Uitgerekend september 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kitty1981, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    ik probeer heel stilletjes blij te zijn! heb nu een "soort van streepje ontdekt..."dus morgen vroeg maar even weer testen :)

Ik ben na een poosje aan rommelen.. ( scheiding.. nieuwe relatie.. )
    En na een miskraam van 6 wk 3/4 jaar geleden.
    Dus weer aan de pil even pauze... en nu gestop 16 dec en nu al een streepje..............................
    Ik hoop het zo! :)

2. Jenniferxx

4 jul 2012
    22
    0
    0
    Zeeland
    Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

Ik ben jenniferxx 24 jaar en heb afgelopen maandag een knaltest in mijn handen gehad! Allemaal erg spannend heb feb 2013 een missed abortion gehad met 10 weken. Ben nu 5 wkn en 2 dagen zwanger en rond 16 sept uitgerekend.

Ik zou graag meepraten op de fb pagina als dat mag!

Groetjess

3. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hallo allemaal, mag ik me ook bij jullie melden? Allemaal gefeliciteerd natuurlijk!!!

Ik ben 36 en zwanger van ons tweede kindje. Ik ben 5 september uitgerekend. Symptomen zijn: moe, misselijk, zere borsten, maagzuur (sinds vandaag), maar dolgelukkig!

Wat leuk, zo'n kletsgroepje!

4. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL

Tuurlijk Jennifer stuur me ff n pb

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hallo meiden , super gefeliciteerd allemaal.

Gisteren had ik een tuurstreepje op een action test vandaag nog steeds een tuur streepje. Op de kv2v5 test een heel licht streepje.

Dus uitgerekend op 22 september .

Zal me even voorstellen ben mama van een meisje van 5 jaar en sinds oktober waren we aan het proberen voor een 2de wonder sinds vandaag weten we dus dat er een onderweg is dat in de 3de cyclus had erg lange cyclus na het verwijderen van mijn spiraal.

Ooh en ik wil natuurlijk ook wel mee praten op fb

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
  7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Gefeliciteerd meiden.. hier ook 16 september uitgerekend nu 5.2 :D

Voel me helemaal prima

8. #148 Angebvt, 17 jan 2014
    Laatst bewerkt: 17 jan 2014
    Jaaaahh... Hier nog iemand die in september uitgerekend is.
    Als het goed is ;)

Even gauw voorstellen... Ik ben Angela 30 jaar oud, getrouwd en hebben een zoontje van 15,5 maand.

Had 11 dec mijn laatste menstruatie (voor zover je het een menstruatie kon noemen :( )
    En heb 11 januari positief getest!! :D
    Ik kon het niet geloven. En nu nog af en toe niet.
    Al voel ik nu wel wat dingen bij mn baarmoeder.
    Ook bij te snel opstaan ofzo ineens zo'n steek.
    Herken ik nog uit mn vorige zwangerschap.
    Al kan ik me niet herinneren dat ik dat toen ook zo vroeg had :(
    Verder geen klachten. Heel klein beetje gevoeligere borsten.

7 februari hebben we onze eerste echo. (8 weken ongeveer)
    12 februari onze eerste afspraak met onze verloskundige.

Iedereen gefeliciteerd trouwens :D !!

9. Rechtsbovenin staat banners

10. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Hoi meiden.

Ook ik wil me hier graag melden, nog wat voorzichtig na 2 miskramen, maar moet een keer goed gaan, toch?

Ik ben 28 jaar, 1,5 jaar getrouwd en woon in noord Holland.
    Paar weken geleden de stap gemaakt naar de gyn ivm miskraam onderzoek en onderzoek naar vruchtbaarheidsproblemen en we zouden eigenlijk deze cyclus gaan afbreken en dan binnenkort gaan starten met hormonen.
    Op moment dat ik cyclus wilde afbreken even getest en die was tot onze grote verrassing positief, ook de gyn is verrast, maar gematigd positief.
    Wij houden hoop en hopen dat dit wondertje wel mag blijven plakken.
    28 januari al eerste echo ivm de miskramen, spannend!!! Voorlopig ook even nog bij de gyn om me in de gaten te houden, prima!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Alle zwangeren gefeliciteerd!!

