Ik ben 30 november jarig en was uitgerekend op 23 december. Uiteindelijk is Eva op 30 december geboren, dus allebei op de 30e jarig! Een tante van mij is trouwens 29 december jarig, ik belde haar toen 's avonds om haar te feliciteren en dat er nog niets aan de hand was. De volgende ochtend braken mijn vliezen en 's avonds kon ik haar weer bellen dat we een dochtertje hadden!
hallo hier ook ik ben 10juli jarig en me schoonmoeder ook ben uitgerekend op 25 juli 15dagen na onze verjaardag dus kan ook op onze verjaardag komen wie weet haha wel een mooi kadeau natuurlijk! me zoontje is trouwens 10januari jarig dus wij zijn alledrie op de 10e jarig zal wat wezen als deze ook op de 10e komt haha word dan wel me geluksgetal hihi Lief's Maria
ons kindje werd geboren op de verjaardag van de zus en nonkel van mijn vriend Mijn moeder is op 25 januari jarig en mijn grootmoeder op 29 januari Mijn schoonmoeder komt daar trouwens dichtbij op 23 januari Mijn tante verjaart op 27 juli en zij beviel van haar dochter op 25 juli en haar zoon werd geboren op 21 december, dicht bij de verjaardag van zijn vader op 26 december. Maar mijn tante heeft het hier wel voor gedaan
Hier gaan wij straks i.p.v. drie verjaardagen in drie weken tijd naar vier verjaardagen in vier weken tijd (dus papa, mama en de 2 kids). Dus ja, wij vieren gewoon 1x per per jaar een groot feest voor alle verjaardagen en voor de kids doen we eigen kinderverjaardagen apart op de eigen dag.
hoi ik was van mijn eerste kindje uitgerekend op 26 mei en ben zelf 7 mei jarig en mijn zoon is toen 8 mei geboren. nu ben ik uitgerekend op 16 augustus en dan 4, 5, 12, 14,21en 28 augustus allemaal familie jarig
Grappig dit allemaal te lezen ! Ik was zelf een dag na mijn opa jarig. Toen hij overleed, kreeg mijn oma een nieuwe partner en wij waren tegelijk jarig! Inmiddels is ook hij overleden. Mijn broertje is geboren op de verjaardag van mijn oma... dus dat zit al in de familie. Zelf ben ik 15 augustus uitgerekend en ben 27 juli jarig. Ik blijk echter zwanger van een twin en die worden gemiddeld 3 weken te vroeg geboren! Zou het zo zijn dat mijn ukkiepukkies op mijn verjaardag worden geboren?! Ben heel benieuwd!
hoi, grappig dat was ik ook. ik was uitgerekent op 9-10-2007 en ik ben zelf op 6-10-2007 jarig. Gelukkig kwam hij 2 weken te vroeg. cindy
Ik ben uitgerekend op 29 september, de verjaardag van mijn vader. Mijn vriend is 19 september jarig. Dan zijn 2, 3, en 4 oktober ook al bezet door familieleden van mijn vriend. 1 oktober zouden wij dan ook een zeer leuke datum vinden Maarja we zien het wel wanneer ons wondertje ter wereld wil komen
ha ha ik ook.... Ik ben zelf 30 september jarig en ben tot nu toe 29 september uitgerekend. (moet nog termijnecho krijgen)
Ik ben uitgerekend op 4 juni. Mijn man is op 16 mei jarig, mijn moeder op 24 mei en mijn vader op 10 juni. Spannend dus
Ik ben 21 september jarig, mijn opa (overleden) was ook de 21e september jarig en ik ben nu 20 september uitgerekend