Hier 14 mei uitgerekend 25 april verjaardag broer 30 april verjaardag broer 5 mei verjaardag nichtje 13 mei verjaardag zwager 18 mei verjaardag onze oudste 27 mei onze trouwdag En dan zijn er nog een paar vriendinnetjes van de kids jarig in mei. Ik krijg een keizersnede dus we hebben het 'gelukkig' er om heen kunnen plannen met de datum! Maar het is wel een feest maand
Ik ben op 2 november uitgerekend. Op 3 oktober wordt mijn dochter 2 jaar. Maar ik hoop dat de kleine er dan nog niet is!! Dochter kwam keurig 5 dagen voor de uitgerekende datum, dus dit ligt ook niet in de lijn der verwachtingen. Verder is het heel handig om in dezelfde tijd van het jaar zwanger te zijn als de vorige keer, ivm kleding enzo. Als het nu ook weer een meisje wordt, zou het helemaal handig zijn Nog een paar weekjes wachten voordat we dat weten ...
Ik ben 7 mei uitgerekend. 28 april is mijn schoonvader jarig. 8 mei is de trouwdag van mijn ouders en 9 mei is een vriendin jarig.. Ben benieuwd!
16 december neefje jarig 19 december onze oudste 21 december ikzelf jarig Kerst Oud en nieuw 5 januari jongste jarig De rest van januari en februari zussen, tantes, opa, oom 😁 De rest van het jaar vrij weinig. Deze spruit rond/in oktober dus iets meer rust wat dat betreft 😁
Hier 20-10 uitgerekend. 16-10 verjaardag overleden broer 23-10 verjaardag overleden oma 24-10 verjaardag overleden opa. Ik hoop dat het niet op een van deze datums komt
Ik was 3 weken voor mijn zoons verjaardag uitgerekend. Maar nu ik 2 weken over tijd loop, scheelt het straks net een week.
Ik ben 29 augustus uitgerekend. 28 augustus is mijn opa jarig en 22 augustus is de sterfdag van mijn oma (zijn vrouw) De verjaardag vind ik niet erg, maar hoop wel de sterfdag te vermijden, dat is dan toch een dubbele dag.
Ik ben uitgerekend op één dag na de verjaardag van m'n man en zijn vader. Ik hoop dus stiekem heel erg dat ze op 26 mei geboren wordt, want dan zijn dat 3 generaties achter elkaar op dezelfde dag!
Hier uitgerekend op Koningsdag die hoop ik eigenlijk te ontwijken haha Verder heb ik er al twee weten te ontwijken (nichtje en zwager), die waren twee weken geleden jarig en moet/wil morgen nog zien te ontwijken (ander nichtje). Daarna vind ik het prima Nu rommelt er ook nog niets, dus beter blijft dat nog even zo
Ik ben 6 juni uitgerekend. Vriendin van mij was vorig jaar op 6 juni uitgerekend en op 28 mei bevallen. Mijn schoonvader is 19 mei jarig Mijn neef is 20 mei jarig Vorig jaar ben ik op 23 mei geopereerd aan bbz Mijn ouders zijn 25 mei getrouwd de sterfdag van mijn schoonmoeder is 27 mei Mijn nichtje is 29 mei jarig Mijn tante is 30 mei jarig Mijn oma is 2 juni jarig Dus ja genoeg verjaardagen en dingen in de buurt maar ach...ik hoop gewoon dat hij 'zo snel mogelijk' (natuurlijk wel liefst na de 37w) komt, ben er wel klaar mee 😁
Buurmeisje was altijd op koninginnedag jarig, altijd vrij van school en tuinfeestje thuis. dit jaar moet ze voor het eerst op haar verjaardag naar school en dat vind ze maar niks! Ik was op 5 mei uitgerekend en was ook bang dat het 27 of 30 april zou worden, maar uiteindelijk de 25e bevallen, dus nog iets eerder.. Nu in de 3 weken voor mijn uitgerekende datum 2 jonge neefjes jarig, dus hoop eromheen te baren.
Ja! Hier ook. En wilde graag voor mijn dertigste moeder worden. Waarsh. moet ik worden ingeleid, dus gaat dat nog lukken ook Ben 28 juni uitgerekend. 29 juni jarig Overleden grootoveropa is 7 juli jarig De aanstaande papa is 13 juli jarig De oom is 16 juli jarig Andere oom 24 juli en opa op 30 juli Dus lekker drukke maand! haha. Gelukkig deden mijn man en ik altijd al onze verjaardagen in een x vieren, omdat er 14 dagen tussen zit. Maar ik zou het wel leuk vinden als mijn kindje zijn of haar eigen dag heeft.
Ikzelf niet maar mijn schoonzusje is nu 40.2 en afgelopen vrijdag was mijn dochter jarig,zaterdag de sterfdag van mijn zoontje,ben blij dat ze op die dagen niet is bevallen,klinkt crue maar toch... As dinsdag is mijn andere neefje jarig dus hier word het ook spannend
ik was 1 dag na mijn verjaardag uitgerekend van nummer 1. hij kwam 4 dagen na mijn verjaardag met inleiden. wel handig, want nu vieren we het altijd samen
Ja, ons zoontje is van 27 mei, man van 6 juni en ik 21 juni. Ben uitgerekend op 15 juni. En mijn vader is vorig jaar op 20 juni overleden. 20 Juni zou ik niet erg vinden, op onze verjaardagen ook niet, maar wel op die van Hugo. Kinderen verdienen een eigen verjaardag. Onze verjaardagen schuiven we wel een maand of 2 op.
1 juli uit gerekend zoontje is 25 juni jarig scheelt dus maar 6 dagen ik hoop dan ook dat hij niet op die dag geboren word
Niet op een verjaardag, maar wel rond oud en nieuw. Ben benieuwd, dat zou nog eens knallend het jaar uit zijn
Hahaha ja als je er aan gewend bent! Ik zou het ook nooit echt gaan vieren op Koningsdag! Willen zelf ook graag naar de vrijmarkt en zou echt familie en vrienden niet willen 'dwingen' om op zo'n dag op verjaardag te moeten... Hier een zwager die op 1 januari jarig is en het dan ook altijd viert: zoooo irritant!! Vier het lekker het weekend erna vind ik dan... Dan gaat ook alle aandacht echt maar de verjaardag en niet gecombineerd met de feestdag...
Hier komt het perfect uit in het rijtje hihi. Oudste is half juli jarig, dochtertje half september en nu half augustus uitgerekend. Hebben alle maanden wel veel verjaardagen maar in augustus alleen die van mijn moeder de 24e. Ga er niet vanuit dat ik die zal halen aangezien de andere twee ook in de week voor de uitgerekende datum zijn geboren. Al weet je het nooit natuurlijk.