***Ledenstop*** Uitgerekende datum: Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september ♥ Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september Liana - 30 jaar - 1e kindje - 1 september ♥ Innas - 32 jaar - 1e kindje - 1 september Born2bemom - 29 jaar - 3e kindje - 1 september ♥ Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september Wiwi - 26 jaar - 1e kindje - 4 september MarlousAnne - 30 jaar - 2e kindje - 6 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Debbie81 - 33 jaar - 2e kindje - 9 september Afspraken: Liana84 - 15 januari - vroege echo VK Sanne - 16 januari - 1e echo GYN Wonderbaby1 - 19 januari - 1e echo VK - 29 januari - intake VK Born2bemom - 22 januari - 1e echo Wiwi - 22 januari - 1e echo MarlousAnne - 26 januari - 1e echo Patries - 27 januari - echo VK Innas - 11 februari - termijnecho en intake VK Vlindertjes Annejo - (6+5)
Hoop het ook Liana.. Het was echt bijzonder hoor. Gyn was ook heel enthousiast en leefde echt mee. Had andere gyn omdat die van mij tot half februari vol zat. Maar deze was ook een vrouw en super aardig. Wat een verschil kwa echo was dit met de vorige keer. Vl zag je helemaal blij worden. Was super lief om te zien.
Wat leuk Patries! We zullen het morgen zien, of ik ook een hartje voor mijn naam mag zetten. Knijp 'm behoorlijk.
Wat fijn al die goeie echo's!! Ben echt blij voor jullie!! En liana!! Bij jou gaat dat hartje er vast ook zijn!! Maar Logisch dat j m knijpt!! Maar meis komt goed!! Nog dankjewel voor al jullie lieve reacties! Doet goed Hier gaat wel zit me vol te proppen met alle koekjes en chocola die ik kan vinden! Gister naar me moeder in nl gereden om lekker te janken en praten! En ben er achter gekomen dat ze 5 miskramen heeft gehad..pff
@ Liana; Ik herken je spanning hoor.maak mezelf al een hele week gek met het idee dat het misschien wel helemaal niet goed os. Kunnen niks anders doen als afwachten. Hoe laat moet je? @ Innas en Patries; Wat een verschil he tussen jullie echo's! Beide heel bijzonder.
Lieve Annejo, verwen jezelf maar lekker met al die lekkere dingen. Fijn dat je met je moeder hebt kunnen praten en bij haar uit hebt kunnen huilen. Heftig zeg, dat je moeder 5 mk's heeft gehad. Knuffel voor jou. Wat de echo betreft: we kunnen inderdaad toch niks anders doen dan afwachten. Gelukkig mag ik al om 9u, dus dat is mooi op tijd. Het spreekuur begint ook om 9u, dus zal gelijk aan de beurt zijn.
Dames.. Heb een vraagje, als ik m'n broek aan heb dan ben ik zo misselijk en opgeblazen.. Als ik m los doe is t al veel minder.. Hebben er meer dames hier last van?
Wonderbaby, goed bezig!! Wiwi, ik ben wel steeds meer misselijk, maar heb nog geen last van knellende broeken gelukkig.
Ben wel heel erg misselijk ben zelfs gisteren naar huis gekomen omdat het niet meer ging. Maar knellende broek geen last van. De misselijkheid is op dit moment enorm erg, slapen ook. Gisteravond om 7 uur lag ik al te slapen en vanmorgen om half 6 wakker. Dag ervoor ook al. Zo erg heb ik het de vorige keer niet gehad nog niet eens 1/3. Zo meteen naar de tandarts met een ziek gevoel. Liana heel veel succes voor straks! Ga voor je duimen! !
Even snel een berichtje. Ben volledig in shock: ER ZITTEN TWEE KINDJES IN MIJN BUIK. Ben hartstikke blij natuurlijk, maar wat een schok, haha. Beebjes zijn allebei 1 cm en hebben een goede hartslag, dus dat is heel hoopvol. 28 januari weer een echo en als die goed is word ik doorgestuurd naar de gyn in het zkh. Man wat een verrassing.
Wow Liana!! Wat een verrassing!! Super dat alles goed is, en dan zijn het er ook nog 2!! Mijn vriend heeft wel regelmatig gezegd dat 'ie dat heel erg leuk zou vinden, en de VK heeft goed rondgekeken, maar hier zit er maar 1. Ik had ook gezegd dat die kans natuurlijk heel erg klein zou zijn... En dan zijn het er bij jou gewoon 2! Komt het voor in je familie? Maar leuk zeg! Gefeliciteerd!
Ik heb dat ook, niet dat het echt knelt, maar zit gewoon niet fijn, dus vaak knoop los en riem 1 (of 2) gaatjes losser.
liana ik ken wel best wat mensen met een tweeling en die zeggen allemaal dat je eigenlijk allemaal met een tweeling zou moeten beginnen. de meeste hebben een tweeling als laatste gehad en vonden dat zo fantastisch dat dat bij volgende kindjes ook een super ervaring zou zijn geweest en Veel rustiger erin zouden hebben gestaan. echt geweldig voor jullie!!