uitgerekend september 2015

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lolala, Dec 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Is er ook een lijstje gemaakt met wie wanneer uitgerekend is??

@Feye
    Oeh dat duurt dan nog lang :(
    Ik moet de 22e naar de gyna, hopelijk kan ze ook wat zien, al is het maar dat er wel wat in het vruchtzakje zit.

Maar vanmorgen een digitale test gedaan, want kon het nog steeds niet geloven ondanks dat ik gelijk een knaller had. Maar nu kan ik er echt niet meer onderuit.

Attached Files:

2. Esselte

Esselte Niet meer actief

Hihi je bent gewoon hardstikke zwanger!!

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Leuk he om het zo te zien staan.

Ik besef het ook nog steeds niet hoor na 5 testen. Maar heb beloofd aan mijn vriend om niet meer te testen en er gewoon op te vertrouwen dat het goed gaat. Al zegt mijn gevoel dat het dit keer wel goed zit maar dat zegt niks.
    Nog steeds elke keer als ik iets voel ga ik naar de wc en denk dat ik dat ook wel blijf doen tot de echo.

4. Esselte

Esselte Niet meer actief

intake? Haha daar heb ik nog geen afspraak voor moet je dat zelf regelen?
    Hoelang ben je nu zwanger?

5. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ah dat snap ik..
    ik had allemaal menstruatie achtige buikpijn.. blijkt vd spiertjes om de baarmoeder die voel je want die rekken uit. Maarvoel nu hele nacht niets.. ben nu x
    zo bang .

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Ja echt fijn om het toch te zien staan, de bevestiging ;)
    Oh dat zou ik dan ook doen hoor. Heb nu ook nog steeds krampen enzo, denk elke x, is het nou echt raak of word ik toch nog ongesteld :(

Wij hebben ook eerst een intake bij de vk, maar ik mag al met 7/8 weken. Bij ons wordt de echo ergens anders gedaan en niet door de vk, erg jammer en irritant.
    Maar de 22e moet ik eerst nog naar de gyna, aangezien wij daar liepen voor vruchtbaarheidsonderzoeken. Misschien kan zij al een inwendige echo doen, kijken of er wat in het vruchtzakje zit

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik heb ook nog geen afspraak voor de intake. Krijg eerst een vroege echo dan word er een afspraak gemaakt voor een termijnecho en daarna pas de intake.

Die krampjes heb ik ook af en toe. Maar zoals ik overal lees is dat normaal.

@feye duurt lang dan he 2 weken. Vorige x moest ik ook 2 weken wachten om duidelijkheid te krijgen. Vond die 2 weken echt killing. Hoop dat de tijd voor jou lekker snel gaat.

8. lolliebol

lolliebol Bekend lid

Nov 15, 2012
    647
    0
    0
    Hey meiden,

Vandaag weer een test gedaan en hij is nog net zo licht als zondag.
    Zou ik dan toch ongesteld worden?
    Ik voel ook helemaal niks...

9. Binby

Binby Actief lid

Jan 18, 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

@Brondy, die hebben we nog niet, misschien dat jij er een wilt maken? Op de tablet is dat niet makkelijk ;)

@Lolliebol, misschien maak je minder hcg aan? Ik heb er verder helaas geen verstand van, sorry.

10. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

May 3, 2013
    328
    0
    0
    Voor alle nieuwe dames... gefeliciteerd
    dat beloofd een gezellige drukte te worden hier.

Bij mijn schoonmoeder helpt het niet om te zeggen dat ze het nog voor zich moet houden. Geheimpje of niet, ze flapt alles eruit dat hebben we al vaker mee gemaakt.

Ik vind t wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met een paar keer testen, ik wilde ook de eerste knaller niet geloven en heb er daarna nog 2 digitale gedaan.

11. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,467
    3,913
    113
    Female
    Streepje = streepje toch? Ik heb ook nooit knallende testen gehad, zoals ik ze hier voorbij zie komen, maar ik heb nu wel een heeeel lief zoontje die nu lekker boven ligt te slapen :)

Wachten duurt idd lang chocochippie, maar dat geldt voor ons allemaal denk ik. Tijdens mijn 1e zwangerschap geloofde ik het pas echt dat ik zwanger was toen ik de eerste echo had gehad.

12. lolliebol

lolliebol Bekend lid

Nov 15, 2012
    647
    0
    0
    15 minuten na de test is het streepje veel en veel duidelijker geworden. Maar eigenlijk zeggen ze dat het binnen 5 minuten moet toch? Dus dan zou dit streepje niks zeggen. Maar van de andere kant denk ik: Als er niks zou zitten zou hij toch omo wit blijven? (ook na 15 minuten)

@Feye: bij de vorige zwangerschap was het na 30 seconden al een streepje, vandaar dat ik het nu zo raar vind.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Tuurlijk wil ik wel een lijstje maken :)
    Ik zal een begin maken, je mag hem zelf aanvullen of even in kleur aangeven wanneer je uitgerekend bent

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    ♥ Uitgerekende datum ♥

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14. (1)
    Brondy - 2e kindje

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

15. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Annelie, 2e kindje. 11 september

Zit op m'n telefoon dus doe hem even zo. Wie wil me op de lijst zetten?

16. Binby

Binby Actief lid

Jan 18, 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ Uitgerekende datum ♥

1.

2.

3.

4. Binby - 2e kindje

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11. Annelie - 2e kindje

12.

13.

14. (1)
    Brondy - 2e kindje

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

17. Esselte

Esselte Niet meer actief

volgends google 10 sept. Heb eerste echo nog niet gehad.

18. lolliebol

lolliebol Bekend lid

Nov 15, 2012
    647
    0
    0
    Heb er nog nooit iets van gesnapt hoe ik dat aan moet passen, zou iemand hem voor mij erbij willen zetten of me uitleggen hoe ik het moet doen?

Uitgerekend (volgens internet): 12 september
    2e kindje

19. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

May 15, 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan vertel je het anderen, behalve je schoonmoeder. Moet ze haar mond maar kunnen houden! En dit kun je als reden vertellen als ze vraagt waarom zij het later te horen krijgt....

Niet iedere verloskundige plant al een intake. Mocht de vroege echo (die overigens ook zeker niet bij alle vk wordt aangeboden), niet goed zijn... komt we ook geen intake.
    Mijn intake is wel ingepland. En mijn termijnecho ook al haha. Maar ja, ze kent me natuurlijk en ze gaf aan dat het mega druk is dus hup alles maar meteen inplannen!

Hoe is het met jullie symptomen?
    Ik voel heel weinig... maar eigenlijk had ik dit vorige zwangerschap ook. Maar dat maakt het wel aan NOG onwerkelijker..... Mijn buik is in avond wel al wat boller. Daar zie ik het dan wel aan :)

20. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,467
    3,913
    113
    Female
    ♥ Uitgerekende datum ♥

1.

2.

3.

4. Binby - 2e kindje