten de aderen zich nu toch meer op om bloed rond te pompen?! Ik hoop dat alles toch goed gaat! Sterkte.

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ah Annejo, lieverd, snap dat je de moed bent verloren. Dat zou ik ook hebben als ik slierten bloed ging verliezen. Maar het hoeft niet perse wat te zeggen. Een vriendin van mij heeft bij 2 van haar zwangerschappen bloedverlies gehad en bij beide uiteindelijk niks aan de hand. Knuff.

6. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ Annejo; Wat ontzettend rot meid! Heel veel succes met de echo vandaag!

Wie is de volgende met een echo??

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    annejo hoe is t nu? hoelaat heb je de echo?

zijn jullie ook zo moe? ik ben echt zooo moe kan wel de hele dag slapen als ik eraan toe zou geven.. heb ook hoofdpijn en last van mn darmen en borsten verder niks, jullie?

8. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beetje lang afwezig geweest en dan lees ik dit... wat vreselijk spannend in de negateve zin zeg, annejo... sterkte en hopelijk is het minder erg dan je denkt...

Hier ook zooo moe... en dat is best lastig met 2 kleine kindjes om je heen... wordt er ook niet echt vrolijker van...

9. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Veel succes met je echo Annejo! Hopelijk toch nog goed nieuws!

En erg herkenbaar Wonderbaby, zo moe! Afgelopen 4 dagen veel aan toegegeven, was wel ff nodig. Thuis op de bank veel geslapen. Ook snipverkouden trouwens.
    Vandaag wel weer aan het werk en nu gaat het wel.

Hier morgenmiddag de 1e echo! Zo benieuwd! :)

10. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend morgen, succes Inas!

11. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Hier ook morgenmiddag de 1e echo!!

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    spannend innas en patries!! duim voor jullie allebei!! 🍀�🍀🍀

fijn dat jullie die moeheid herkennen! fijn om allemaal in hetzelfde schuitje te zitten ;)
    ik heb ook gelezen dat wanneer je zwanger bent, je lichaam harder werkt dan wanneer je gewoon een hele dag werkt!

13. Annejo

Annejo Niet meer actief

Hee heb vanmorgen het vruchtje verloren.. :( al veel om gehuild maar nu gaat t beter....Verlies nog wat bloed dit kon nog 10 dagen duren.. Verder was mijn baarmoeder schoon zei de gynacoloog.. Had 2 opties of gelijk verder en beginnen met clomid 150 en als dit niet werkte dan opereren. Of eerst opereren, (eileidersdoorspuiten, baarmoeder onderzoek en alle cystes weghalen.. Want die blijven aanwezig..) Dus word dus het laatste.. 22 jan mag ik al.. En dan zien we wel..

Allemaal heel veel succes met jullie zwangerschap!! Ik ga hier even wegblijven:)

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ohnee toch :(:( heel veel sterkte een succes met de operatie ik duim dat je snel zwanger mag zijn!!! heel oneerlijk :(

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ah nee, lieve meid! :(
    Ik had op een ander bericht gehoopt. Heel veel sterkte en succes met de operatie.
    Knuff!

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Spannend Patries en Innas. Ik volg jullie donderdag met een echo. Hoop op mooie kloppende hartjes.

17. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    ah annejo wat erg!!

Heel veel sterkte en succes met de operatie!!

18. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Liana worden effe spannende dagen. Heb er wel een goed gevoel bij. Hopelijk voor ons allemaal. Heb nu al meer kwaaltjes dan de vorige keer. Al paar dagen enorm misselijk de gehele dag door, slecht slapen doe ik al vanaf het begin. Borsten doen al ontzettend zeer. En dit is ongeveer vanaf vrijdag allemaal verergerd. Nu voel ik me tenminste wel echt zwanger!! Nu morgen nog goede echo..

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik voel me dus vaak niet zwanger. Dat baart me ook zo'n zorgen. Terwijl ik wel een goed gevoel bij deze zwangerschap heb. Kwaaltjes hoeven ook niks te zeggen. Heb verhalen gehoord van dames die ontzettend veel kwaaltjes hadden en waarbij het toch mis was.
    We hopen gewoon op mooie echo's!

20. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    ***Ledenstop***

Uitgerekende datum:
    Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september