uitgerekend september 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lolala, 31 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier reageerde iedereen blij! En het heeft bij ons even geduurd! Ronde 13 pas raak! Maar gelukkig dat het gelukt is!

Bij mijn eerste was het in ronde 6 raak. Zo zie je maar weer dat niets vanzelfsprekend is!

Ik heb ook veel waterige afscheiding. Erg herkenbaar ook van mijn vorige zwangerschap. Verder erg moe. Morgen wee werken na twee weken vakantie.... Even wennen aan het idee! Maar goed, stuctuur en regelmaat is wel weer fijn. Ook voor ons kleine meisje! Drukke dagen in zo'n vakantie!

Oja bij mijn eerste vertelde ik het familie na vroege echo en de rest pas na termijnecho. Ik ben daar nu wat makkelijker in. Waarom goed nieuws niet delen? Dus hier horen familie en de beste vrienden het meteen! En ook omdat iedereen weet dat we graag een tweede willen en iedereen meehoopt!

2. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    @ chocochippie; oh joh, dacht dat ik haar(het is een zij die ik sinds de verhuis nog nooit heb gezien trouwens ;)) moest bellen?
    Naja, hoor wel hoe of wat, bedankt voor de tip iig.

Hier ga ik het proberen nog even ons eigen geheimpje te laten zijn, al heb ik vandaag sl tegen mijn broer moeten jokken haha 😉!

@Zeeuwse; proficiat!

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

@Jellybean79, dat dacht ik toen ook maar hij vertelde me toen dat dat niet nodig was en ik gelijk de vk kon bellen.

Mijn collega vond het geweldig voor me. Hij is zelf net vader geworden en daar is die dol enthousiast over. Hij wist ook dat we al een tijdje bezig waren.

Zojuist weer getest (kon het niet laten)
    En ik vind het wel knallend genoeg nu :D

4. Chocochippie

Zojuist de vk gebeld mag met 7 weken komen ivm eerdere mk. 21januari en dat duuuurt nog zolang!

5. Lolala

Lolala Niet meer actief

Ik kijk even niet en al zoveel reacties! Wat leuk zoveel zwangeren! Gefeliciteerd allemaal!
    Zelf ook constant het gevoel dat ik leeg loop, verder gelukkige helemaal geen kwaaltjes voel me goed!
    Hier hebben we het mijn ouders en mijn schoonouders verteld, ze reageerden allemaal erg enthousiast :)
    Vrijdag heb ik een afspraak bij de internist, ben benieuwd of ik gelijk doorgestuurd word naar de gynaecoloog of dat ik eerst naar de verloskundige mag (ivm eerdere zwangerschapsdiabetes)

6. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom ook even spammen met mijn testen :D

Vandaag voor het eerst echt misselijk, beklemmend gevoel in mijn maag. Tevens blijf ik steken houden links te hoogte van mijn lies. Ondanks ik bekend ben met bbz mag ik 'pas' 22 januari naar het zkh, ben dan bijna 8 weken.

Bijgevoegde bestanden:

7. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hoi!

Gisterochtend een test gedaan, nog geen overduidelijke streep maar toch een streep ;)
    Volgens de statistieken zou ik 12 september uitgerekend zijn.
    Verder nog nergens last van, zelfs geen gevoelige borsten terwijl ik die in de vorige zwangerschap wel had.
    Morgen nog een testje doen, benieuwd of het dan wel een echte knaller is.

8. Happy0915

Happy0915 Lid

5 jan 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Gefeliciteerd allemaal! Ik lees ook even mee :)

Op 1 januari hebben we een test gedaan, en die was positief! We zijn zooo blij! Het is ons eerste kindje en het is ontzettend spannend allemaal. Volgens internet is de uitgerekende datum 7 september, dan ben ik nu ongeveer 5 weken zwanger. We houden het nog even geheim tot na de echo.

9. Chocochippie

@Binby wat apart dan je nog zolang moet wachten dan. Mijn vk gaf me de keus of ik een vroege echo wilde of niet. Ik heb er wel voor gekozen om mezelf gerust te stellen en zodat me vriend inziet dat ik toch echt zwanger ben (als de echo goed is).

