hallo dames ik kom ook even mee kletsen ik ben 16 sept uitgerekend, ik heb vorige week mn eerste echo gehad bij de gyn in het ziekenhuis, alles was goed hartje klopte mooi... nou ik ben vandaag bij de vk geweest voor kennismaking omdat ik niet meer naar gyn hoef... mn 12 weken echo krijg ik helaas pas 10 maart zolang nog.... ze doen dat alleen op maandagen en de maandag ervoor is carnaval dus is hier alles dicht... ik baal enorm want 10 maart is nog behoorlijk ver weg.... tussendoor dus geen andere echo's tjonge wat een domper... heb me meteen een angelsound online besteld dat ik zelf op zn minst iets kan haha
Hallo, Ik wil me ook graag bij het groepje aansluiten. Ik ben Melindy, 28 jaar. Zwanger van de tweede. Uitgerekend (voorlopig) op 27 september. Volgende week maandag eerste echo ivm de vmk van december.
Deesdees hoe is het nu met het bruinverlies? Limbootje dat is nog lang heh Jij woont niet zo heel ver van mij vandaan ik kom uit M'tricht
@one of kind; bruinverlies is hier gelukkig al weer even voorbij *klopt af* Hopelijk binnen een week de volgende echo om te kijken of prulleke goed gegroeid is. Hoe is het met jou?
Spannend. Ik heb de 17e weer een echo. Met mijn humeur nog niet zo opperbest. De HA meende dat het kon door het hele gedoe met scheiding, boedelscheiding wat maar niet opgelost raakt en mijn werk wat me nu aan het zoeken is. maar komt allemaal goed
Nog een weekje wachten dus voor jou, het blijft spannend! Jammer dat je humeur nog niet zo bijtrekt, het is voor ook niet niks waar je je in bevindt, vergeet dat niet. Ik snap heel goed dat de zon even wat minder schijnt. Je werk zoekt je, je zit in de ziektewet ook?
Hoi hoi, Mag ik mij hier ook aansluiten? 3 september ben ik uitgerekend van ons 2e kindje. Vorige week woensdag de 2e echo alweer gehad want had toen pas gesprek met de gyn en de 1e echo hadden ze niet goed verwerkt in de computer. Nou dat was uiteraard geen punt om nog een keer naar onze babe te kijken. Gelijk behoorlijk wat buisjes bloed ingeleverd en de start van de combitest was ook gedaan. Volgende week vrijdag de 12-weken echo en dan ook de uitslag van de combitest. Hebben al meerdere mensen de combitest ondergaan? En evt. al een uitslag? Ons zoontje van bijna 3 is helemaal hoteldebotel dat hij straks grote broer gaat worden en krijg vaak kusjes of een aai op m'n buik.
Ja ik zit momenteel in de ziektewet omdat ha ook zoiets had die stress is niet goed voor de baby. Maar komt helemaal goed. Heb niet meegemaakt wat jullie hebben meegemaakt !
@one of kind; nee, maar wel andere narigheid Genoeg zorgen voor jou wat stress kan opleveren. Ik zit ook nog in de ziektewet, vorige week weer langzaam gestart maar vandaag daar een punt achter moeten zetten. Het ging niet helaas, nu moet ik weer terug naar de bedrijfsarts.
Ik heb het geprobeerd, dat was al heel wat vind ik zelf. Nu afwachten wat de bedrijfsarts zegt en wat wijsheid is om nu te doen. Jij hebt maandag ook de echo toch? Ik mag maandag om 17u weer even langskomen.
Ja kwart voor elf heb ik de termijnecho Ik word vrijdag gebeld door uwv arts ( werk in België) via uitzendbureau en dan is heeeeeeel anders geregeld. Maar HA wilde dat ik nog thuis bleef.
Dat is al vrij vroeg de termijnecho, wel lekker op tijd! Om de hoeveel tijd krijg jij een echo, ook wat vaker nu? Goed dat je zo'n fijne HA hebt die mee denkt!
Nou omdat ik in België werk en van S in België ben bevallen wilde ik graag bij mijn gyn lopen. Maar aangezien het niet zo goed ook nog op het werk gaat en ze me aan het zoeken zijn moest ik ook hier naar een vk. Want stel dat ik ontslagen word mag ik niet meer in BE bevallen
Hallo dames, Is er nog een plekje vrij? Ik ben 22 september uitgerekend van ons derde kindje. Mijn zoontje is nu 14 maanden. Morgen heb ik mijn intake en echo, maar heb al eerder even mogen kijken vanwege bloedverlies en mijn zwangere-verleden
@one of kind; spannend de combi-test! Lastige situatie trouwens dan van je werk, niet fijn. @Alf; Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel succes vandaag met de echo.