mag ik mij hier ook komen melden.
    Ik ben Ook ,31 jaar en trotse mama van een zoontje van 3 verwekt dmv donorzaad tijdens mijn huwelijk)
    Na de scheiding heb ik altijd gezegd alleen voor een vol broertje of zusje te willen gaan en ben morgen 6 weken zwanger van mijn 2e van dezelfde donor:D

Uitgerekende datum 14/09/2014

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi dames, ik zou hier ook graag mee willen kletsen.
    Ik ben nu zwanger van ons 4e kindje, afgelopen november hebben wij helaas afscheid moeten nemen van ons al overleden zoontje bij 18wkn zwangerschap.
    Ik heb ook 2 zoontjes van net 4 en bijna 3.
    Dit is mijn 5e zwangerschap voor een 3e (levend) kindje.

13. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hallo meiden, allereerst van harte gefeliciteerd allemaal.
    Ook ik wil me hier aanmelden.
    Ik ben 31 jaar en heb een dochtertje van ruim 3 ( geboren op 13 september)
    Met de maand september heb ik dus al goede ervaringen:D en ik ben zelf 18 september jarig, dus drukke maand als deze zwangerschap goed blijft gaan!
    Voor mijn dochtertje heb ik 2 miskramen gehad, eerste keer een MA bij 8 weken en de tweede keer een leeg vruchtzakje. De eerste keer gecuretteerd en de tweede keer cytotec gekregen, allebei geen pretje.
    Ik hoop dus dat het me dit keer bespaard blijft en ik op 3 febr een mooi kloppend boontje te zien krijg!

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Deesdees ik zal extra hard voor jou duimen meis, wat naar wat je hebt meegemaakt zeg..
    Nieuwe zwangere gefeliciteerd hopen op een mooie plakkerd!

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Bedankt!

16. Richel

Richel Nieuw lid

18 jan 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

Ook ik ben in september uitgerekend en heb 2 dagen geleden positief getest! ik ben nu, geschat, 4 weken. vandaag zou mijn NOD gekomen zijn. na een periode hormonengeslikt te hebben, waarbijikniet zwanger mocht worden. was het in de eerste ronde na hormonen gelijk raak. ik ben erg benieuwd hoe jullie deze zwangerschap ervaren en klets heel graag mee! ik ben trouwens 29 jaar en dit wordt ons eerste kindje! groetjes

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @richel; welkom hier!
    Leuk een 1e kindje, ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben.

18. Richel

Richel Nieuw lid

18 jan 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deesdees dank je wel! na het lezen van jou verhaal hoop ik ook hetzelfde voor jou. ik zal extra aan je drnken en ik hoop voor jou dat het helpt!

19. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Ook ik kom me hier vrij onverwachts melden. Ik testte vrijdagmiddag onverwachts positief :D
    Ik ben 21 december gestopt met de pil en dit was de eerste ronde. Omdat ik deze ronde 3 keer een bloeding had dacht ik dat mijn cyclus nog niet goed op gang was en verwachte ik niet dat we nu al in verwachting zouden zijn van een brusje voor ons zoontje van bijna 2,5! We zijn helemaal happy!

20. Sythara

Sythara Actief lid

3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Hallo allemaal!
    Enorm gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik kom me hier ook maar even melden. :D
    Afgelopen woensdag voor het eerst positief getest! Geschat uitgerekende datum is op 25 september! Ik had rond 2 januari mijn ei.

Ik zal me even voorstellen.
    Ik ben Naomi 25 jaar en woon samen met mijn lief van 28.
    Ik ben begin augustus gestopt met de pil en ben voor een paar maanden in het buitenland geweest en 1 dec terug gekomen.
    De kinderwens was groter dan ooit en nu ronde twee is het raak!

Het is dus nog erg pril maar hoop enorm dat de kleine blijft zitten want een kindje is enorm welkom bij ons.

Deel Deze Pagina