Ik voel me trouwens vandaag ook weer helemaal prima. Volstrekt geen kwaaltjes. Wel geruststellend om te horen dat meer meiden dat hier hebben!
Dat kan wel hoor als je een moderator een pb stuurt dan verplaatst ze dit topic even voor je. Veel kletsplezier!
De late juni mama's Dreumesmama- 26 juni - 2e kindje Afspraken: Zoiets? Wannabmum, hier ook snel onzeker als kwaaltjes minder zijn, vanmorgen heerlijk misselijk, maar rest van de dag niets meer! Zullen we dan vragen of we met topic kunnen verhuizen naar zwangerschaps clubs?
De late juni mama's Dreumesmama- 26 juni - 2e kindje WannaBmum - 19 juni - 2e kindje Afspraken: Wat mij betreft prima om te vragen om te verplaatsen. Rest ook oké?
De late juni mama's Dreumesmama- 26 juni - 2e kindje WannaBmum - 19 juni - 2e kindje Assi - 23 juni - 2e kindje
Vandaag precies 5 weken zwanger... Nog geen last van kwalen, behalve eetbuien...en soms vlagen hoofdpijn.. Merken jullie ook dat je een volgende zwangerschap ''nuchterder'' beleeft? Ik merk dat ik er niet heel de dag mee bezig ben en je niet lekker lui op de bank kunt zitten met je laptop (zw.pagina haha). Het is toch vrij pittig met een dreumes van bijna 15 maanden. Hoop dus van harte dat de moeheid en misselijkheid wegblijft....
Ah joh, doe lekker mee Je weet nooit wanneer je bevalt. Voor hetzelfde geld beval jij 23 juni en ik 11 juni. Het zou wat zijn Van mijn dochtertje beviel ik 26 juli terwijl ik 8 augustus uitgerekend was. Het blijft altijd spannend!!
Inderdaad favy, als jij twee weken over tijd bevalt en assi en ik weer te vroeg, dan ben je later dan wij! Ik merk nu niet heel veel verschil wat betreft "bezig zijn met het zwanger zijn", maar dat komt voornamelijk omdat ik net als bij mijn eerste zwangerschap, vrij veel werk en dus wel afleiding heb (ahum, en tussendoor stiekum zwangerschapspagina check ) Dus het is niet dat ik er de hele dag aan denk, maar vind het wel leuk om nu en dan over te fantaseren. Vooral doordat het nu allemaal nog zo onzeker is en ik recent een paar mk's heb gehad, dwalen mijn gedachten nogal eens af. Denk dat dat later wel minder wordt. Bovendien is mijn tweelingzusje ook zwanger (haar eerste), dus ik krijg nogal eens een mailtje op mijn werk met zwangerschapsgerelateerde vraagjes, hahaha.
JA dat is waar, hahahhaaaha kan natuurlijk ook heb er niet bij stil gestaan dat 't ook eerder/later kon omdat ik alleen maar bij nadenk dat ik wel optijd was toen ik geboren was. hahaha nou ja goed ik doe mee
hoi meiden wat leuk al die reactie's ik hoorde inderdaad dat ze deze topic op een gegeven moment gaan sluiten zullen we zelf een nieuwe openen onder de naam rond 22juni 2010 mama's ik had ook al bij juni mama's gekeken maar zag al zoveel berichten dat ik het leuker vind om met jullie te kletsen op een ander topic goed ik ga hem openen en hoop dat we gezellig daar verder kunnen kletsen.
heb een nieuwe topic geopend bij zwanger zijn en dan bij bevallingslijst onder de naam 22juni 2011 mama's hoop jullie daar verder te spreken
hoi meiden, ik heb net eff een foto gemaakt van mn beginnende buikje. ik vind dat ik al een behoorlijk buikje heb voor 5 weken maar dit is al mn 6de zwangerschap. kussie
ik vind mn buikje wel erg groot hoor voor 5wk maar ja zal wel goed zijn. zie nu trouwens met de foto goed hoe groot ie is hahahah
grrr spannend zometeen. heb net een intake gehad.. bloeddruk te hoog.. vorige zwangerschap was t ook zo mja mk. vanaaf een echo en weer bloeddruk meten als ie dan nog hoog is dan ga ik voortaan naar de gyn.. maaaaar vorige keer is ons kindje overleden met 9w6d in de buik en begon met bloeden en kwam er 8tr met 12 weken en nu heb ik straks een echo en als die goed zit.. dan ben ik toch blij..echt zo blij dan ben ik verder dan toen..ben zo zenuwachtig denk dat t moeilijk voor te stellen is hoe ik me voel nu, hihi spannend dagje
Favy: logisch dat je bloeddruk nu hoger is dan. Succes met de echo straks. En we zijn in het andere topic verder gegaan hè, bij de bevallingsdatum topics
Het ging super goed!! bloeddruk weer normaal en een dagje naar voren geplaatst. en oooppss ja!! sorry stom ;$ was wat te enthousiast indd er is toen een ander topic aangemaakt! hihi fay
Hallo iedereen ten eerste iedereen gefeliciteerd. als jullie het goed vinden klets en lees ik met jullie mee. ook hier weer een zwangere,waarschijnlijk komt de kleine 14 juni. maandag hadden we onze eerste echo gehad wat geweldig om dat mee te maken,vooral omdat de kleine al volop aan het bewegen was zwangerschaps kwaaltjes tja kan vooral een winterslaap houden zo moe voel ik me soms en die darmen he. maar bij mij scheelt het vooral als ik veel water drink. wij hebben onze mond niet lang kunnen dicht bij 6 weken wist echt iedereen het al haha. groetjes