Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt blij ben met deze zwangerschap, natuurlijk is het weer vreselijk spannend maar ik heb er veel vertrouwen in. Enige wat mij nu onzeker maakt zijn de symptomen die ik niet heb...ik voel mij niet zwanger.
@iedereen Gefeliciteerd met de zwangerschap! Leuk dat de groep steeds groter word. We hebben nog een hele tijd te gaan en kunnen vast wat onzekerheden aan elkaar kwijt. @deesdees Ik voel mij ook totaal niet zwanger! Maar maak mij daar niet druk om, heb de vorige zwangerschap ook helemaal geen zwangerschapssymptomen gehad. Het enige wat ik voelde was vanaf week 16 of 17 de schopjes en dat vond ik zo ontzettend leuk! Kan niet wachten tot ik weer zo ver ben . Het is nu allemaal nog redelijk onwerkelijk!
@rhea90; bij jou is het dus herkenbaar om geen kwaaltjes te hebben Hier ervaar ik het nu zo anders, of dat dat komt omdat ik voor iets meer dan 2 mnd terug nog zwanger was..? Ik probeer het maar opzij te zetten De kleine zachte schopjes heb ik maar kort mogen ervaren helaas, bij iets meer dan 12wkn voelde ik wat bewegen in mijn buik en dat heeft geduurd tot ongeveer 16wkn...daarna voelde ik een week ineens niks meer...achteraf gezien bleek hij dus al te zijn overleden
Zo even niet gereageerd maar wel alles gelezen! Wat een heftige verhalen zitten er tussen zeg! Ik ben vandaag bij de vk geweest. Een mooi kloppend hartje gezien. Het is nu 1,63cm 8w 0d. Echt heel bijzonder superblij en gelukkig!!
@humpie91 Gefeliciteerd! Bij hoeveel weken heb je weer een echo? De hoeveelste zwangerschap is het voor jullie? Zijn er ook dames bij die al kinderen hebben? Of is het voor iedereen de eerste? Ik zag trouwens dat er nog een forum is van begin september 2014. Het was misschien leuker geweest als we 1 forum hadden. Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Niet met 100% zekerheid maar wel erg duidelijk te zien dat er een strictuur in de navelstreng zat. Deze was zo vernauwd dat er geen toevoer meer was. Hij kreeg dus helemaal niks meer en niks zou hem dan ook evt. kunnen redden. Deze situatie komt zo erg weinig voor, we hebben pure pech gehad helaas
Dit is mijn 5e zwangerschap, ik heb 2 zoontjes van 4 en bijna 3. 1 overleden zoontje van november '13 En 1 missed abortion in juni'13
Afschuwelijk Deesdees. Hier 3e zwangerschap , 1 mk gehad van 2ling voor mijn zoontje. En nu zwanger van vol brusje van mijn zoontje van zelfde donor. Maar nu als BAM
@one of kind; Het is inderdaad afschuwelijk wat er gebeurd is, maar we gaan verder en hij leeft voort in onze harten. @hurmpie; Fijn weer een datum om naar uit te kijken
Hoi!! Ik wil hier ook graag meelezen en schrijven. Ik ben 25 en net 4 weken en 5 dagen zwanger van ons 2e kindje. We hebben al een dochter van 20 maanden. Hier nog maar een paar kleine symptomen. Afentoe eens wat steekjes en voel al duidelijk dat mijn baarmoeder aan het groeien is. Als ik buk voel ik dat al super goed. Daardoor wist ik voor de zwangerschapstest al dat ik zwanger was. Ook droom ik nu veel, hele avonturen. Groetjes
Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal! Ik ga ook meelezen/schrijven met dit topic! Ik ben Simone en ben 25 jaar. Getrouwd met D. 29 jaar en we zijn zwanger van ons eerste kindje. Het is nog zo onwerkelijk. Wel symptomen. Moe,Misselijk,Zeurende buikpijn af en toe. Nog niet heel veel dus.. ben zo blij als ik m'n eerste echo gehad heb! Die hebben we 18 feb. En ook gelijk intake bij vk. Zal zo blij zijn als alles goed is. En we het aan iedereen kunnen vertellen! Ik ga nu mijn bedje maar eens opzoeken.. Mijn ogen vallen dicht
Hallo nieuwe meiden!! Aller eerst jullie ernorm gefeliciteerd met het wondertje dat in jullie groeit! Deesdees heftig zeg allemaal maar wat fijn nu weer zwamger te zijn voor je!! Ik heb hier nu ineens vrij weinig symptomen.. wat moe maar niet super er en soms wat steekjes laag in mijn buik.. t maakt me onzeker. . Voor mij is t mijn eerste kindje. Dus super spannend. 20 feb eerste echo een intake bij de vk.
Hey welkom nieuwe meiden als jullie bij de (geheime)sept mammas op Facebook willen kletsen stuur mij dan ff een pbtje!! Hier zitten bijna alle dames van half sept bij Jeetje deesdees wat een verhaal en wat knap dat je dat zo kan relativeren. 18wkn is echt al een hele lange tijd. Hopelijk kan je straks in september wel gewoon een kindje in je armen sluiten!!
Hoi allemaal, Ik wil ook graag meelezen en meeschrijven Vandaag ben ik precies 6 weken zwanger. Mijn eerste afspraak staat gepland op 13 februari. Ik ben net 38 jaar geworden en zwanger van mijn tweede kindje. Tijdens mjn eerste zwangerschap had ik geen last van misselijkheid en nu wel Verder voelde ik me gisteren net een opgeblazen ballon (mijn darmen). Ik ben wel blij dat ik dit keer geen obsessie heb voor fastfood. In mijn vorige zwangerschap had ik echt vreetbuien en was ik meer dan 30 kilo aangekomen. :x Ik heb dit keer echt goede voornemens en wil geen troep meer eten en meer bewegen . Ik dacht zelf aan zwemmen en yoga. Misschien schakel ik ook nog een voedingscoach of diëtiste in. Fijne dag allemaal. Groeten Sjakie
Hallo dames, mag ik met jullie meekletsen? Ben vandaag 4 weken en 6 dgn en uitgerekend rond 26 september. Het is mijn 9de zwangerschap en hopelijk 4de wondertje als alles goed gaat. Heb 2 zonen, 1 van bijna 14 jaar en 1 van bijna 6,5 jaar Ook heb ik een dochtertje van net 25 mnd oud 7 februari heb ik mijn eerste echo Ik ben net 35 jaar. mag na mijn 36ste geen kindjes meer. daarom hadden we besloten om 9 december 2013 de spiraal te laten verwijderen. Niet wetend dat het gelijk raak zou zijn