& voor de nieuwe dames hier : Gefeliciteerd en welkom :D

10. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ik ga vanmiddag nadat ik bij de huisarts geweest ben bellen naar de verloskundige en ben eigenlijk wel benieuwd wanneer wij voor het eerst langs mogen komen.

Wij willen het het liefst nog even geheim houden tot de termijnecho.
    Alleen betwijfel ik of dat gaat lukken, ik voel me best wel beroerd en weet niet of ik dat lang verborgen zou kunnen houden voor mijn moeder.
    Lukt dat niet dan zullen we het in elk geval mijn moeder zeggen en eventueel mijn schoonouders. Daar zijn we het nog niet over uit omdat mijn schoonmoeder het gelijk aan de grote klok zal hangen.

11. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    @Zeeuwse, jammer dat je schoonmoeder het aan de grote klok zal gaan hangen. Maar misschien valt het mee en als je ze het vertelt dat jullie niet willen dat anderen het al weten dat ze dan toch haar mond houd?

Hier nog geen idee hoe we het zouden gaan vertellen en ook nog niet wanneer. Denk dat dat gaat liggen aan hoe beroerd ik me ga voelen ;)

12. Chocochippie

Wij willen cupcakes maken en dan met blauwe en roze muisjes versieren.
    Mijn pa krijgt een shirt met leukste opa of iets in die trant.
    Wij vertellen het mijn pa ook pas later als iedereen het mag weten hij hangt ook alles aan de grote klok.

13. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@Chocochippie, ik heb het zkh gebeld en verpleegkundige vertelde mij dat bij 8 weken zeker wat te zien is. Daarom pas bij dat termijn. Anders zou ik misschien in onzekerheid zitten, tja dat zit ik nu ook. Hoop zo dat het nu goed zit/gaat. Heb 3 bbz gehad en 2 miskramen in 5 jaar tijd.

14. Esselte

Esselte Niet meer actief

Wauw wat veel reacties.
    Ik heb 27 januari eerste echo.

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi
    Mag ik mij ook nog aanmelden??
    Ik ben als het goed is 14 september uitgerekend van ons 2e kindje
    Heb vandaag (NOD) positief getest :)
    Wel last van krampjes wat mij dan weer zenuwachtig maakt, maar goed, had best een knaller dus zal vast wel goed gaan.

16. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wij willen onze zoon een shirt aandoen met grote broer oid.. Als die er zijn in zijn maatje. En ik denk dat ik cupcakes ga bakken. :)

17. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    #57 BabyNijn, 5 jan 2015
    Laatst bewerkt: 5 jan 2015
    Heben wij gedaan bij onze dochter. Heel grappig was dat! Die reacties haha. Wat ben jij trouwens weer vlot zwanger!

18. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Wat leuk, steeds meer zwangeren! Gefeliciteerd allemaal! Ik heb echt geen idee meer wie wie is inmiddels :)
    Ik mag de 20e voor een echo. Eerder is idd nog niks te zien. Assistente zij nog wel dat het bloeden ook andere oorzaken kan hebben, maar ik houd er toch wel ernstig rekening mee dat het niet goed zit. Afwachten tot de 20e...

19. Esselte

Esselte Niet meer actief

Pfff meen je niet..
    wat duurd de 20e dan nog lang he..
    ikzelf mag 27e..

20. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Goedemorgen meiden!

Wat leuk, een grote septemberclub zeg :)! Van harte aan de bijkomers!
    Onlynpmarielle, heb de echo op dezelfde dag, en de intake de 10e februari. Hihi, kreeg gister de mail met de bevestiging van de vk, 'beste m en p, van harte met jullie zwangerschap!' ; bizar, leuk en bijzonder om het zo te lezen ennn (voor het echie als dat er zo staat haha.)
    Nu maar duimen dat alles goed is, en ondertussen .... Tja, eh,.... Afwachten! Lastig he ;)

Wij hebben een hond dus willen iets doen met hem erbij, maar wat...? Nog even om daarover na te denken !

Feye; je geduld wordt aardig op de proef gesteld, hopelijk wordt het beloond met een mooie echo. Daar gaan we voor!

Deel Deze Pagina