Oei wiwi!! Veel beterschap!! En zal vast niks zijn met je beeb!! ookal duurt 2 weken nog lang! buikpijn ook nooit fijn!! hier vandaag opeens ook geen steekjes meer maar alsof ik ongesteld moet worden!!verder is alles nogsteeds zelfde..bruinverlies blijft..nog 2 daagjes en ik weet meer!!
Heb de moed al verloren.. Heb echt steken in me buik en ben al 5 hele dikke slierten donkerrood bloed verloren (sorry fijne omschrijving) ben benieuwd wat ze morgen nog ziet..hoop dat we snel verder kunnen!! Hoop dat bij jullie alles nog goed is en geen rare toestanden als bij mij! Hoop echt dat jullie allemaal fantastische wondertjes mogen verwelkomen in september
Ohh annejo toch!! Hopelijk gewoon een kleine bloeding in je baarmoedermond ofzo.. Daar zetten de aderen zich nu toch meer op om bloed rond te pompen?! Ik hoop dat alles toch goed gaat! Sterkte.
Ah Annejo, lieverd, snap dat je de moed bent verloren. Dat zou ik ook hebben als ik slierten bloed ging verliezen. Maar het hoeft niet perse wat te zeggen. Een vriendin van mij heeft bij 2 van haar zwangerschappen bloedverlies gehad en bij beide uiteindelijk niks aan de hand. Knuff.
@ Annejo; Wat ontzettend rot meid! Heel veel succes met de echo vandaag! Wie is de volgende met een echo??
annejo hoe is t nu? hoelaat heb je de echo? zijn jullie ook zo moe? ik ben echt zooo moe kan wel de hele dag slapen als ik eraan toe zou geven.. heb ook hoofdpijn en last van mn darmen en borsten verder niks, jullie?
Beetje lang afwezig geweest en dan lees ik dit... wat vreselijk spannend in de negateve zin zeg, annejo... sterkte en hopelijk is het minder erg dan je denkt... Hier ook zooo moe... en dat is best lastig met 2 kleine kindjes om je heen... wordt er ook niet echt vrolijker van...
Veel succes met je echo Annejo! Hopelijk toch nog goed nieuws! En erg herkenbaar Wonderbaby, zo moe! Afgelopen 4 dagen veel aan toegegeven, was wel ff nodig. Thuis op de bank veel geslapen. Ook snipverkouden trouwens. Vandaag wel weer aan het werk en nu gaat het wel. Hier morgenmiddag de 1e echo! Zo benieuwd!
spannend innas en patries!! duim voor jullie allebei!! 🍀�🍀🍀 fijn dat jullie die moeheid herkennen! fijn om allemaal in hetzelfde schuitje te zitten ik heb ook gelezen dat wanneer je zwanger bent, je lichaam harder werkt dan wanneer je gewoon een hele dag werkt!
Hee heb vanmorgen het vruchtje verloren.. al veel om gehuild maar nu gaat t beter....Verlies nog wat bloed dit kon nog 10 dagen duren.. Verder was mijn baarmoeder schoon zei de gynacoloog.. Had 2 opties of gelijk verder en beginnen met clomid 150 en als dit niet werkte dan opereren. Of eerst opereren, (eileidersdoorspuiten, baarmoeder onderzoek en alle cystes weghalen.. Want die blijven aanwezig..) Dus word dus het laatste.. 22 jan mag ik al.. En dan zien we wel.. Allemaal heel veel succes met jullie zwangerschap!! Ik ga hier even wegblijven
ohnee toch heel veel sterkte een succes met de operatie ik duim dat je snel zwanger mag zijn!!! heel oneerlijk
Ah nee, lieve meid! Ik had op een ander bericht gehoopt. Heel veel sterkte en succes met de operatie. Knuff!
Liana worden effe spannende dagen. Heb er wel een goed gevoel bij. Hopelijk voor ons allemaal. Heb nu al meer kwaaltjes dan de vorige keer. Al paar dagen enorm misselijk de gehele dag door, slecht slapen doe ik al vanaf het begin. Borsten doen al ontzettend zeer. En dit is ongeveer vanaf vrijdag allemaal verergerd. Nu voel ik me tenminste wel echt zwanger!! Nu morgen nog goede echo..
Ik voel me dus vaak niet zwanger. Dat baart me ook zo'n zorgen. Terwijl ik wel een goed gevoel bij deze zwangerschap heb. Kwaaltjes hoeven ook niks te zeggen. Heb verhalen gehoord van dames die ontzettend veel kwaaltjes hadden en waarbij het toch mis was. We hopen gewoon op mooie echo's!
***Ledenstop*** Uitgerekende datum: Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september Liana - 30 jaar - 1e kindje - 1 september Innas - 32 jaar - 1e kindje - 1 september Born2bemom - 29 jaar - 3e kindje - 1 september Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september Wiwi - 26 jaar - 1e kindje - 4 september MarlousAnne - 30 jaar - 2e kindje - 6 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Afspraken: Patries - 13 januari - 1e echo GYN - 27 januari - echo VK Innas - 13 januari - vroege echo VK Liana84 - 15 januari - vroege echo VK Sanne - 16 januari - 1e echo GYN Wonderbaby1 - 19 januari - 1e echo VK - 29 januari - intake VK Born2bemom - 22 januari - 1e echo Wiwi - 22 januari - 1e echo MarlousAnne - 26 januari - 1e echo Vlindertjes Annejo - (6+5)