Uitgerekend rond 1 september '15

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sannee006, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Yes :D

Patries, had het ook al in het andere topic geschreven, maar een beetje bruinverlies kan geen kwaad. Duidt op oud bloed. Ik heb het ook anderhalve dag gehad vorige week. De angst is dan dat het over gaat in rood bloed, maar dat was bij mij niet het geval. Dus dikke kans dat dat bij jou ook zo is.

2. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ Wonderbaby; Super! Mooie echo!

@ Patries; Zou me ook geen zorgen maken hoor! Als het mis was zou je veel meer problemen moeten hebben. No worries! :)

Hier dadelijk bij de Prenatal onze kinderstoel ophalen!
    Kregen we van mijn oma cadeau omdat hij nu in de aanbieding was.
    Zijn jullie al aan het shoppen?

3. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Thanx allemaal

Toen ik net thuis kwam van het werk toch weer wat bruine afscheiding gehad. Maar nadat ik net gedouched was weer helemaal niets. Maar net als Liana vorige week al zei ik houd vast aan het kloppende hartje wat we hebben gezien. Ik heb de verloskundige ook een mail gestuurd en die zei dat het zelfs nog een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. En dat oud (bruin) bloed niet zo heel ernstigs is. Dus hou ik me wel een beetje aan vast. Heb voor de rest ook geen andere klachten. Heb wel wat buikpijn maar dat zijn echt mijn darmen. Vanwege obstipatie. Heb ik altijd al.

Wonderbaby een super mooie echo!!

4. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    8 weken vandaag, joehoe! :D

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    precies een week verder dan mij innas! ik 7 weken vandaag! :D

patries hoe is t nu nog wat bruin verlies gehad?

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jeeeeh Innas, hier ook 8 weken.

Patries, bruin bloed is inderdaad niet erg. Maar goed, dat kun je weten, toch maakt het je onzeker. Hier ook last van mijn darmen en dat is echt een ander gevoel dan in je bm. Komt vast goed meid!

Sanne, wat leuk dat jullie een kinderstoel hebben gekregen van je oma!
    Wij zijn al wel wat rond aan het kijken, maar hebben nog niet echt veel gekocht. Doen we wel als we uit de grootste gevarenzone zijn.

7. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    wonderbaby: vanmorgen bij de ontlasting weer wat bruine afscheiding maar ja ging weer niet van harte. en daarna niks meer. Tijdens plassen nergens geen last van. Dus weer nu eigenlijk zeker dat het tijdens druk zetten is. Dat is toch raar?

Liana: Ja ik maak me dan ook echt meteen druk met bruin bloed. Maar zoals ik net bij wonderbaby al zei het is alleen bij druk zetten. Slapeloosheid, misselijkheid en pijnlijke borsten is niet minder. Dus maak me op het moment niet zo super druk meer. Anders wordt ik gek van de stress. Heb wel even voor mezelf gezegd dat ik op het werk rustiger aan moet doen en ff minder moet tillen. Krijg dan best wel krampen af en toe. Als ik gewoon normale dingen doe gaat het gewoon goed. Gelukkig snappen mijn collega's het wel. En houden dan ook rekening met me.

Nog weekje tot volgende echo. Was het maar al zover. Dan weet ik of het nog goed zit.

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    kan best zijn dat t door de druk idd komt en dat t nog van de innesteling is! wanneer heb je echo?

sanne das leuk zeg een kinderstoel van je oma!

hier was ik vandaag moeeee haha precies zoals t er staat ;) morgen moet ik weer korfballen ben benieuwd! hopelijk weer wat energie ervoor

gaan jullie een geslachtsbepaling laten doen?

9. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK ga los na de eerste echo, heb wel al 1 pakje gekocht die ik voor weinig tegen kwam. Kon het niet laten. Mn handen jeuken om meer te kopen. Als alles goed gaat dan ga ik naar de 9 maanden beurs en ga daar flink shoppen en als de 1e echo goed is mogen van mn ouders een wiegje bestellen is nu in de aanbieding bij de babydump. een reiswieg met standaard. Met mn zoontje vond ik dat niet nodig maar nu lijkt me dat wel handig, zeker zo'n reiswiegje wat gewoon in de box gezet kan worden lijkt me ideaal.

zal eff kijken of ik een link kan vinden van het reiswiegje wat we hopelijk einde van volgende week kunnen bestellen.

dit wiegje willen we graag
    Shnuggle Draagwieg Compleet Ivory | Shnuggle Draagwieg Met Kap | Baby-Dump

en de standaard
    Shnuggle Wieg Standaard Inklapbaar Wit | Shnuggle Draagwieg Met Kap | Baby-Dump

Bijgevoegde bestanden:

• pakje.jpg
      pakje.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,8 KB
      Weergaven:
      3
  10. Wiwi

Wiwi Lid

18 dec 2014
    28
    0
    1
    Kloppend hartje gezien 😊

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      2
  11. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd WiWi

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    super wiwi!!

en debbie wat een schattig pakje.. soms moet je ff wat kopen he :p

13. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ Wiwi; Gefeliciteerd!

Ik moet vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige, dus ben benieuwd! Zou leuk zijn als ze weer een echo maken, want kunnen we zien of de smurf is gegroeid in een week tijd!

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hoe was het sanne?

15. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Het was voornamelijk een kennismakings- en informatief gesprek.
    Ze hebben uitleg gegeven over de prenatale screening en zaken die ik nu allemaal moet regelen.
    Ook even bloeddruk en gewicht en vervolgafspraken gemaakt.
    Ik en manlief hadden er gelukkig wel een goed gevoel bij! :)

16. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Ha meiden! Ik ben terug uit thailand èn vandaag de 1e echo en intake gehad! Alles zag er top uit, dus we zijn blij!

Gaat met iedereen alles goed?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,7 KB
      Weergaven:
      1
  17. Wiwi

Wiwi Lid

18 dec 2014
    28
    0
    1
    Mooie echo!! Genoten in Thailand?!

Misselijkheid lijkt hier steeds erger te worden. Gister heel de dag niks kunnen doen 😞

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    super fijn marlousanne! Hoe was het in Thailand?

sanne fijn dat jullie een goed gevoel erbij hadden!

wiwi vervelend zeg dat je steeds misselijker word!

willen jullie ook graag alweer een echo? haha ik ben nu wel echt onzeker moet ik zeggen

19. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Net weer een mooie echo gehad. Hartje klopte nog super mooi! Nu 20 februari de termijnecho!

Bijgevoegde bestanden:

20. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen 1e echo. Word ook steeds misselijker. meestal de hele ochtend. als ik constand wat te eten bij de hand heb dan gaat het wel.

Deel Deze Pagina