@ Liana; Wauw wat een leuk nieuws! Wat vind manlief er van? Door al die goede echo's krijg ik helemaal de bibbers voor morgen. Hoop zo dat ik mag aansluiten bij jullie!
Ook hier een goede echo gehad vandaag! Baby is een dwarsligger, want was aan het wiebelen. Uiteindelijk toch een mooie hartslag in beeld gekregen! Is 1,2 cm en daarmee precies op termijn. Op 3 februari de termijnecho en verloskundige moet ik nog bellen. Dadelijk lekker uit eten om het te vieren!
Yeeeh Sanne, gefeliciteerd!!! Mooie echo ook! Mijn vriend is ook wel heel blij hoor. Hij zei gisterenavond dat het al wat meer geland was. Bij mij op zich ook wel. Hoop gewoon dat het goed blijft gaan en dat ze lekker allebei blijven zitten.
***Ledenstop*** Uitgerekende datum: ♥ Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september ♥ Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september ♥♥ Liana84 - 30 jaar - 1e kindjes - 1 september ♥ Innas - 32 jaar - 1e kindje - 1 september Born2bemom - 29 jaar - 3e kindje - 1 september ♥ Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september Wiwi - 26 jaar - 1e kindje - 4 september MarlousAnne - 30 jaar - 2e kindje - 6 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Debbie81 - 33 jaar - 2e kindje - 9 september Afspraken: Wonderbaby1 - 19 januari - 1e echo VK - 29 januari - intake VK Born2bemom - 22 januari - 1e echo Wiwi - 22 januari - 1e echo MarlousAnne - 26 januari - 1e echo Patries - 27 januari - echo VK Liana84 - 28 januari - echo VK Innas - 11 februari - termijnecho en intake VK Vlindertjes Annejo - (6+5)
wauw Liana>>een 2 ling dat is een verrassing!! Mn man roept het hier ook regelmatig. Dadelijk zitten er 2 in... Hoop het hier ergens niet want dan hebben we toch echt een logistiek probleempje . In de auto past het niet wat we hebben maar een klein karretje een twingo 3 deurs met maar 2 zitplaatsen achterin. En onze kleine man zal zn grote kamer af moeten staan want ik de kleine baby kamer past geen 2-ling.. We zullen zien. Het zal met zo'n vaart niet lopen denk ik. hier zit ik de dagen af te tellen voor de echo. Hopelijk kan ik over anderhalve week hier ook melden dat we een hartje gezien hebben!! Dat wachten is echt slopend. Hier ook moe en opgeblazen buik vooral aan het einde van de dag. Nog niet echt knellende broeken wel moet mn riem een gaatje losser nu.
Debbie, het was inderdaad een complete verrassing dat er twee beebjes in mijn buik zitten. Maar zijn er nu wel heel blij mee hoor. Hoop dat ze netjes allebei blijven zitten en dat er over anderhalve week nog steeds 2 beebjes te zien zijn. Voordat je het weet is die anderhalve week voorbij!
Succes wonderbaby! Hier vanmorgen lichte bruinige afscheiding. Daarna niet meer. Moet ik me druk maken? 1e echo was wel met kloppend hartje nu volgende week dinsdag weer nieuwe echo
dankjewel sanne en patries ik ben zo zenuwachtig!! hoop zo op een kloppend hartje 🙏 patries ik zou me geen zorgen maken bij bruin verlies. das oud en misschien van grote boodschap vaatje geknapt wat nu pas naar buiten komt ofzo
Succes vandaag Wonderbaby!! Een beetje lichte bruinige afscheiding zou ik me geen zorgen om maken Patries, is het daarbij gebleven?
Ja het was ook maar 1 keer vanmorgen. Daarna totaal nergens meer last van gehad. Heb nog steeds me normale klachten haha
Gefeliciteerd wonderbaby!! Prachtige echo, zelfs ik kan hier wat in zien 😜 en dat is wel bijzonder