Ik heb het verteld aan mijn ouders en schoonouders toen we daar waren voor kerst. Ik kan zoiets voor mijn moeder echt niet geheim houden, haha. Hoefde dus geen rare smoesjes te bedenken waarom ik niet dronk Anderen vertel ik het pas na de 1e echo. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap ook erg misselijk geweest en vin t dan fijn dat ik mijn ouders of schoonouders kan vragen om even op mijn zoontje te passen als ik me echt doodziek voel. Dat was ook een reden om het hun al te vertellen... Maar tot op vandaag nog geen last van misselijkheid *klopt het meteen even af*
Ja, dat is ook de reden dat ik twijfel om het te vertellen. Bij m'n zoontje ben ik ook zo misselijk geweest. Maar probeer nog te wachten tot een mooie echo!
hoi meiden ik weet het ik ben wat vroeg maar ik heb sinds eergister al positieve testen die niet meer kunnen missen (vanaf 7dpo) ik ben 27, zwanger van mijn tweede en was in 2011 ook al september mamma (uiteindelijk erg overtijd dus een okt kindje) maar daar heb ik nog steeds vriendinnen voor het leven aan overgehouden. Ik kom hier graag meekletsen. iedereen gefeliciteerd en ik kan zelf nog amper geloven dat ik het nu al weet !
Hoi, iedereen gefeliciteerd met het leuke nieuws! Ik ben nu ong. 5 weken zwanger van ons derde kindje. We hebben al een meisje van 4 en een jongen van 2,5 en nu dus nog een gezinslid in de maak! Ben er echt zo blij mee haha lijkt wel alsof ik het weer voor het eerst meemaak, kan niet wachten tot het eindelijk tijd is voor een echo, maar ja dat duurt nog wel even. 17 jan een afspraak bij de verloskundige. Heb zelfs alvast alle zwangerschapskleren gewassen om alvast maar iets te doen. Echt vervelend om het nog niet te mogen zeggen tegen iedereen...
Gefeliciteerd iedereen!!! Ook ik ben in blijde verwachting van ons derde kindje. Heb al 2 mooie mannen van 5 en 3. Het enige puntje is dat ik bij mijn 2 jongens ook begin september was uitgerekend en nu dus weer. Dat wordt een druk en duur maandje voor ons
Hoi Dames, Mag ik hier ook mee kletsen? Ik weet sinds eergister ook dat ik zwanger ben. Super gaaf maar aan de andere kant vind ik het doodeng, herkennen jullie dit? Ik geloof er ook nog helemaal niks van, al zou je zeggen dat die 6 testen die ik inmiddels al gedaan heb er niet om liegen Verder allemaal proficiat met jullie zwangerschap dames!
heb jij ook zo vroeg voor nod positief getest..? echt bizar he dringt hier ook nog niet helemaal door!!
haha, ik ben zwanger van de derde en vind het ook doodeng! En dan moet je nagaan, ik kan ongeveer inschatten wat me te wachten staat de komende maanden
Hallo allemaal! Mag ik ook mee kletsen? Ik ben 28 jaar en heb een dochter van bijna 2, nu dus zwanger van de tweede. Ik ben 13 september uitgerekend Ik testte 1 dag voor NOD mooi positief Vooralsnog niet echt klachten, afgezien van soms een beetje buikpijn.
Niena, of ik vroeg positief testte weet ik eigenlijk niet.. vanwege onregelmatige cyclus ook geen idee wanneer mijn nod is. Het was ergens rond de 9 DPO. Jij bent er wel erg vroeg bij inderdaad! Tamara de 3e alweer, volgens mij is het bij elke zwangerschap anders en spannend als ik dat zo hier op het forum een beetje lees. Purk proficiat! Wat fijn dat je nog geen klachten hebt. Ik ben al sinds een week grieperig, geen idee of het een gewone griep is of dat het met de zwangerschap te maken heeft, ik vind het iigv wel lang duren voor mijn doen..
Ik wil ook graag meekletsen! Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb 24 december positief getest, ben zo blij!! Maar ook nog wel onwerkelijk allemaal. 20e naar vk en 24 eerste echo. Dan wordt het vast allemaal wat echter
Proficiat Letitbe! Gezellig dat je mee komt kletsen. Wat mij betreft mag het hier best wat drukker worden
Gisteren weer naailes gehad na twee weken vakantie, een van de dames was terug nadat ze in oktober bevallen is van een zoon en trakteerde op boschebollen met muisjes, de gene die naast me zit is in maart uiitgerekend en nu vertelde er nog een dat ze in juli haar eerste kindje verwacht! Whaha kon het bijna niet meer voor me houden!! Vruchtbaar clubje (maar ja wat wil je met een naaiclubje ) Ik hoop dat ik iets eerder dan 12 weken een echo heb, want dan.... Spread the news!! Ben benieuwd wat mijn dochter er van vindt, m'n zoon is denk ik nog net te klein om echt te beseffen wat er aan de hand is.
Snap dat je je niet in kon houden soof! Hoe ver ben je nu? Ik heb vandaag de verloskundige gebeld voor een afspraak, vond het doodeng. Nu belt ze vanavond terug, ben benieuwd!
O zie nu je banner? Stond die er net niet bij? Ach als ze allemaal zwanger zijn (geweest) weten ze dus ook wat de risico's zijn, kun je lekker je ei daar kwijt! Ik vind het ook zo moeilijk om mijn mond te houden... Misschien vanavond maar vast mijn ouders vertellen, ons mam vroeg gister al of ik niet misschien zwanger was. Ik zat te klagen over niet lekker voelen e.d.
Spannend he dames ik vind het ook heel moeilijk om mn mond te houden. Maar wil mijn ouders bv echt verassen en daar heb ik wel de echo voor nodig. En op werk is t moeilijk als iedereen vraagt hij waarom ga je niet mee roken (heeeeeel veel last van mn keel opeens ahum) Soof ik moest heel erg lachen om de term vruchtbaar naaiclubje hihi. Ik had trouwens bij de eerste mijn 1e echo met 9wk 2dgn dus wachten tot 12 en hoeft volgens mij niet. Ik ga morgenochtend de vk bellen dan is mn nod dus ik vind. Dat ik wel kan bellen aangezien ik 2 januari al een dikke positest in handen had. Grtz
Ik vind ook best dat je dat kan niena! Dat is inderdaad lastig met roken, goed voornemen voor het nieuwe jaar dan maar? Nou ik heb haar aan de telefoon gehad, 4 februari intake en 5 februari eerste echo. Ik ben dan als het goed is iets meer als 8 weken. Wat super spannend allemaal
Hoi meiden! Ik sluit me graag bij jullie clubje! Ik ben Judith, 26 jaar oud en zwanger van ons eerste kindje. Ik heb 28 januari eerste intake bij de VK en 11 februari 1e echo. Als het goed is ben ik met de 1e echo 10 weken en als alles dan goed zit willen we het gelijk aan iedereen vertellen. Vind het ook nog erg onwerkelijk hoor! Ik geloof het denk ik pas écht als ik zie dat alles goed zit op de echo Volgens de computer ben ik uitgerekend op 9 september...