Uitgerekend september 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kitty1981, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Oh nee DeesDees! :( Heel veel sterkte!

2. mvRoosenMuffin

mvRoosenMuffin Actief lid

12 feb 2014
    177
    0
    0
    al 5 jaar gezinsbegeleider
    NULL
    hey,
    ik ben pas een paar dagen lid, had de bevallingslijst snel gevonden. wat is het verschil met dat topic en deze??

3. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    @DeesDees, wat zonde.. Sterkte

4. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag de termijnecho gehad. Alles was goed! Heel gaaf om te zien!
    8 september ben ik uitgerekend.

5. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vandaag de termijnecho, ben een week vooruit gezet! Nu dus op 6 september uitgerekend.

6. Almelootje

2 okt 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren ook de termijn echo gehad...alles was ok en uitgerekende datum blijft 12 september...vandaag dus precies 11 weken! :D

7. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dinsdag wéér een echo, voor de nekplooimeting. Weer babytje spieken :D En als onderdeel van een studie doen ze ook NIPT.

8. Superleen

Superleen Nieuw lid

21 feb 2014
    1
    0
    0
    Juf groep 8
    Pijnacker
    Hoi meiden,
    Ik wil me hier ook graag melden. Ik lees al wat langer met jullie mee maar durfde me eerder niet aan te melden....Als alles goed gaat ben ik 10 september uitgerekend. Afgelopen woensdag heb ik de NIPT test in Antwerpen laten doen vanwege mijn leeftijd (ben 39 jaar). Ben nu in spanning op de uitslag aan het wachten. Groetjes!

9. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had nog wat opgezocht over NIPT, maar las dat het in NL pas vanaf 1 april mag worden gedaan in een studie (Trident meen ik). Dus ik vraag me af aan wat voor studie ik dinsdag dan mee doe. Vond ook dat die studie is voor moeders met een verhoogd risico, ivm leeftijd of uitkomst combinatietest, dat is bij mij nog helemaal niet het geval... Mja, ik zou er nog informatie over ontvangen, dus dat moet ik maar afwachten!

10. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, het onderzoek waar ik aan mee doe is idd NIPT, maar ik krijg er zelf geen uitslag van. Puur voor de wetenschap dus zeg maar. Gaat om 24ml bloed, dus nou ja, dat mogen ze wel hebben hoor, als ik daar in de toekomst iemand anders mee help die die test in NL wil laten doen.

Morgen dus echo, spannend!!

11. Mamatobe20april

13 feb 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand wat de link is voor de facebook-pagina voor de september mama's?
    Kom nu alleen een Duitse pagina tegen met as. september mama's. :D

12. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mamatobe stuur me privé maar even je naam op Facebook dan voeg ik je toe!

13. Mamatobe20april

13 feb 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben reeds toegevoegd door Nienke. :)

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Oké gezellig

15. redgirl82

redgirl82 Lid

13 feb 2011
    14
    0
    0
    Pedagoge
    Hallo dames! Ook ik meld mij hier. Ben nu 10wkn 2dgn zwanger van ons tweede kindje en heb al twee goede echo's gehad. Morgen de intake en maandag de termijnecho met 11wkn. Ik lees hier over ern Facebook pagina voor september mamas? Mag ik me daar ook melden? (Is sit dit overigens n geheime pagina? Aangezien nog niet iedereen t weet;))

16. girly1984

girly1984 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Hier ook iemand die in september is uitgerekend. Zwanger van ons eerste kindje, waarschijnlijk 11 weken en 5 dagen. Morgen de belangrijke echo, vind het echt heel spannend!
    Ook omdat ik nauwelijks last heb van zwangerschapskwaaltjes hoop ik dat alles goed is en ons kleintje t.o.v. de vorige echo met 8 weken goed is gegroeid!

17. Theet

Theet Nieuw lid

6 mrt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nieuwe hier. Ben 11 weken zwanger van ons tweede wondertje...
    Ik zou graag in een fb groep van sep mama's 2014 komen....
    Hebben jullie die hier ook? Vind ik wat persoonlijker...

Gr. Theet

18. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je het beste Niena01 kan pb'en voor toegang tot de fb-groep (ik kan jullie zelf niet toevoegen geloof ik). Het groepje is geheim, dus fb-vrienden zien niet dat je lid bent!

Hier ook korte update; mijn vermoeidheid neemt duidelijk af, misselijkheid ook, erg fijn hoor!
    Ben me enorm aan het verheugen om kleertjes uit te gaan zoeken, maar eerst het geslacht weten, dat duurt nog tot week 20... Bij een meisje eerst op zolder de kleertjes vsn mijn dochter doorzoeken, bij een jongen de unisex dingetjes eruit vissen, en daarna de stad in :D
    Heb ook echt zin om aan de slag te gaan met het kamertje! Dochter krijgt een grotere kamer, binnenkort gaan we daarmee aan de slag. En dan babykamer ook mooi maken voor broertje/zusje. Leuheukkk!
    Wel een hele klus alles bij elkaar, maar nu al leuk om te kijken naar mooie spulletjes :D

19. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    Hier ook een september mama :) 13 september uitgerekend.
    vandaag een goede echo en nekplooimeting gehad. Helemaal happy :)
    Ik zou ook graag lid worden van de facebook pagina :)
    Is makkelijker via mobiel dan dit haha
    hoor graag hoe ik daar lid word

20. Sythara

Sythara Actief lid

3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Het makkelijkste is om even je Facebook link te sturen in een privé berichtje en dan voeg ik je toe.
    Dan kan ik je daarna toevoegen op de geheime groep pagina. Of stuur een privé bericht naar Niena01 ze is de beheerder!!
    Groet!

Deel Deze Pagina