Uitgerekend september 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kitty1981, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vrijdag mijn eerste echo gehad en we hebben een frummel van 7 mm met een klein knipperlichtje gezien ♥
    Ik ben vandaag 7 weken zwanger en voel me nog steeds erg goed. Niet misselijk. Hoop dat dat lang zo blijft! En ik had al een klein vetje van mezelf dus buikje zie je ook nog niet bij mij,
    Hier weten de ouders en zussen het sinds dit weekend. De rest krijgt het na 10-12 weken te horen.

@pooh82 succes en veel plezier vandaag met jouw echo! Het zit vast wel goed!
    @allen hoe gaat het met jullie kwaaltjes?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Simoontje88; Super dat je echo goed was! Gefeliciteerd!

@Rhea90; Heel veel succes vandaag met de echo, hoe laat mag je?

@Pooh82; Jij ook heel veel succes vandaag, jij moet nog even wachten begreep ik. Einde van de middag was het nietwaar, tot toi toi!

3. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Wat fijn voor jullie Bailey2005!
    Ik ben heel benieuwd; ik ben 12 febr aan de beurt...
    Kan ook niet wachten om het aan onze ouders te vertellen! Ik denk dat het dan alleen maar lastiger wordt om het voor onze kleine man stil te houden haha :D Maar die vertel ik het pas echt rond de 12 wkn echo.

Hier is Moeders voor Moeders vanochtend langs geweest! Mooie test gehad en een heel leuk cadeautje...Vanaf woensdag kan ik weer meedoen. Voelt wel weer goed! (Moet wel weer wennen aan de geur denk ik blehhh :p)

Wie doet er hier ook mee met MvM?

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Nou meiden, m'n echo was goed!!!
    Hartje was duidelijk te zien en ben nu ergens tussen de 7/8 weken ( hou het op 7,5)

Raar idee dat er nu écht wat in m'n buik groeit ( besef komt nu pas lijkt wel)

@simoontje: fijn dat jouw echo ook goed was!
    @deesdees: ik duim voor jou dat je donderdag ook een mooi echo in handen hebt!
    @rhea90: hoe was je echo?
    @buddha30: ik doe niet mee met mvm, meer omdat ik dat 1x gedaan heb en het toen werd het een miskraam. Vond het toen zo moeilijk om het af te bellen!
    @bailey2005: fijn dat je ook een goede echo had!!

Mijn symptomen zijn nog steeds hetzelfde: alleen gevoelige borsten en s avonds een opgezette buik...meer niet eigenlijk!

5. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    @simoontje88 en pooh82 wat fijn dat de echo's goed zijn!
    @rhea90 ook ik ben benieuwd of jouw echo goed is!

Hier nog steeds geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten of buik, gelukkig :) Maar nu heb ik wel wat meer besef dat er leven in mijn buik groeit, sinds de echo :)
    Nu mag ik 11 maart weer terug voor een echo ivm nekplooimeting. Tot die tijd geduld hebben.. lastig hoor! Ben zo nieuwsgierig!

6. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

ik kom me hier afmelden... helaas is deze zwangerschap in een mk geeindigd.

Fijne zwangerschap allemaal!

7. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, mamasmurf....sterkte!

8. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    @MamaSmurf Och gut wat een naar nieuws. Wat jammer. Sterkte er mee!!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mamaSmurf; heel veel sterkte!

10. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamasmurf wat vreselijk.. :( heel veel sterkte!

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik ben al een tijdje niet wezen kletsen hier..
    Ben erg misselijk geweest heb nu 2weken medicatie ervoor en het gaat nu steeds beter, wel nog erg zuur en veel moe, ook is mn eczeem onwijs opgevlamd hopelijk word dat allemaal minder over 4weekjes..

Maar verder gaat het goed.. afgelopen maandag de 2e echo gehad en alles zag er goed uit, staat een foto in mn album voor wie interesse heeft..

12. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als alles goed gaat mogen wij in september ons 2e kindje verwelkomen.
    Mijn uitgerekende datum is nu nog 24 september en ben vandaag 7 weken zwanger.

Wat krijgen jullie allemaal vroege echo's. Wij krijgen in week10 de errste echo, morgen maar even een afspraak maken. Ik ben erg benieuwd maar wel super blij

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Taliada.. hier de eerste echo gehad in het ziekenhuis omdat we de mmm in zouden gaan en hier is het normaal de eerste echo in week 8 bij de intake van de vk..

14. Sythara

Sythara Actief lid

3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Hallo allemaal.
    Er is ook een fb pagina voor meiden die uitgerekend zijn in sept.
    Super gefeliciteerd allemaal!!

15. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Hoi meiden!

Ook ik kom leuk kletsebetse! 1 sept uitgerekend van onze tweede wonder. Onze zoon is nu 10 maanden. Voor de eerste zwangerschap heeft het ons 1,3 jaar lang geduurd. Vandaar dat ik 6 mnd na de bevalling weer gestopt was met de pil en gelijk de eerste cyclus was het raak! Snel... maar wel super blij!

Net als de eerste zwangerschap heb ik ook nu alleen maar last van een beetje misselijkheid en vermoeidheid, dat is nog te overzien!
    Ook de bevalling viel uiteindelijk mee.. Ivm ruggenprik.. ik ben ingeleid vanwege pre-eclampsie. kreeg versuffende medicatie. ben ingeknipt omdat onze zoon met vacuümpomp gehaald moest worden. De verdoving voor het inknippen en de vacuümpomp deden pijn, verder weinig meegekregen van de bevalling!

Ik ben wel benieuwd hoe het is zonder pijnmedicatie, en ga hier dan ook voor (ik denk namelijk een hoge pijngrens te hebben)

Nu is bij onze zoon wel hemofilie A geconstateerd. Mocht ik drager zijn en onze tweede een jongen dan moet ik sws een keizersnede ondergaan.

Gelijk heel mijn levensverhaal :D

Iedereen van harte gefeliciteerd en een goede zwangerschap toegewenst!

16. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Hoihoi,

Mijn zwangerschap eindigd in een miskraam, en het ergste is nog dat ik het niet eg vind:(. Achteraf gezien vond ik het te snel na het overlijden van ons zoontje, en hem krijgen we er toch niet mee terug. Ik laat nu eerst een spiraal zetten en wacht er nog even mee. Ben ook nog maar 23:D.
    Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap, en dat er maar veel mooie en vooral gezonde babys geboren mogen worden in september!!!
    Groetjes

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw nee :(
    Hoe ver was je in de zwangerschap? Had je al een goede echo gehad?
    Heel veel sterkte!! Dit gaat je niet in de koude kleren zitten.

18. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    @DeesDees
    Hoihoi,
    Hoe ver ik exact was weet ik niet, want dit was de eerste echo.
    Je zei het gaat niet in de koude kleren zitten, maar het was voor mij een opluchting. Vanaf dat ik wist dat ik zwanger was voelde ik al dat het te snel was. Ik ben er gewoon nog even niet aan toe en heb even wat meer tijd nodig om het overlijden te verwerken. En wat ik ook al zei ik ga nu eerst weer een spiraal laten plaatsen want ik ben ook nog maar 23 jaar. Dus ik heb er ook geen haast mij. En gelukkig denkt mijn man er hetzelfde over als ik. We dachten er aan toe te zijn maar waren het nog niet.:)

19. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rhea90 sterkte.. toch goed om te horen dat je je er zo beter bij voelt. Jullie tijd komt nog wel!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Rhea90; Neem je tijd meid!
    Heel veel sterkte nogmaals.

Deel Deze Pagina