Annejo mocht je dit nog lezen, heel veel sterkte!! Patries Succes morgen! Heb het altijd enigszins benijd het uitblijven van kwalen... Mn bekken begint steeds sneller te protesteren, ben de hele dag door misselijk en moe.. erger dan bij beide andere zwangerschappen...
Dankjewel lieve allemaal voor jullie steun!! Doet goed En bij jullie gaat dat allemaal lukken!!!! Allemaal heel veel succes met jullie eerste echos ben heel benieuwd zag t vandaag even niet meer zitte..maar nu gaat t wel weer het gebeurd niet voor niets en ben blij dat t vanzelf gegaan is! Ik zal nog af en toe spieken hier hoor
Oh nee, las t zojuist pas Annejo! Wat ontzettend balen dat t mis is gegaan! :x Super dat je er nu zo op reageert en dat je t zo kunt bekijken, het heeft nu niet zo mogen zijn, maar komt zeker een keer goed!! Veel sterkte, en veel succes met het vervolg!
Oh annejo, wat vreselijk 😞! Veel sterkte met t verwerken en de kijk operatie! Daarna met volle vertrouwen op naar t wondertje!!
Mij maakt het uitblijven van kwalen juist heel onzeker. Niet dat ik om kwalen zit te springen natuurlijk, maar ik heb niet echt positieve ervaringen met zwanger zijn en weinig kwalen.
Pff ben zo zenuwachtig voor vandaag. Vl ook al. Weinig geslapen vanacht. Nog uurtje of 9 geduld hebben..
@ Annejo; Knap van je dat het al wat beter gaat! Desondanks nog veel sterkte de komende tjd. @ Patries en Innas; Heel veel succes en plezier vandaag. We wachten met spanning jullie uitslagen af! Met betrekking tot kwaaltjes... Die heb ik genoeg! Vannacht ook weer zo beroerd geweest. Nu weer iets beter dus op naar mijn werk, bleeh!
Ik zag trouwens dat ik van het lijstje ben afgevallen.... wie heeft er nog meer heel erg last van dromen..... Ik nu 3 nachten achter elkaar...echt verschikkelijk...pff
Innas en Patries, ik hoop dat jullie echo's goed zijn! Debbie, zal je er weer even op zetten als je even nog een keer je gegevens door wilt geven. Geen idee wat er mis is gegaan. Ik droom de laatste nachten ook weer heel realistisch. Bedenk me maar dat het erbij hoort.
Net terug van de VK: hele mooie echo gehad! Zo bijzonder! Beebje ligt pcies op schema voor 7 wkn en t hartje klopte sterk! We zijn zo blij!! Hoe ging t bij jou Patries?
Dank jullie wel! Leuk om het hier te delen. Jij ook gefeliciteerd Patries, super! Hierbij ook onze eerste echo. 11 feb mogen we weer naar de VK voor intake en termijnecho. Om 8.00u s ochtends, da's wel fijn! Kon vandaag nergens anders aan denken, haha!