Wij hadden met 13 weken een pretecho in Belgie bij n vrouwtje met veel nieuwe apperatuur etc.. was echt super mooi! Ze zei dat ze duidelijk kon zien dat het een jongetje was, wij hartstikke blij natuurlijk, ook dat ze dat al kon zien! Maar ik vroeg me af of er meer mensen waren die t geslacht toen al wisten en waarbij dit niet meer veranderd is. Ik hoor dat als ze bij 13 weken een meisje zeggen dat t nog wel eens kan veranderen maar dat dat bij jongetjes minder vaak voorkomt. Ik hoop natuurlijk dat t zo blijft, we zijn al volop aan t shoppe, vooral mn moeder kan niet stoppen hahaha
ik zou er eerlijk gezegd zo vroeg nog niet vanuit gaan. Bij mijn 1e zoontje zagen ze het ook al met 13+5 maar ik heb niks gekocht pas bij de 20 weken echo. Nu werd ook gezegd bij 14+5 een jongen. Alhoewel ikzelf het deze keer ook erg duidelijk zag wacht ik toch nog af tot de volgende echo. Het is zo pas vanaf 14 weken (op zijn vroegst) word het geslacht echt pas ontwikkeld. Daarvoor zie je bijna altijd wel een jongen. Kans is 50/50. Ook als je in topic bij echo's leest is het een meisje? Bij haar werd eerst gezegd duidelijk een jongen met 15 weken (als je de foto's ziet zou je dat ook zeggen) ze is nu 20 weken en het word een meisje!! Ik hoop natuurlijk voor je dat het een jongen blijft
Hier bij 14+5 weken geslachtsbepaling laten doen, een jongentje. Bij de 20 weken echo nog steeds een jongentje dus we gaan er van uit dat het een jongentje blijft Moet zeggen dat ik 13 weken wel heel vroeg vind hoor.. Want de mevrouw die de pretecho bij ons deed zei dat het geslacht pas 'af' was bij 14 weken en dat het zelfs dan af en toe nog moeilijk kan zijn om te zien.
ja vond t ook vroeg maar ze legde wel alles heel duidelijk uit en ik zag t ook wat ze zei. Zij legde ook uit van dat een piemeltje op die leeftijd meer omhoog staat ofzo en t geslachtsdeel van een meisje meer naar beneden hangt. ook wees de de teelballetjes aan. ik hoop dat ze het echt goed had haha