hey, ik ga de familie traditie voort zetten mijn tante is op mijn opa`s verjaardag jarig, mijn broer op mijn vaders verjaardag en wij verwachten ons eerste kindje op 18 oktober mocht het nu zo zijn dat het twee weken te vroeg wordt geboren komt het opmijn verjaardag 4 oktober groetjes
Ik was uitgerekend op 3 juli. Toen we mijn oma het nieuws gingen vertellen zei ik voor de grap: nou, misschien wordt het wel op jou verjaardag geboren"! En ja hoor....26 juni werd ze geboren. Op mijn oma's verjaardag.....
Mijn dochter is op 23 mei jarig en is nu 6 jaar. Ik ben uitgerekend op 23 mei. Mijn zus is jarig op 21 mei en mijn tante op 25 mei. op welke verjaardag zal ik eens gokken?
Nou... als het een beetje tegen zit.. of mee zit (tis maar net hoe je het bekijkt) wordt ons beebje op de 1e verjaardag van ons meisje geboren. zij is nl 28 aug jarig en ik ben 30 aug uitgerekend... dus wordt nog ff afwachten
Ik ben op 28 maart uitgerekend & op 6 april jarig. Het kan dus best zo zijn dat ik op mijn eigen verjaardag ga bevallen! Ik ben erg benieuwd! Groetjes, Jippie
Nou hier nog 1! Ben op 8 mei jarig en ben uitgerekend op 7 mei... maar volgens mn droom (hihihihhi) komt hij op 11 mei (toevallig moederdag.. zou leuk kadootje zijn) dus nog ff spannend! Groetjess
Ik ben op 17 mei uitgerekend en zelf op 11 mei jarig. Ik hoop dat het niet op het op de 11e komt aangezien dat ook nog eens moederdag en eerste pinksterdag is.
Ikzelf ben 23 juli jarig en mijn man 1 augustus en ben nu 5 augustus uitgerekend, aangezien mijn eerdere zwangerschappen ook eerder waren dan de uitgerekende datum ga ik er vanuit dat hij/zij ergens tussen onze verjaardagen in geboren wordt.. ben wel benieuwd, want vind 8-8-8 ook wel leuk klinken hihi..
Ik ben de 21ste jarig,was uitgeteld op de 24ste en ze is de 28ste geboren. Precies een week na mij dus.
ik ben precies op de verjaardag van mijn vent uitgerekend! nou ja de kans is 3-4 % dat het precies op die datum komt
Ik ben 30 juli uitgerekend en mijn man is op 1 augustus jarig. Een collega vertelde mij toevallig vorrige week dat kinderen heel vaak in de buurt van jouw of je mans verjaardag uitgerekend zijn.
Mijn ouders zijn in januari jarig. Mijn zus en ik in juni en augustus. Die vlieger gaat dus niet altijd op.
Jeetje wat veel eigenlijk nog. Ikzelf ben 14 aug en ben uitgerekend rond 28 aug. Mijn vader en ik schelen maar 1 dag, dus wordt gezellig haha
6 maart is m'n zusje jarig (21 wordt ze) en dan zijn mn man en ik ook 9 jaar samen. 9 maart ben ik uitgerekend. Ik hoop echt dat de baby niet op 6 maart komt, lijkt me niet leuk.
Dat moederdag en pinksteren niet standaard op 11 mei vallen weet ik. Maar dit jaar toevallig wel dus dat is genoeg voor 1 dag. Maar hij/zij zal zelf wel bepalen wanneer het tijd is dus wordt het toch de 11e, so be it. Dan hebben we nog een dubbele verjaardag in de familie.
Ik ben de 19e augustus uitgerekend. Mijn overleden vaders verjaardag is 29 augustus... ik hoop dat ik die datum kan vermijden! Ik weet zeker dat mijn vaders kant van de familie dan echt iets verwacht in het vernoemen.. en dat zijn we niet van plan! Pien